Beaverton Honda

3.8
(960 reviews)
Sales hours: 10:00am to 6:00pm
Service hours:
View all hours
Sales Service
Monday 9:00am–8:00pm 7:00am–7:00pm
Tuesday 9:00am–8:00pm 7:00am–7:00pm
Wednesday 9:00am–8:00pm 7:00am–7:00pm
Thursday 9:00am–8:00pm 7:00am–7:00pm
Friday 9:00am–8:00pm 7:00am–7:00pm
Saturday 9:00am–7:00pm 8:00am–6:00pm
Sunday 10:00am–6:00pm Closed

Inventory

See all 18 vehicles from this dealership.

Reviews

3.8
(960 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews. Includes reviews of Beaverton Honda from DealerRater.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
1.0

Nathan made jokes about the USAF member who

Nathan made jokes about the USAF member who self-immolated and vehemently supports the genocide in Palestine. It is loathsome. Upon calling to speak to his supervisor, I was told that they don’t care what he does, it doesn’t affect their business. I will never buy a car from this dealership in my life. Genocide and war are terrible and to not only support it, but in the gleeful way Nathan Campo does, is reprehensible. Boycott this store until they address this.

1.0

Nathan made jokes about the USAF member who

Nathan made jokes about the USAF member who self-immolated and vehemently supports the genocide in Palestine. It is loathsome. Upon calling to speak to his supervisor, I was told that they don’t care what he does, it doesn’t affect their business. I will never buy a car from this dealership in my life. Genocide and war are terrible and to not only support it, but in the gleeful way Nathan Campo does, is reprehensible. Boycott this store until they address this.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair
Worked with:
1 person out of 1 found this review helpful.
Show full review
2.0

Difficult to work with, we felt we were being

Difficult to work with, we felt we were being manipulated. We questioned there honesty in dealing with us.

2.0

Difficult to work with, we felt we were being

Difficult to work with, we felt we were being manipulated. We questioned there honesty in dealing with us.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 2.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful.
Show full review
5.0

Patrick was enthusiastic, thoughtful, knowledgeable, knew

Patrick was enthusiastic, thoughtful, knowledgeable, knew where to get other questions answered. Patient during test drives and answering our car questions. Kyle helped with pricing, warranty details. They were both flexible to our needs and willing to work with us to get the deal we wanted. My wife and I were impressed and rated Beaverton Honda best of the dealerships we visited.

5.0

Patrick was enthusiastic, thoughtful, knowledgeable, knew

Patrick was enthusiastic, thoughtful, knowledgeable, knew where to get other questions answered. Patient during test drives and answering our car questions. Kyle helped with pricing, warranty details. They were both flexible to our needs and willing to work with us to get the deal we wanted. My wife and I were impressed and rated Beaverton Honda best of the dealerships we visited.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
0 people out of 0 found this review helpful.
Show full review
5.0

We had a great experience working with our salesman

We had a great experience working with our salesman Patrick at Beaverton Honda. This is our second car purchase from them and he worked tirelessly to explain all our options and be sure we were fully satisfied with our choices. We have also have used their service department for many years with full satisfaction. All the employees have been extremely friendly and helpful in the four years we have been working with them.

5.0

We had a great experience working with our salesman

We had a great experience working with our salesman Patrick at Beaverton Honda. This is our second car purchase from them and he worked tirelessly to explain all our options and be sure we were fully satisfied with our choices. We have also have used their service department for many years with full satisfaction. All the employees have been extremely friendly and helpful in the four years we have been working with them.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful.
Show full review
1.0

Terrible, terrible service experience.

Terrible, terrible service experience. I brought my 2006 Pilot for a valve adjustment in October 2022. Had to turn down repeated attempts to convince me that the car need all kinds of fixed worth thousands of $ before they finally agreed to do the job. They broke the cylinder head and did not have one in stock, turning a one day job into an almost two weeks long ordeal. More importantly the valve adjustment was not done properly! After a few weeks the check engine light was on again and the mechanic told me that the car needs a valve adjustment (!) to which I replied that I just did that. They turn the light off and I kept driving the car thinking that this was caused by something else. The same scenario repeated itself 3-4 times until I finally took the car to a different mechanic which did a complete set of tests and told me that the car absolutely needs a valve adjustment. I will never take the car to BH again, so I ended up having to do the valve adjustment again someplace else. BH refused to give me a refund for the job poorly done.

1.0

Terrible, terrible service experience.

Terrible, terrible service experience. I brought my 2006 Pilot for a valve adjustment in October 2022. Had to turn down repeated attempts to convince me that the car need all kinds of fixed worth thousands of $ before they finally agreed to do the job. They broke the cylinder head and did not have one in stock, turning a one day job into an almost two weeks long ordeal. More importantly the valve adjustment was not done properly! After a few weeks the check engine light was on again and the mechanic told me that the car needs a valve adjustment (!) to which I replied that I just did that. They turn the light off and I kept driving the car thinking that this was caused by something else. The same scenario repeated itself 3-4 times until I finally took the car to a different mechanic which did a complete set of tests and told me that the car absolutely needs a valve adjustment. I will never take the car to BH again, so I ended up having to do the valve adjustment again someplace else. BH refused to give me a refund for the job poorly done.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair
  • Did not make a purchase
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Dealer response

You didn’t mention anything to us for 14 months and 20,000 miles. We offered you the opportunity for us to look at it again free of charge (even though it is outside of our workmanship warranty) and you declined. Despite this, we stand by the reliability of your vehicle over the specified period. We value your input and are here to ensure your experience aligns with our commitment to excellence.

Show full review
1.0

Terrible, terrible service experience.

Terrible, terrible service experience. I brought my 2006 Pilot for a valve adjustment in October 2022. Had to turn down repeated attempts to convince me that the car need all kinds of fixed worth thousands of $ before they finally agreed to do the job. They broke the cylinder head and did not have one in stock, turning a one day job into an almost two weeks long ordeal. More importantly the valve adjustment was not done properly! After a few weeks the check engine light was on again and the mechanic told me that the car needs a valve adjustment (!) to which I replied that I just did that. They turn the light off and I kept driving the car thinking that this was caused by something else. The same scenario repeated itself 3-4 times until I finally took the car to a different mechanic which did a complete set of tests and told me that the car absolutely needs a valve adjustment. I will never take the car to BH again, so I ended up having to do the valve adjustment again someplace else. BH refused to give me a refund for the job poorly done.

1.0

Terrible, terrible service experience.

Terrible, terrible service experience. I brought my 2006 Pilot for a valve adjustment in October 2022. Had to turn down repeated attempts to convince me that the car need all kinds of fixed worth thousands of $ before they finally agreed to do the job. They broke the cylinder head and did not have one in stock, turning a one day job into an almost two weeks long ordeal. More importantly the valve adjustment was not done properly! After a few weeks the check engine light was on again and the mechanic told me that the car needs a valve adjustment (!) to which I replied that I just did that. They turn the light off and I kept driving the car thinking that this was caused by something else. The same scenario repeated itself 3-4 times until I finally took the car to a different mechanic which did a complete set of tests and told me that the car absolutely needs a valve adjustment. I will never take the car to BH again, so I ended up having to do the valve adjustment again someplace else. BH refused to give me a refund for the job poorly done.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair
Worked with:
1 person out of 1 found this review helpful.
Dealer response

You didn’t mention anything to us for 14 months and 20,000 miles. We offered you the opportunity for us to look at it again free of charge (even though it is outside of our workmanship warranty) and you declined. Despite this, we stand by the reliability of your vehicle over the specified period. We value your input and are here to ensure your experience aligns with our commitment to excellence.

Consumer response

As I stated the first time, I didn't tell you anything thinking that the valve job was done and the check engine light (misfiring cylinders) is caused by something else. I did the valve adjustment again, all valves were off, either too tight or too loose, which could not have happen after 20,000 miles if the initial job would have been properly done.

Show full review
5.0

It was nice being able to walk around and looking at cars

It was nice being able to walk around and looking at cars and not be pressured. Nick was awesome.

5.0

It was nice being able to walk around and looking at cars

It was nice being able to walk around and looking at cars and not be pressured. Nick was awesome.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful.
Show full review
5.0

Riley was very professional, pleasant and helpful.

Riley was very professional, pleasant and helpful. He helped me out with my car's headlight. It needed to be replace under warranty. He had to order the part and it was arriving the next day and promised me it would be fixed that day which was a Saturday! So, I left my car there. And I received a call on Saturday an hour and a half earlier than what was scheduled. The part was scheduled to arrive at 2:30pm, and it took 3-4 hours to replace...But, I receive a message my car was READY to be picked up at 1:27 pm! What service! I am amazed. He knew what to do. He knew I was hesitant to leave my car. When I picked up my car, it was washed and looked GREAT! He even told me that the carwash broke my windshield wiper and they replaced it with a new one. I live in McMinnville, I will take the time to take it there to be serviced. Because the service was excellent. Thank You Riley and crew. Your customer service is very impressive. Well worth the trip. I do have to mention Andrew Johnson, He was helping the dealership service department where I had my car service in the beginning, by Christian Taggart, Buick GMC of Beaverton.

5.0

Riley was very professional, pleasant and helpful.

Riley was very professional, pleasant and helpful. He helped me out with my car's headlight. It needed to be replace under warranty. He had to order the part and it was arriving the next day and promised me it would be fixed that day which was a Saturday! So, I left my car there. And I received a call on Saturday an hour and a half earlier than what was scheduled. The part was scheduled to arrive at 2:30pm, and it took 3-4 hours to replace...But, I receive a message my car was READY to be picked up at 1:27 pm! What service! I am amazed. He knew what to do. He knew I was hesitant to leave my car. When I picked up my car, it was washed and looked GREAT! He even told me that the carwash broke my windshield wiper and they replaced it with a new one. I live in McMinnville, I will take the time to take it there to be serviced. Because the service was excellent. Thank You Riley and crew. Your customer service is very impressive. Well worth the trip. I do have to mention Andrew Johnson, He was helping the dealership service department where I had my car service in the beginning, by Christian Taggart, Buick GMC of Beaverton.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
0 people out of 0 found this review helpful.
Show full review
1.0

I would strongly NOT RECOMMEND their service.

I would strongly NOT RECOMMEND their service. Overpriced and push for service that's not necessary. They'll recommend thousands in repairs, when it's not needed, and the repairs they do - don't solve the problem, or create another problem. My son took our Minivan in for an engine light. They quoted over $5000 in services, including brakes and suspension! The fix they convinced was needed (nearly $1000) resulted in the engine light back on, on the way home. When my son returned to see why it wasn't fixed, they instead gave us a quote for another $400 (two screws and a $40 part) to fix a mass air sensor which likely got dirty when they change the cracked plastic air intake boot. We left. We repaired the $400 sensor for $35 and 5 minutes of work (thanks you tube). I will never send a car there again. And, given that this is an Award Winning Honda Dealer -- I'm avoiding all Honda Dealer Repair.

1.0

I would strongly NOT RECOMMEND their service.

I would strongly NOT RECOMMEND their service. Overpriced and push for service that's not necessary. They'll recommend thousands in repairs, when it's not needed, and the repairs they do - don't solve the problem, or create another problem. My son took our Minivan in for an engine light. They quoted over $5000 in services, including brakes and suspension! The fix they convinced was needed (nearly $1000) resulted in the engine light back on, on the way home. When my son returned to see why it wasn't fixed, they instead gave us a quote for another $400 (two screws and a $40 part) to fix a mass air sensor which likely got dirty when they change the cracked plastic air intake boot. We left. We repaired the $400 sensor for $35 and 5 minutes of work (thanks you tube). I will never send a car there again. And, given that this is an Award Winning Honda Dealer -- I'm avoiding all Honda Dealer Repair.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair
1 person out of 1 found this review helpful.
Show full review
5.0

The are great good costumer service thru out our visit we

The are great good costumer service thru out our visit we love it I’ll

5.0

The are great good costumer service thru out our visit we

The are great good costumer service thru out our visit we love it I’ll

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful.
Show full review
See all 960 reviews