Bloomington Normal Auto-Mall

Contact seller

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Statement. Consent is not required to purchase goods/services.

We value your privacy. Cars.com Privacy Statement

2.2
(108 reviews)
Visit Bloomington Normal Auto-Mall
Sales hours: 9:00am to 6:00pm
Service hours: 8:00am to 3:00pm
View all hours
Service Sales
Monday 7:00am–6:00pm 9:00am–8:00pm
Tuesday 7:00am–6:00pm 9:00am–8:00pm
Wednesday 7:00am–6:00pm 9:00am–8:00pm
Thursday 7:00am–6:00pm 9:00am–8:00pm
Friday 7:00am–6:00pm 9:00am–6:00pm
Saturday 8:00am–3:00pm 9:00am–6:00pm
Sunday Closed Closed
New (309) 807-0071 (309) 807-0071
Used (309) 378-8072 (309) 378-8072
Service (866) 744-5446 (866) 744-5446

Inventory

See all 200 vehicles from this dealership.

About our dealership

This seller has been on Cars.com since April 2019.
The ALL NEW Bloomington-Normal Auto Mall has a strong and committed sales staff with many years of experience satisfying our customers' needs. Feel free to browse our massive inventory online set up a test drive with a sales associate or inquire about financing! The Bloomington-Normal Auto Mall is the premier dealer that sells new & used vehicles to customers in the surrounding cities such as Galesburg Pontiac Savoy and Decatur. We carry a complete selection of new & used vehicles available in our dealership located in Normal IL. We strive to make Grossinger your one-stop shop for all your car buying needs.

Service center

Phone number (866) 744-5446

Service hours

Monday
7:00am–6:00pm
Tuesday
7:00am–6:00pm
Wednesday
7:00am–6:00pm
Thursday
7:00am–6:00pm
Friday
7:00am–6:00pm
Saturday
8:00am–3:00pm
Sunday
Closed

Reviews

2.2
(108 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
1.0

Steer clear worst experience ever

Came into dealership at 5 PM didn’t end up leaving until 11… was repeatedly asked about extended warranty after saying no to the point of being super annoyed… condescending you are buying a Cadillac.. nope sorry had no idea 🙄🙄…. Added a few fixes to the contract of sale that were supposed to be done 3 days later at pick up… only 1 was…. Drove the vehicle off the lot and got an hour and half home to find the vehicle shaking at speeds greater than 65…. (They fixed it) the one and only thing they did right… got the vehicle home to discover shoddy fixes all over the vehicle…. Got it all fixed and got rid of it…. In 14 vehicle transactions this one was the worst…. Buyers steer clear

Dealer response

Hello, we regret to hear that you had a negative experience with us, but would appreciate the chance to turn your experience around. We appreciate you bringing this experience to our attention. If you are willing, please contact us at (309) 319-2329 so we can work towards a resolution. We look forward to hearing from you. Take care!

5.0

Great place to buy a car!

I want to thank Amarion Cleveland for providing great service, helping negotiate a fair deal, and for listening to our needs. He was not pushy, only wanted to help us find the car and features we wanted. It felt like I was working with a family member or good neighbor. So glad they had a great selection of vehicles. I would recommend this dealership and Amarion. The managers, finance staff, and cashier were very helpful and welcoming.

Dealer response

Hi Bill, thank you for your kind review; we are happy to pass along your comments to the team here at Subaru of Bloomington Normal! If you have any further questions, please give us a call. We're always happy to help! Take care!

5.0

Wonderful staff, always have a good experience her

Wonderful staff, always have a good experience here. Wonderful staff, always have a good experience here. Would recommend for a new car or service work

Dealer response

Hi Julie, thanks for your great review, and for giving our dealership such a high star rating! If you have any additional needs or questions, we will be more than happy to assist you! Safe travels!

1.0

Decent people, managed horribly.

Drove 2 hours to purchase a truck advertised as having 8425 miles on it and pictures looked immaculate. When I arrived truck had 13600 miles on it and was filthy with food crumbs on seats and floors, liquid spills on center console and exterior was equally filthy being used by an employee. Insane amount of paint swirl and scratches. Do not buy a car from a dealer that automatically charges $2600 for ceramic coating. Biggest scam out there. Gave them a chance to detail it and the job they did was terrible. Didn't even wash the bug splatter off. Worse car buying experience I've ever had.

Dealer response

Hi Nick, we appreciate you taking the time to leave this review. We regret to learn that you did not have a more positive experience with us. Please reach out to us at (309) 319-2329 when you have a chance so we can discuss your concerns in hopes of resolving this matter to your satisfaction.

1.0

Service Department

If I could give a negative star I would. Service department is completely horrible. I will NEVER use Leader for anything. I should have know when the sales team was horrible that service wouldn’t be any better. I will take my vehicle out of town or another state before I deal with Leader again!

Dealer response

Hello, we regret to hear that you had a negative experience with us, but would appreciate the chance to turn your experience around. We appreciate you bringing this experience to our attention. If you are willing, please contact us at (309) 319-2329 so we can work towards a resolution. We look forward to hearing from you. Take care!

1.0

Avoid this dealership

False advertisement of car price. My husband made an appointment and drove more than an hour today to look at a car only to find out the price was inflated by $2600 for dealer paint and added interior protection that was NOT advised on their ad. Do NOT waste your time with this dealership.

Dealer response

Hi Alethea, we appreciate you taking the time to leave this review. If you would be willing, we would like to try and turn your experience around. When you have a chance, please reach out to us at (309) 319-2329 and we will do our best to make this better.

1.0

READ THE REVIEWS

False advertising of the purchase price to start with among other things. Wish i would've read the reviews. would've saved me 2 hours of driving. Just READ THE REVIEWS!

Dealer response

Hi Danny, we appreciate you taking the time to leave this review. We regret to learn that you did not have a more positive experience with us. Please reach out to us at (309) 319-2329 when you have a chance so we can discuss your concerns in hopes of resolving this matter to your satisfaction.

1.0

Horrible customer service- Bait and switch

I’d give negative stars to this dealership if I could. We found the car we wanted, we offered money to hold it, we were told no they couldn’t do that but were told multiple times by two different people it was available. Before we left for our three hour drive there we were assured it was still available, twice on the drive they contacted us to make sure we were coming for the car, still stating it was available. We had a cashiers check for the price of the car, which was told to us by the dealership before we left home. While getting gas next door, 5 minutes before we got there, they left a message to see if we were still coming. Lo and behold, we arrive and they say “oh that sold yesterday but we have an even better one for you!” I assure you it was not better. I should have believed the MANY negative reviews about this shady dealership. It was a complete waste of time, and we felt completely lied to, just to get us out there to look at more expensive cars with more mileage and less options than the one we were planning to purchase. I can’t believe a reputable dealership would pull stunts like that. I strongly suggest going literally anywhere else. They have review after review of doing this…do not waste your time or money on such an unethical place.

Dealer response

Hi Faye, we appreciate you taking the time to leave this review. We regret to learn that you did not have a more positive experience with us. If you would like to discuss your experience in more detail, please give us a call at (309) 319-2329 at your earliest convenience. We always look for opportunities to improve so we hope to hear from you.

1.0

Poor Customer Service and False Advertising

All cars at this dealership have a $2,500 dealer fee which isn’t stated on CarGurus or Cars.com. This makes you think you’re purchasing a $36k car when it’s really closer to a $40k car. We also called and asked about this and we’re rudely hung up on because the salesman did not want to discuss the issue.

Dealer response

Hello, thanks for reaching out to us. We work hard to provide each of our clients with the best automotive experience, but it sounds like we really let you down. If you would like to discuss your experience in more detail, please give us a call at (309) 319-2329 at your earliest convenience. We always look for opportunities to improve so we hope to hear from you.

1.0

Buyer Beware

Bloomington Normal Automall is pretty shady and not forthcoming at all. We test drove a car but I wanted a car with a lighter interior. Juan said I have a car that you’ll like in the service dept. We asked why it was getting serviced, but he didn’t know. We test drove the car on the highway for about 3 miles at 60 mph. After we bought it, we were on the highway back to Peoria and 5 mins into our trip, a loud banging sound started coming from under the car. It was terrifying! We were looking for a place to turn around and then it stopped. My husband looked under the car when we got home and noticed a bolt was missing on a flap under the engine. We called on Monday, they said take it to Peoria Audi. Their service dept said it wasn’t just a bolt that was missing. Both ends of the flap were broken off. Bloomington Automall won’t fix it because it didn’t make that sound on the test drive. And yes we had to pay for their ridiculous Xzilon and they gave us 75% of what Kelly Blue book offered for our trade. Buyers remorse for sure.

Dealer response

Hi Carol, we always strive to do 100% for all of our customers, so we're extremely disappointed to hear of your negative experience with us. Please reach out at (309) 319-2329 and we will do our best to make this better. We hope to hear from you soon.

See all 108 reviews