Premier Honda

3.8 out of 5 3.8
Rectangle 48
Sales 9:00 AM - 8:00 PM
Service 7:30 AM - 6:00 PM

Premier Honda Hours

Sales

Monday

9:00 AM - 8:00 PM

Tuesday

9:00 AM - 8:00 PM

Wednesday

9:00 AM - 8:00 PM

Thursday

9:00 AM - 8:00 PM

Friday

9:00 AM - 8:00 PM

Saturday

9:00 AM - 8:00 PM

Sunday

Closed

Service

Monday

7:30 AM - 6:00 PM

Tuesday

7:30 AM - 6:00 PM

Wednesday

7:30 AM - 6:00 PM

Thursday

7:30 AM - 6:00 PM

Friday

7:30 AM - 6:00 PM

Saturday

7:30 AM - 3:00 PM

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since October 2018

Premier Honda is dedicated to helping citizens of the New Orleans East community and proud to be a part of the Dreams in

...

Driveways program! The general manager, Anthony Legeaux, has financings options for people with good, bad, or no credit. Every new vehicle comes with a warranty for life to ensure your new Honda will last the test of time. This powertrain warranty covers your vehicle the entire time you own it! Premier Honda understands that vehicle repairs and required maintenance may not be affordable. That's why we have low service prices and offer a service payment plan. You can get approved up to $4,000 with no down payment required!

"We put Dreams in Driveways!"

Service

Wheel Balance

$59.99

Oil, Filter Change

$34.99

Transmission Service

$109.99

Wheel Alignment (AWD)

$89.99

RepairPal Certification

  • Warranty - At least a 12,000-mile / 12-month warranty on parts and labor.
  • Price - Fair prices, measured by comparing them to the RepairPal Price Estimator.
  • Technician Quality - Technicians and advisors are properly trained, retained, and certified for quality.
  • Customer Satisfaction - A verified collection of valid online dealer reviews to demonstrate exceptional service quality.

Reviews

3.8 out of 5 3.8
21 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.
  • 5.0 out of 5
    August 16, 2019

    I had a great experience at Premier Honda. They scheduled a visit for me to view the pre owned vehicle I was interested in and were very professional.... I ended up finding another vehicle I liked even more and they helped me drive off in it! Very happy to have went to Premier.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    August 14, 2019

    I love my new Honda for Premier Honda! Not only does my 2018 civic look fantastic, but I also got a great deal on it! I am so excited that my car keys... the warranty for life. Overall I had a really great experience at Premier Honda.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • June 4, 2019

    This is the second vehicle I purchase from this dealer. My experience with Premier couldn't have been better. Found the car, color, and deal that I... was looking for. Professional, open, up front, and easy to deal with. No hard pressure or bait and switch sales tactics. Internet sales website worked well also and internet pricing was very competitive which brought me into the dealer in the first place. I would encourage anyone in the market for a Honda within a 100 mile radius of New Orleans East to give Premier an opportunity. It was worth the 80 mile ride for me.

    4.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    2.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you, Dave! We are happy to have you as our customer!

  • 1.0 out of 5
    August 13, 2019

    Gave me a best price in an email, then refused to honor it. Who does that ......Premier Honda that’s who.. Don’t waste your time driving there.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    1 people out of 3 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    June 26, 2019

    I just brought a brand new Honda CR-V from Premier Honda, and I couldn't be happier! I was greeted by the General Manager Anthony when I walked in the... dealership. The Internet Manger, Brittany, was also extremely helpful thought out the sales process. I have been to the dealership several times after to have my oil changed and tires rotated and the service manager Walter is always nice. He is also always happy to service my CR-V. Every time I go to Premier Honda I am treated like family!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 2.0 out of 5
    February 10, 2019

    This car was not shown with a strap holding the back up or right side with no hubcaps. Customer service was not great. Told me that’s what you get for... that price, misleading !!!

    3.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    2.0 out of 5
    Overall Facilities
    2.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    3 people out of 4 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    February 4, 2017

    My salesman, JUNE, was awesome and made the buying process pleasant!

    Not Applicable
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    April 9, 2015

    Shopping for a brand new car, I knew the exact make, model, style and color I wanted. I went through dealers that were backed by AAA. I had a certificate... of the exact car i was getting and the exact price they advertised it at. Im a young female, had an older male family member drive me over where we were instantly greeted by a salesman. I told him exactly what i was there for and he told me he had none on the lot but he could show me a similar model with added features. He went on a pre-rehearsed monologue of all the features i could have, ignoring my attempts to blankly tell him that is not the car I came here for. He had me wait outside while he checked an inventory list. Came back to tell me he had one of last years models, not as many features, but he could get it around my price range. Explained again Im here for an exact car at the exact price they state they sell it for through AAA. He had me come inside to start going over numbers, all the while bragging of his sales record. It soon became clear he did not have the car but kept claiming he could get it. I said I could wait as long as he honors the price until it comes in. He took my certificate to another guy then came back to tell me he could not guarantee that price, even mocked the quote. My family member walked out because we no longer had a reason to be there but the salesman told me to sit and he'll go negotiate. He came back to me but didnt want to tell me any numbers. He wanted to talk to my family member. I had to remind him that this was my money. My car. My business. He told me he could match the base car price to the total AAA quoted me, then he added a few hundred for document fees. A few hundred for notary fees a hundred for a decal stripe some more for floor mats. And then the expected sales tax. The price is now up about 4-5k. I tell him Im leaving and he insists on negotiating with the other man again. He asks how much money I have since Im buying it out right. I tell him that has nothing to do with what im willing to pay. Im here for their advertised price. I walk out to meet my family member at our car. The salesman runs out to our car, to the window of my family member and starts trying to negotiate with him. He shouts out a price thats about $500 over the price we originally came for, claiming we wont pay a cent over that after all of the titles and paperwork. We role up our window and our original salesman and another stand behind our vehicle. My companion is now shaking. Utterly annoyed and angered by these two men. I get out and go tell them that we're going to look elsewhere. New salesman asks if i mind if he talks to my companion. I told him i minded a lot. He starts walking towards the car and i had to scream at him not to step another foot near our vehicle, that we were leaving now. I called AAA on the way home to ask if I'd misunderstood the online quote. AAA instantly accessed the certificate I'd printed, confirmed it was all correct and is reporting the dealership and salesmen who "helped" us. Representative said she'd call us back in the next 48 hours to tell us if they would honor the price but they already lost my business.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    15 people out of 18 found this review helpful. Did you?
  • 2.0 out of 5
    December 23, 2013

    I was in the process of buying my car from here and Kevin the salesman was excellent. He let me take the car home to get it looked at and I liked it. Then... the problems started. The first problem was they did not clean the car out good. I had to send it back twice for them to get stains off the seat and door as well as the dashboard. Before I drove off the lot they knew I was waiting on the insurance check but they still let me drive off the lot. The check ended up getting delayed so they started texting me harassing me saying the general manager Ashley Collins needed all the money there today if I wanted to keep the car or they would report it stolen by the end of that day. We talked and I explained to him the situation. He told me there was inconsistency in the story when I had never changed what I was saying. I got the bank on the phone and he still has yet to return one of my calls. So I returned the car to him the following day. When I get there the secretary plays a role she is not and tells me I can't bring the car back. Still no general manager and the secretary was really rude about the whole situation. I give them there keys and leave because all in a matter of a few days I've been called a thief and a liar. I refuse to do business with them and I suggest no one reading this does business with them either. That whole situation should have been handled differently. They were not professional AT ALL!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    9 people out of 10 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    December 7, 2013

    The dealership sold me a BRAND NEW defective 2013 Honda Accord Sport, not even a month ago. After several trips to the service department, I request a... swap or refund. In order to get rid of me, the general manager Ashley called the police on me, THREE cars of police showed up, where I was summoned to appear in court for disturbing the peace. I am 5'4 and don't have an aggressive bone in my body and my elder mother was there with me. The service department manager Walter tells me that he can think of only two reasons why I keep complaining about the car. The first reason he gave is that I just don't want the car, and the second reason he gave was that I "NEED" my $4000 down payment back for something else. Now, I am stuck paying a note that is nearly $400 a month on a defective car and I have to appear in court for disturbing the peace, when it was my peace that was disturbed.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    3 people out of 9 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello, Kamaria. We tried our best to work with you but you didn't leave us with a choice other than calling the police. You purchased a BRAND NEW 20...13 Honda Accord and you said the car shook so bad that it felt like the dashboard was going to fall apart. Sure we hear complaints on new vehicles every now and then because nothing is perfect. After all, these cars are assembeled mostly by machines and there is a chance of error every now and then. Your BRAND NEW 2013 Honda Accord was driven by FOUR (4) different Honda Certified Technicians and neither one of them said the car had any issues. You went on a test-drive with one of the technicians yourself and everything was okay. We had to call NOPD because you threw the keys at our staff and screamed on the showroom floor despite the fact that we tried to be nice and put up with your false complaints. We have a reputation to maintain and we take pride in that. There is no way we were going to let you scream at the staff and scare our customers. We handled the situation in a civil manner. If you can get the car checked out by another Honda Dealer Technician and they can give us in writing that there indeed is something wrong with the vehicle, we will be more than happy to entertain you satisfaction. Have a Good Day, miss Allen.

View More Reviews