Mike Molstead Motors

4.8 out of 5 4.8
Rectangle 48
Sales 8:00 AM - 7:00 PM
Service 7:30 AM - 5:00 PM

Mike Molstead Motors Hours

Sales

Monday

8:00 AM - 7:00 PM

Tuesday

8:00 AM - 6:00 PM

Wednesday

8:00 AM - 6:00 PM

Thursday

8:00 AM - 7:00 PM

Friday

8:00 AM - 6:00 PM

Saturday

8:30 AM - 4:00 PM

Sunday

Closed

Service

Monday

7:30 AM - 5:00 PM

Tuesday

7:30 AM - 5:00 PM

Wednesday

7:30 AM - 5:00 PM

Thursday

7:30 AM - 5:00 PM

Friday

7:30 AM - 5:00 PM

Saturday

Closed

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since May 2009

Here at Mike Molstead Motors, we truly are "your friend in the car business." We have 2 locations and our professional

...

staff of Chevrolet, Buick, Cadillac, Ford, Chrysler, Dodge & Jeep certified sales consultants will help guide you through every step of your car buying experience with the courtesy and respect you would expect from a true friend. We strive everyday to treat our customers the way we would treat a friend or guest in our own homes. Our primary goal is to exceed your expectations and to serve all your automotive needs. We invite you to come experience our "low pressure" environment, we believe you will love it!

""Your Friend In The Car Business""

Service

Oil, Filter Change

$28.95 and up*

Tire Rotation

$10

Check Engine Light Diagnosis

$49.95 and up*

New Battery

$120 and up*

RepairPal Certification

  • Warranty - At least a 12,000-mile / 12-month warranty on parts and labor.
  • Price - Fair prices, measured by comparing them to the RepairPal Price Estimator.
  • Technician Quality - Technicians and advisors are properly trained, retained, and certified for quality.
  • Customer Satisfaction - A verified collection of valid online dealer reviews to demonstrate exceptional service quality.

Reviews

4.8 out of 5 4.8
297 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 5.0 out of 5
    August 26, 2019

    We were lucky enough to find two vehicles we were looking for at the same dealership and shop locally. Anthony was very helpful and quickly worked to answer... any questions and ensure that we had a great buying experience.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello Kathy, it?s great to hear you had a positive experience with Anthony. Please don't hesitate to reach out if you have further questions; we're al...ways happy to take care of your vehicle needs. Thanks again!

  • 4.0 out of 5
    August 18, 2019

    They were super easy to work with and held up there ends of the deal... Three of the salesman played baseball with our son while finalize some paperwork

    4.0 out of 5
    Customer Service
    4.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    4.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Our staff is committed to providing each of our clients with the best automotive experience! Thank you again for choosing Mike Molstead Motors and we ...hope to see you again.

  • August 18, 2015

    I had a great experience trading in my vehicle. Great People, and Honest! I live in MN and Molstead had the vehicle I wanted. I bought the vehicle over... the phone and Molstead delivered the vehicle to my home near the Twin Cities. Molstead also drove my trade-in vehicle back to their store. It was an effortless and enjoyable transaction. Molstead promised and Molstead followed through!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for doing business with us! We look forward to serving you in the future!

  • 5.0 out of 5
    July 23, 2019

    Service was good and quick. Very satisfied with my service.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Alexander, reviews like yours provide encouraging feedback. Thank you so much for being one of our valued guests and we look forward to your next visi...t!

  • 4.0 out of 5
    July 12, 2019

    Like my car. Was easy to deal with. In and out. Went over the car with me so I would understand all the features.

    Not Applicable
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello Gail, we're happy to hear you had a great experience with us. Congratulations on your new car! We appreciate your business and hope to see you a...gain soon. Safe travels!

  • 1.0 out of 5
    July 9, 2019

    Do not buy a used vehicle from here!! In December we bought a Tahoe from here. First let me say we decided to pick this Tahoe because our sales guy told... us it was actually his mothers vehicle and how great and nice it was! With in 30 minutes of leaving the dealership the tire senser went of and the next morning the check engine light came on. Call the dealership had to drive 45 minutes back there for them to look at it. Was told it was a couple bad spark plugs and everything is good now. 3 days later the check engine light is back on along with 2 other warning lights. Called the dealership again after much back and forth they sent someone to pick it up and drop off a loner car cause I was not driving 45 miles again. Well the loner they gave us was a 90s dodge spirit that barely ran and the breaks squelled everytime you pressed them. Turns out the wiring was rotted and had to be replaces. a week and a half later we got it back. Few weeks later the snow hits and we need to turn on the 4 wheel drive... Only to find out it wont engage only 2 that work are 2x2 and the Auto. At this point we have decided it will be easier to get it fixes ourselves. And get the tire sensers that were never really fixed. Well now that summer heat and rain are here we have now found some new suprises!!! A/C didnt work there was another $250 to fix! We have come to find out when it rains outside it also rains in the drivers side of the car!! The celling, floor, seat,door electrical panel all wet everytime now we have to get that fixed and the biggest problem off all the transmission is now slipping in first!!! We have only had this Tahoe 6 months and every day it becomes more and more clear that we were sold a LEMON and lied to!!!!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 2 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Stephanie, We are very sorry about the issues you are having with your vehicle. We were never made aware of any further issues you had with the vehicl...e outside of the problems that came up immediately after your purchase, which we repaired for you. Please give Jordan a call at 641-228-7220, and we will do everything we can to rectify the problems you are having or get you out of that vehicle.

  • 5.0 out of 5
    June 23, 2019

    Professional, efficient, and accommodating from the salesman and other staff.2019

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Our entire team works hard to work with your budget and get you the best deal. We're always here with the same great service whenever you need service... or another vehicle! If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. Have an awesome day!

  • 5.0 out of 5
    June 18, 2019

    It was a totally easy experience. The salesman was low key, no pressure, but asked what I was looking for and showed me options. He truly took the time... to be sure I got the best vehicle at the best price for me.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Our entire team works together with your budget to get you the best deal possible. We are glad you are satisfied with your purchase. Have a great day!

  • 5.0 out of 5
    June 11, 2019

    Dan Klatt was SuPeR to work with! I really appreciated his willingness to work with me! I would highly recommend Dan if you are in the market for a vehicle!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Dan works hard to work with your budget and get you the best deal. We're always here with the same great service whenever you need service or another ...vehicle! Enjoy your new vehicle and if you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. Have an awesome day!

  • 4.0 out of 5
    May 16, 2019

    Won’t say anything about repair I do that myself but it was great buying a car from these guys. Service wag good and so was there facility.

    4.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    4.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi there, we are so glad we could provide an excellent buying experience for you. If you have any additional needs or questions, we will be more than ...happy to assist you! Safe travels!

View More Reviews