Reviews
Michael Tsuji handled my second RS3 purchase, including a
Michael Tsuji handled my second RS3 purchase, including a factory order in an exclusive color. He kept me updated throughout the build, communication was excellent, and the buying process at the dealership was smooth. Highly recommend.
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 5.0
- Does recommend this dealer
- Shopped for a new car
Stopped in to schedule an oil change and check on my
Stopped in to schedule an oil change and check on my existing warranty and walked out what the brand new Audi. Michael T is the best! He wasn't even our salesperson when we bought our first Audi in 2022, but he was happy to answer questions and was very knowledgeable about the hybrid vehicle we had just got. So obviously we went back and talked to him when we bought our new Q7. He answered all of our questions and walked us through the process of our new lease. I highly recommend him when working with this dealership.
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 5.0
- Does recommend this dealer
- Shopped for a new car
Michael and the financing team were both excellent to
Michael and the financing team were both excellent to work with and made buying our first Audi a pleasant experience.
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 5.0
- Does recommend this dealer
- Shopped for a new car
Mike was amazing to work with!
Mike was amazing to work with! Very honest and upfront about the entire process and gave truthful opinions on everything asked. Delivered as promised and couldn’t be happier to have purchased with him and Audi flatirons!
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 5.0
- Does recommend this dealer
- Shopped for a new car
Hi, we're happy you found our staff to be so supportive during your experience here at Audi Flatirons. We are always more than happy to assist you if anything else comes up. Take care!
Jim Page and the rest of the Audi Flatirons team were a
Jim Page and the rest of the Audi Flatirons team were a pleasure to work with! I look forward to buying cars from Jim & Audi Flatirons for years to come.
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 5.0
- Does recommend this dealer
- Shopped for a used car
Hi, we are very happy to have provided you with such a positive experience! If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. Have an awesome day!
Michael and the Flatirons Audi team were WONDERFUL to
Michael and the Flatirons Audi team were WONDERFUL to work with! It was an incredible experience and I don't know that I'll shop anywhere else.
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 5.0
- Does recommend this dealer
- Shopped for a new car
Hello, we are very happy to have provided you with such a positive experience! Please let us know if there is anything else we can do for you; we are more than happy to help!
The dealership was very helpful, professional and
The dealership was very helpful, professional and accommodating. I would recommend them to anyone looking to buy an Audi
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 5.0
- Does recommend this dealer
- Shopped for a used car
Hello Karin, we are very happy we could provide you with a positive experience! Thanks again for the recommendation, and have an amazing day!
Flatirons is a poorly-run and deceptive dealership with
Flatirons is a poorly-run and deceptive dealership with dishonest and manipulative staff in all business divisions. We had not leased a vehicle before so we did not fully understand the leasing process/lifecycle. When we sat down with the finance manager in 2023 to sign lease documents, she tricked us into getting the least amount of contract miles, despite my request for 15,000/year. She promised us that it would cost us less to have 7,500/year and when we return the vehicle, Audi Flatirons would wipe all excess mileage at no cost if we bought another Audi. I was really nervous about that option because I knew we would go over the limit, but she assured me that the overage would be wiped at no cost. We have purchased or leased 3 Audis so planned to get another after the lease. Of course we went over mileage (just as I had told her we would and why I wanted 15,000 mi/year) and Audi flatirons refused to wipe the mileage overage. They claimed the finance manager lied to us in 2023 and they refused to take accountability for their staff and honor the promised (deception) made. They did, however, tell us that we could purchase the overage at $0.20/mile instead of the standard $0.25. The different finance person AND sales rep told us that in April, 2026 and we have it in text and writing from them. When it came time to return the lease, we felt so disrespected, deceived, and scammed that we refused to get another car from Audi Flatirons. At which point, they told us we could not purchase miles at the discounted $0.20/mi…despite showing the Sales Manager, Amanda Montes the documented proof that we were AGAIN lied to by her staff. She refused and said they could not/would not honor that promise (lie) as that wasn’t policy and was completely “out of their hands”. I called Audi Financial and they IMMEDIATELY offered me the $0.20/mi price without issue and I paid it on the spot. They said that the Audi Manager, Amanda Montes and her staff were being dishonest to us. We HIGHLY discourage anyone from buying or leasing from Audi Flatirons. This dealership is a scam, full of staff that lie and trick their customers in order to make more money. We have had great experiences with other Audi dealerships in CO, so I encourage you to take your hard earned money to one of them instead.
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 1.0
- Does not recommend this dealer
- Shopped for a new car
- Did make a purchase
Hi Tessa, thank you for taking the time to leave us feedback about your experience with us. When you have an opportunity, please reach out to us at (720) 506-2528 so we can try to restore your confidence in our business. Thank you again for taking the time to reach out to us, and we hope to hear from you soon.
Audi Flatirons is a poorly-run and deceptive dealership
Audi Flatirons is a poorly-run and deceptive dealership with dishonest and manipulative staff in all business divisions. We had not leased a vehicle before so we did not fully understand the leasing process/lifecycle. When we sat down with the finance manager in 2023 to sign lease documents, she tricked us into getting the least amount of contract miles, despite my request for 15,000/year. She promised us that it would cost us less to have 7,500/year and when we return the vehicle, Audi Flatirons would wipe all excess mileage at no cost if we bought another Audi. I was really nervous about that option because I knew we would go over the limit, but she assured me that the overage would be wiped at no cost. We have purchased or leased 3 Audis so planned to get another after the lease. Of course we went over mileage (just as I had told her we would and why I wanted 15,000 mi/year) and Audi flatirons refused to wipe the mileage overage. They claimed the finance manager lied to us in 2023 and they refused to take accountability for their staff and honor the promised (deception) made. They did, however, tell us that we could purchase the overage at $0.20/mile instead of the standard $0.25. The different finance person AND sales rep told us that in April, 2026 and we have it in text and writing from them. When it came time to return the lease, we felt so disrespected, deceived, and scammed that we refused to get another car from Audi Flatirons. At which point, they told us we could not purchase miles at the discounted $0.20/mi…despite showing the Sales Manager, Amanda Montes the documented proof that we were AGAIN lied to by her staff. She refused and said they could not/would not honor that promise (lie) as that wasn’t policy and was completely “out of their hands”. I called Audi Financial and they IMMEDIATELY offered me the $0.20/mi price without issue and I paid it on the spot. They said that the Audi Manager, Amanda Montes and her staff were being dishonest to us. We HIGHLY discourage anyone from buying or leasing from Audi Flatirons. This dealership is a scam, full of staff that lie and trick their customers in order to make more money. We have had great experiences with other Audi dealerships in CO, so I encourage you to take your hard earned money to one of them instead.
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 1.0
- Does not recommend this dealer
- Shopped for a new car
Tessa, thank you for taking the time to share your experience. We’re genuinely sorry to hear that you left feeling frustrated and disappointed. We understand how important it is for lease terms and expectations to be clear, especially when leasing a vehicle for the first time. At the time your lease was finalized, the lease agreement—including the selected annual mileage allowance and all applicable terms—was reviewed with you, and the documents were signed acknowledging those terms. That said, we recognize your concerns center around subsequent conversations regarding excess mileage, and we’re sorry that your expectations did not align with your experience at lease-end. We strive to provide accurate and consistent information, and we regret that you feel we fell short. We appreciate your business over the years and value the opportunity we had to serve you. If you would be willing, we’d welcome the chance to discuss your experience further and better understand where communication broke down. Please feel free to contact me directly at [email protected].
Don’t seem to know how to do out of state transactions,
Don’t seem to know how to do out of state transactions, takes a week to do a overnight night paperwork deal.
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 1.0
- Does not recommend this dealer
- Shopped for a used car
Hi, we really appreciate your feedback. We would like the opportunity to find out how we can better assist you in the future. If you are willing, please contact us (720) 506-2528.