Skip to main content

Route 110 Auto Sales

(90 reviews)
Visit Route 110 Auto Sales
Sales hours: 9:00am to 6:00pm
View all hours
Sales
Monday 9:00am–6:00pm
Tuesday 9:00am–6:00pm
Wednesday 9:00am–6:00pm
Thursday 9:00am–6:00pm
Friday 9:00am–5:00pm
Saturday 9:00am–4:00pm
Sunday Closed
(978) 319-4318 (978) 319-4318

Inventory

See all 31 vehicles from this dealership.

About our dealership

This seller has been on Cars.com since November 2013.
Route 110 Auto Sales is founded on trust integrity and respect. We are proud to offer these values in our sales and business practices so our customers keep coming back. The vehicles on our lot have the best prices and quality in the area so come by and see us today
Always Great Deals

Reviews

(90 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review

Michael and team were awesome and very easy to work with. Made our transition from the old vehicle to the new one quick and painless. When I go to other dealerships, I feel pressured and treated like a number, but not here! I highly recommend checking them out for your next purchase!

Michael and team were awesome and very easy to work with. Made our transition from the old vehicle to the new one quick and painless. When I go to other dealerships, I feel pressured and treated like a number, but not here! I highly recommend checking them out for your next purchase!

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Thank you for your kind words and for choosing Route 110 Auto! We truly appreciate your business and are glad we could make the process quick and easy. Enjoy your Porsche Macan, and we look forward to helping you again in the future!

Show full review

I just purchased a car from Route 110 Auto and I can honestly say is the first time that I ever left the dealership ever, not feeling like I got screwed. There was a very specific vehicle that I wanted, Mike, the salesman that I worked with found several of them and had mine shipped from as far away as the Midwest. I never was pressured into anything, they helped me find financing, and the car did not have a speck of dust anywhere on it. When they received the car they serviced it. New brakes new tires, basically a whole tune-up, and it was spotless. The only issue that I had was that because it was an out of state car the window tint was too dark for the state of Massachusetts inspection. He told me to bring it back and they took care of it right away. The site is also great, you can choose by dollar amount category what you're looking to spend. Nothing but good things to say! They're also a locally owned family owned and run company.

I just purchased a car from Route 110 Auto and I can honestly say is the first time that I ever left the dealership ever, not feeling like I got screwed. There was a very specific vehicle that I wanted, Mike, the salesman that I worked with found several of them and had mine shipped from as far away as the Midwest. I never was pressured into anything, they helped me find financing, and the car did not have a speck of dust anywhere on it. When they received the car they serviced it. New brakes new tires, basically a whole tune-up, and it was spotless. The only issue that I had was that because it was an out of state car the window tint was too dark for the state of Massachusetts inspection. He told me to bring it back and they took care of it right away. The site is also great, you can choose by dollar amount category what you're looking to spend. Nothing but good things to say! They're also a locally owned family owned and run company.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Thank you so much for your thoughtful and detailed review, Chris! We’re truly glad to hear that your experience stood out in such a positive way and that Mike was able to go the extra mile to find exactly the vehicle you wanted. It means a lot to us that you felt comfortable, never pressured, and well taken care of throughout the entire process. We’re especially happy we could quickly resolve the tint issue and make sure everything met Massachusetts standards to your satisfaction is always our priority. Most importantly, thank you for your service to our country. We sincerely appreciate your dedication and sacrifice. Enjoy your new car, and please don’t hesitate to reach out if you ever need anything in the future!

Show full review

Words cant describe the level of professionalism this place shared with me and how easy it was to get approved and into my new vehicle. Thank you guys for all you did. If you looking to buy 110 is where you need to be looking.

Words cant describe the level of professionalism this place shared with me and how easy it was to get approved and into my new vehicle. Thank you guys for all you did. If you looking to buy 110 is where you need to be looking.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Hi Arsenio, Thank you so much for taking the time to leave us a review! We’re thrilled to hear that you had an enjoyable experience and truly appreciate your business. We pride ourselves on creating a friendly, low-pressure environment, and our goal is for every customer to leave feeling happy and confident with their purchase. It was a pleasure meeting and working with you, and we hope to see you again in the future. Until then, enjoy your beautiful Tesla Model Y! Thank you for choosing Route 110 Auto! — Michael Ide

Show full review

I wanted this vehicle and told dealer that I was going to secure my own financing on a Friday and come back to get paperwork done on Monday and by that time he had sold the truck to someone else!!! NOT HAPPY!!! BAD BUSINESS PRACTICE!!

I wanted this vehicle and told dealer that I was going to secure my own financing on a Friday and come back to get paperwork done on Monday and by that time he had sold the truck to someone else!!! NOT HAPPY!!! BAD BUSINESS PRACTICE!!

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Hi Kim, Unfortunately, we are unable to hold vehicles without either a payment or a signed credit approval. Without one of these in place, the vehicle remains available for others to view and purchase. We understand it can be disappointing if a vehicle sells before you are able to return to the dealership. You applied for financing on Friday and again on Saturday with your husband. On both days, we processed your credit applications, but they did not meet the requirements of our lenders. The third financing option you wanted to pursue on Monday would have been considered a straw purchase, which we are not permitted to accept under credit union guidelines. We were disappointed by the manner in which we were spoken to; however, we remained calm, professional, and continued to offer solutions. We apologize for any misunderstanding that may have occurred.

Consumer response

You knew we we're in the process of securing finances and if you wanted to deposit you should have just asked. Plus if somebody else came to look at the vehicle AFTER US you should have called us first and let us know somebody else was interested in it before you just sold it to them because we were the people that came ahead of them and you knew we wanted the vehicle!! You just sold it right out from underneath us with no communication!! That's bad business practice!!! A legitimate dealership would NEVER do business like that!!

Show full review

Great experience. There was absolutely ZERO pressure. The car was actually nicer than I had expected. 2014 MB convertible. Price was fair. Car needed an accessory and Mike was happy to get it and ship it to me. I highly recommend 110 Auto in Dracut.

Great experience. There was absolutely ZERO pressure. The car was actually nicer than I had expected. 2014 MB convertible. Price was fair. Car needed an accessory and Mike was happy to get it and ship it to me. I highly recommend 110 Auto in Dracut.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Hi Tom, We are thrilled to hear that you had an enjoyable experience and we are incredibly grateful for your business. We pride ourselves on a friendly, low-pressure environment and truly want everyone to leave feeling happy and confident with their purchase. We enjoyed meeting and working with you and hope to see you again in the future. For now, enjoy your beautiful Mercedes convertible this summer! Thank you for choosing Route 110 Auto! - Michael Ide

Show full review

I sent two e-mails to the salesman asking question and both times I did not get a answer to my questions. So I gave up and never heard from him again. So guess they are not really interested in selling a car.

I sent two e-mails to the salesman asking question and both times I did not get a answer to my questions. So I gave up and never heard from him again. So guess they are not really interested in selling a car.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
2.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did not make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

HI Ed, We had spoken through email on December 2nd. I had answered your questions and emailed you a shipping quote to your home in Arizona. We also spoke through text message. What question that has gone unanswered do you have? Did you write this review for the correct dealership? I had emailed you and texted you again today to address any questions you have. Thank you for your interest.

Show full review

Michael has been super helpful and is with you every step of the way. Made buying a car the easiest process ever. Would recommend 👌.

Michael has been super helpful and is with you every step of the way. Made buying a car the easiest process ever. Would recommend 👌.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Hi Luis, We are happy that you enjoyed your experience here at the dealership. Enjoy your Honda Accord sport this summer! We appreciate your business!

Show full review

Professional, helpful, a gentleman, not a pushy sales person, willing to spend the time to answer your questions. I will definitely go back.

Professional, helpful, a gentleman, not a pushy sales person, willing to spend the time to answer your questions. I will definitely go back.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Reviews like this make our day! Thank you Michael Ide

Show full review

Very friendly,up front and not pushy. They have very high quality vehicles there. I think I got a good car there. Time will tell.I've only owned it for less than a week. They offer a 3 month warranty. Most places are 1 month.

Very friendly,up front and not pushy. They have very high quality vehicles there. I think I got a good car there. Time will tell.I've only owned it for less than a week. They offer a 3 month warranty. Most places are 1 month.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Hi Michael, Thank you so much for taking the time to share this review. I'm pleased to know that you had a great experience purchasing your Toyota Corolla with us, and we thank you for your business. Michael Ide

Show full review

Every person I interacted with at Route 110 Auto was helpful, friendly, and made this an enjoyable experience. Michael assisted me virtually when I spoke to him on the phone. When I went in person to test drive, I met his wife Nicole who was absolutely amazing to work with. She answered all of my questions and had unbelievable follow through, making sure I was well cared for all the way until license plates were on my car. I appreciate all of your help!

Every person I interacted with at Route 110 Auto was helpful, friendly, and made this an enjoyable experience. Michael assisted me virtually when I spoke to him on the phone. When I went in person to test drive, I met his wife Nicole who was absolutely amazing to work with. She answered all of my questions and had unbelievable follow through, making sure I was well cared for all the way until license plates were on my car. I appreciate all of your help!

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Paulie, we're delighted to know that Michael and Nicole made your experience at Route 110 Auto a memorable one. We appreciate the the kind words and look forward to continuing our relationship with you!

Show full review
See all 90 reviews

Related searches near you