Terry Thompson Chevrolet

4.1 out of 5 4.1
Rectangle 48
Sales 8:30 AM - 7:00 PM
Service 7:00 AM - 6:00 PM

Terry Thompson Chevrolet Hours

Sales

Monday

8:30 AM - 7:00 PM

Tuesday

8:30 AM - 7:00 PM

Wednesday

8:30 AM - 7:00 PM

Thursday

8:30 AM - 7:00 PM

Friday

8:30 AM - 7:00 PM

Saturday

9:00 AM - 6:00 PM

Sunday

Closed

Service

Monday

7:00 AM - 6:00 AM

Tuesday

7:00 AM - 5:00 PM

Wednesday

7:00 AM - 6:00 PM

Thursday

7:00 AM - 6:00 PM

Friday

7:00 AM - 6:00 PM

Saturday

8:00 AM - 12:00 PM

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since March 2012

Welcome to Terry Thompson Chevrolet.

...



Located at 1402 US Highway 98 in Daphne, Alabama. We have been providing quality service and vehicles to our community and beyond for over 35 years.

Terry Thompson Chevrolet is a huge contributor to the Eastern Shore and Mobile communities. The generosities of time and efforts have given "Terry Thompson Chevrolet" a most respectable name in our community and in the hearts of many.

Terry Thompson Chevrolet is a GM Mark of Excellence winner and has been for the last 10 years. We are here to provide our customers with the quality of service that they expect.

"Let Terry Thompson Take You Home"

Service

Tire Rotation

$34.95

Oil, Filter Change

$49.95 and up*

Multi-Point Inspection

Complimentary

RepairPal Certification

  • Warranty - At least a 12,000-mile / 12-month warranty on parts and labor.
  • Price - Fair prices, measured by comparing them to the RepairPal Price Estimator.
  • Technician Quality - Technicians and advisors are properly trained, retained, and certified for quality.
  • Customer Satisfaction - A verified collection of valid online dealer reviews to demonstrate exceptional service quality.

Reviews

4.1 out of 5 4.1
172 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 5.0 out of 5
    June 12, 2019

    I bought a new truck from Terry Thompson and they really took care of me. I contacted them through the internet and Bianca had me set up when I got there.... The sales person nick lambert made the buying process enjoyable. He is very knowledgeable about the vehicles they sale. The facility is first class. The whole team took care of my every need. When I get ready for another truck it will come from them.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We always want to hear back from our clients and we're glad you had such a positive experience with us! Thank you for your kind words and this wonderf...ul review! We look forward to your next visit! Take care!

  • 5.0 out of 5
    April 28, 2019

    Terry Thompson is number 1 in my eyes. Bianca the online Sales Associate, who need to be Senior Sales Associate in my opinion was very helpful, she reviewed... the details of the car with me abruptly in a timely manner. Her customer service was excellent and she suggested some idea's on how to purchase the vehicle. Unfortunately the lenders wouldn't approve me because of my credit, but that's something I have to keep working on to establish. I pray that GOD will continue to guide her into great success. Along with the entire Terry Thompson team.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Your kind words about Bianca and your recommendation means so much to us and we're so happy to have earned it. Thank you for taking the time to let u...s and the world know about your positive experience here. We look forward to the next opportunity we have to serve you!

  • January 1, 2018

    One word, easy! From scheduling, drop-off, and pickup. Blair was professional, courteous, and kept me informed. The Technician, I am not sure his or her... name, did an excellent job. Great feeling when you get your truck back and the problem is fixed, and you do not have to return again. Thank you Terry Thompson!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Jeff, we are so pleased you enjoyed your visit to Terry Thompson Chevrolet! We can't wait to see you again, have a great day. -Summer Riccio, Marketin...g Director

  • 5.0 out of 5
    February 2, 2019

    I just bought a used Toyota Corolla... not a big dollar sale, but my salesman, James Mateikat, literally worked on his day off to help me get this car.... My documents were a mess. I was having trouble getting insurance. The sale could have fallen apart, but James made it happen. I now have a safe dependable ride and a new friend.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello, we strive for 100 percent satisfaction, and it is great to see you had such a positive experience at Terry Thompson Chevrolet. I am happy to p...ass along your kind words to James and the team. Please let us know if there is anything else we can do for you; we appreciate your business and look forward to seeing you again! Sincerely, Summer R., Marketing Director

  • 5.0 out of 5
    January 18, 2019

    Blair and Shannon are always doing a great job in the Service Dept. But David did a great job of keeping the customers informed as to the progress in... their repair work and letting us know when it will be finished. Good job David in the Service Dept.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks! We always want to hear back from our clients and we're glad you had such a positive experience with us! Thanks again for the recommendation, a...nd have an amazing day!

  • 1.0 out of 5
    January 1, 2019

    Beware they are a horrible shady dealership...everything they will tell you is all lies!! Total bait and switch company...once they have your money they... are done with you

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    I would love the opportunity to discuss your experience, but you did not leave your name with your review. We are certainly not a bait and switch comp...any! That is not how we do business. Please call me directly so that I can assist with a resolution. Sincerely, Summer R., Marketing Director 251-626-0631

  • 1.0 out of 5
    August 14, 2018

    WE HAVE HAD THE WORSE EXPERIENCE WITH OUR NEW 2018 TRAVERSE. I TOOK THE VEHICLE IN FOR AN OIL CHANGE AND ASKED THEM TO CHECK IT BECAUSE THERE WAS A NOISE... COMING FROM MY FRONT PASSENGER SIDE AND I HAD TO KEEP ASKING THEM TO DOUBLE CHECK AND AFTER THE 3RD TRY THEY CLAIM THEY FOUND A PROBLEM WITH THE STRUT. THEY CLAIMED THEY FIXED IT AND WHEN WE GOT THE VEHICLE HOME I NOTICED THEY DIDNT PUT THE TRIMMING BACK RIGHT AROUND THE WINDSHIELD. I CALL BACK WHEN I NOTICED IT AND THE SERVICE GUY STATED IT WAS NOT ANYTHING THEY COULD HAVE DONE. I ASKED A FRIEND TO LOOK AT IT AND HE TOLD ME YES IT HAS TO BE REMOVED. THE SERVICE GUY ALSO STATED HE WOULD HAVE TO TALK TO HIS MANAGER AND CALL BE BACK THE NEXT DAY AROUND 8:30 AND I NEVER GOT A CALL BACK. I CALLED AND HE WAS NOT AVAILABLE SO I ASKED FOR THE MANAGER AND GOT HIS VOICEMAIL. BUT I CAN SAY IT DIDNT TAKE HIM LONG TO RETURN MY CALL. HE WAS THE MOST UNDERSTANDING AND DID APOLOGIZE FOR THE GUY NOT UNDERSTANGING HIS JOB. WE LIVE 2 HOURS AWAY FROM THE DEALERSHIP AND COULDNT RETURN TILL THE WEEKEND AND WE WERE ONLY OFFERED A DARN CAR WASH ON OUR NEXT OIL CHANGE. ME HUSBAND CONTACTED OUR SALESMAN AND TOOK CARE OF OUR GAS FOR THAT TRIP BACK. NEEDLESS TO SAY MY VEHICLE IS STILL NOT RIGHT. THE NOISE IS WORSE AND THE VEHICLE DRIVES LIKE SOMETHING IS VERY LOOSE. IT MY PRIMARY VEHICLE TO GET TO WORK AND AROUND AND I NEED MY VEHICLE AND DONT NEED TO KEEP TAKING IT BACK AND FORTH TO THE DEALER TO GET SOMETHING FIXED OVER AND OVER ON A NEW VEHICLE. SO ONCE AGAIN WE HAVE TO HEAD BACK TO THE DEALER SHIP THIS WEEK AND I PRAY THEY CAN ACTUALLY FIX IT THIS TIME THE RIGHT WAY.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Kendra, I hate to hear that this experience has not been a positive one! Our service manager has indicated that he has been in contact with you and as...sisting with the resolution of your service issues. It is my understanding that we have your vehicle here waiting on parts to arrive today. If there is anything further I can assist you with, please do not hesitate to reach out to me and let me know. Id be happy to get involved and help you out if needed. Sincerely, Summer, Marketing Director 251-626-0631

  • 1.0 out of 5
    April 3, 2018

    I went to Terry Thompson to look for a Chevy Spark. They did not have one but the salesman showed us a Sonic. We liked it and sat down to business. We... were given a payment range and accepted it and they took our down payment but when we got back to sign paperwork the payments were a lot higher. We agreed since they already had our money. We needed to bring in another paper which we did the following Tuesday. It is almost 2 weeks later and we still don’t have any paperwork to get our plates or anything. No one answers the phone or returns my calls. Will never go there again unless it’s to return the car I can’t get plates for.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    I am so sorry to hear that you are not happy with your experience so far. It is our policy to wait until a deal is funded prior to sending out any pap...erwork. I am very sorry for any inconvenience this has caused you. You should have your paperwork any day now and should have no problems getting your tag, as you are still in the grace period. You are correct that your payment went up. This was due to the warranty that was purchased. I would be glad to have our finance manager reach out to you if you have further questions or concerns. Thank you for your review and for giving us the opportunity to fully explain. I hope that this information helps! Sincerely, Summer, Marketing Director 251-626-0631

  • 4.0 out of 5
    January 9, 2018

    We drove in just to look around at the used car section at Terry Thompson Chevrolet with no real intention of making a purchase that day. Soon thereafter... we were the proud owners of a slightly used 2017 Cadillac ATS thanks to salesman Marty Rowe making us a great deal on it.

    4.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    4.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Mr. Douwsma, we are very happy we could provide you with a positive experience! We sincerely thank you for the positive review, and look forward to se...eing you again soon! Summer Riccio, Marketing Director

  • 5.0 out of 5
    December 29, 2017

    I am a what I want person and that's it. My list was long and Marty Rowe delivered exactly what I wanted. Great Dealership who will now have my business... loyalty. Thanks Terry Thompson.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi Ms. Hilley, thank you for taking the time to leave a review for us at Terry Thompson Chevrolet. We're happy we could meet your expectations! If you... ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. Have an awesome day! -Summer

View More Reviews