Skip to main content

McGuire Buick GMC Little Falls

(151 reviews)
Visit McGuire Buick GMC Little Falls
Sales hours:
Service hours:
View all hours
Sales Service
Monday 9:00am–7:00pm 8:00am–4:30pm
Tuesday 9:00am–7:00pm 8:00am–4:30pm
Wednesday 9:00am–7:00pm 8:00am–4:30pm
Thursday 9:00am–7:00pm 8:00am–4:30pm
Friday 9:00am–6:00pm 8:00am–4:30pm
Saturday 9:00am–6:00pm 8:00am–12:00pm
Sunday Closed Closed

Contact seller

Select a Salesperson (optional)

Contact seller

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Notice and Terms and Conditions . Consent is not required to purchase goods and services.

New (866) 399-8362 (866) 399-8362
Used (866) 399-8405 (866) 399-8405
Service (855) 573-0095 (855) 573-0095

Inventory

See all 186 vehicles from this dealership.

Incentives

See all incentives

About our dealership

This seller has been on Cars.com since January 2026.
We are family owned and operated with the same award winning sales and service staff for over 13 years. We are pround to have earned the GM Mark of Excellence award every year since 1998! We always maintain a great selection of GM Certified Buicks and GMC's as well as many other brands of cars and trucks that are backed by our McGuire Certified Pre-Owned Vehicle Program.
Come See Why McGuire is "New Jersey's Best!"

Service center

Phone number (855) 573-0095

Service hours

Monday
8:00am–4:30pm
Tuesday
8:00am–4:30pm
Wednesday
8:00am–4:30pm
Thursday
8:00am–4:30pm
Friday
8:00am–4:30pm
Saturday
8:00am–12:00pm
Sunday
Closed

Meet our employees

Reviews

(151 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews. Includes reviews of McGuire Buick GMC Little Falls from DealerRater.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review

My experience with GMC McGuire has been extremely disappointing. My vehicle has been at the dealership since August 22nd, and I still have not received a proper resolution to the issue or reasonable assistance with transportation. What has made the situation even worse is the way I have been treated when asking questions and requesting help. I have encountered rude and unprofessional behavior from management throughout this process. Today, the situation went even further. While standing behind the Service Manager, Mary, I personally heard her refer to me as a “piece of xxxx” while speaking with a tow-truck driver. She did not realize I was standing directly behind her. Regardless of any disagreement or frustration, a customer should never be spoken about or treated that way by a dealership manager. I expect professionalism and basic respect, especially when my vehicle has been sitting at the dealership for this long. I am posting this review because customers deserve to know about my experience. I have documented these incidents and have asked senior management to address the situation. Hopefully GMC McGuire takes this seriously and improves the way customers are treated.

My experience with GMC McGuire has been extremely disappointing. My vehicle has been at the dealership since August 22nd, and I still have not received a proper resolution to the issue or reasonable assistance with transportation. What has made the situation even worse is the way I have been treated when asking questions and requesting help. I have encountered rude and unprofessional behavior from management throughout this process. Today, the situation went even further. While standing behind the Service Manager, Mary, I personally heard her refer to me as a “piece of xxxx” while speaking with a tow-truck driver. She did not realize I was standing directly behind her. Regardless of any disagreement or frustration, a customer should never be spoken about or treated that way by a dealership manager. I expect professionalism and basic respect, especially when my vehicle has been sitting at the dealership for this long. I am posting this review because customers deserve to know about my experience. I have documented these incidents and have asked senior management to address the situation. Hopefully GMC McGuire takes this seriously and improves the way customers are treated.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair
  • Did not make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Show full review

I have assurance that Maguire will keep my car running smoothly. I have peace of mind that they will check out all of the systems and let me know that something has gone amiss and should be repaired. I give them the okay and my car keeps running. I am certain the my car will start and perform perfectly when I need to travel somewhere.

I have assurance that Maguire will keep my car running smoothly. I have peace of mind that they will check out all of the systems and let me know that something has gone amiss and should be repaired. I give them the okay and my car keeps running. I am certain the my car will start and perform perfectly when I need to travel somewhere.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Virginia, thanks! We always want to hear back from our clients and we're glad you had such a positive experience with us! Feel free to reach out to us if you need anything. Have a wonderful day.

Show full review

Great dealership, tremendous ownership (McGuires).... absolutely terrific salesperson (Sarah Baker). Honest, straightforward transaction. I highly recommend McGuire Buick GMC to anyone in the market for a new car.

Great dealership, tremendous ownership (McGuires).... absolutely terrific salesperson (Sarah Baker). Honest, straightforward transaction. I highly recommend McGuire Buick GMC to anyone in the market for a new car.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Thanks! We always want to hear back from our clients and we're glad you had such a positive experience with us! Your recommendation means so much to us and we're so happy to have earned it. Thank you again for taking the time to let the world know about your positive experience. Have a great day!

Show full review

Don't purchase from Mcguire buick in little falls nj. Nightmare. They don't care 30 seconds after you leave .

Don't purchase from Mcguire buick in little falls nj. Nightmare. They don't care 30 seconds after you leave .

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
1 person out of 1 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

We regret to hear that your experience with us was not a more positive one. We'd like the opportunity to turn your experience around. Please reach out to us at (973) 785-2220 at your earliest convenience to discuss how we can turn this experience into a positive one.

Show full review

The employees were extremely friendly, honest, and professional. The selection of Buicks was extensive and the test drive was thoroughly sufficient. I fully recommend this dealership to anyone in the tristate area.

The employees were extremely friendly, honest, and professional. The selection of Buicks was extensive and the test drive was thoroughly sufficient. I fully recommend this dealership to anyone in the tristate area.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Francis, we are very happy to have provided you with such a positive experience! If you have any further questions, please give us a call. We're always happy to help! Take care!

Show full review

Wonderful experience traveled 1hour everything I was told on the phone the phone was what I was given when I got to the dealership my trade in quote was amazing and the vehicle price was great well worth the hour drive give this dealership a shot you won't be disappointed 😀 😄 😊

Wonderful experience traveled 1hour everything I was told on the phone the phone was what I was given when I got to the dealership my trade in quote was amazing and the vehicle price was great well worth the hour drive give this dealership a shot you won't be disappointed 😀 😄 😊

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Show full review

This place was great! Irving was a very good cars salesman and has great service!

This place was great! Irving was a very good cars salesman and has great service!

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
0 people out of 0 found this review helpful.
Show full review

Another Great Job by Dave and the entire service department!

Another Great Job by Dave and the entire service department!

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
5.0
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Hello Pam, we strive for 100% satisfaction, and it is great to see you had such a positive experience at McGuire Buick GMC. Thank you again for taking the time to let us know how we did. We hope you have a great day!

Show full review

My deal was a terrible deal I traded in a 2019 Yukon then I got $6000 for $2000 and customer loyalty and they overcharged me for my truck the truck was listed for 55 they charge me 58 they try to tell me that there was tax included I should listen Tax or not Chuck was 55 the tax comes off of my deal I’m 55 and my trader And they did not like when another dealer found out what they did. I would never recommend them to anyone to buy a vehicle from

My deal was a terrible deal I traded in a 2019 Yukon then I got $6000 for $2000 and customer loyalty and they overcharged me for my truck the truck was listed for 55 they charge me 58 they try to tell me that there was tax included I should listen Tax or not Chuck was 55 the tax comes off of my deal I’m 55 and my trader And they did not like when another dealer found out what they did. I would never recommend them to anyone to buy a vehicle from

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
1.0
Buying process
1.0
Quality of repair
1.0
Overall facilities
1.0
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Show full review

Service quality has dropped steadily since we bought our Encore from this dealership. Last straw was their charging 3% extra for credit/debit cards to pay already high service bills. We are not going back.

Service quality has dropped steadily since we bought our Encore from this dealership. Last straw was their charging 3% extra for credit/debit cards to pay already high service bills. We are not going back.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
1.0
Buying process
—
Quality of repair
2.0
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair
0 people out of 0 found this review helpful.
Show full review
See all 151 reviews

Related searches near you