Skip to main content

Audi Knoxville

(513 reviews)
Visit Audi Knoxville
Sales hours:
Service hours:
View all hours
Sales Service
Monday 8:30am–6:30pm 7:30am–6:00pm
Tuesday 8:30am–6:30pm 7:30am–6:00pm
Wednesday 8:30am–6:30pm 7:30am–6:00pm
Thursday 8:30am–6:30pm 7:30am–6:00pm
Friday 8:30am–6:30pm 7:30am–6:30pm
Saturday 9:00am–5:00pm Closed
Sunday Closed Closed
2026 state dealer award
View 8 awards
2026 state dealer award 2025 state dealer award 2017 state dealer award 2016 state dealer award
2026 consumer dealer award 2025 consumer dealer award 2017 consumer dealer award 2016 consumer dealer award

Contact seller

Select a Salesperson (optional)

Contact seller

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Notice and Terms and Conditions . Consent is not required to purchase goods and services.

New (865) 329-7650 (865) 329-7650
Used (865) 338-5132 (865) 338-5132
Service (865) 338-5124 (865) 338-5124

Inventory

See all 241 vehicles from this dealership.

Incentives

See all incentives

About our dealership

This seller has been on Cars.com since September 2019.
We are proud to have the most knowledgeable and honest Audi staff in the nation. When dealing with our team you will receive what has been described as the "easiest car buying experience in the South." Tom & Shannon Harper the owners of the dealership are involved daily in ensuring your satisfaction. You can e-mail our owner and receive a personal response [email protected]

Service: Since 1981 we have taken pride in delivering a level of service corresponding with our world renowned assortment of Audi automobiles.

Service center

Phone number (865) 338-5124

Service hours

Monday
7:30am–6:00pm
Tuesday
7:30am–6:00pm
Wednesday
7:30am–6:00pm
Thursday
7:30am–6:00pm
Friday
7:30am–6:30pm
Saturday
Closed
Sunday
Closed

Meet our employees

Reviews

(513 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews. Includes reviews of Audi Knoxville from DealerRater.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review

A super nice and knowlegable salesman. Trevor was. a pleasure to work with. The entire dealership experience was great.

A super nice and knowlegable salesman. Trevor was. a pleasure to work with. The entire dealership experience was great.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

We are fortunate to have customers like you! Thank you for choosing Audi Knoxville and for sharing your experience with Trevor. We’ll see you next time!

Show full review

Great service and friendly professional staff. Scheduling is convenient and straightforward. Always informed about conditions and work being performed

Great service and friendly professional staff. Scheduling is convenient and straightforward. Always informed about conditions and work being performed

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Sara, thank you for sharing your positive feedback about the team and hassle-free service at Audi Knoxville! See you next time.

Show full review

Good personnel but i don’t like these xxxx evalations any more than an earlier audi survey that wanted to know my approximate income. None of Audi’s xxxx business!

Good personnel but i don’t like these xxxx evalations any more than an earlier audi survey that wanted to know my approximate income. None of Audi’s xxxx business!

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

We apologize for any inconvenience caused by the survey. Your feedback has been noted, and we will pass it along to the appropriate team. Thank you for choosing Audi Knoxville!

Show full review

Planned 75K service for my 2014 AUDI Q7.diesel and also had issue with mirror assistance light. Gave them a cal and has appointment scheduled in 3 days with the loaner. Dropped car in the morning and received the video of the inspection before afternoon. Make story short, service was done with superb quality. The failed side assistant parts parts had been replaced by extended warranty which I bought when purchased the vehicle, They also found small leak in the steering pump and replaced it as well. Warranty paid for all the parts and some labour cost. Russell was a great help and make everything went flawlessly. I worked with Russell a few times on both of my cars and every time he is taking care of my cars and me in very friendly and professional manners, Also want to thank the Mechanics (unfortunately can't find his name in the receipt) who work on my car to service and repair it. He did a great job of taking care of my car. I am very satisfied with the services done here and recommend Knoxville AUDI dealership to everyone. Outstanding dealership! Good friendly people and great service A+++! Thank you.

Planned 75K service for my 2014 AUDI Q7.diesel and also had issue with mirror assistance light. Gave them a cal and has appointment scheduled in 3 days with the loaner. Dropped car in the morning and received the video of the inspection before afternoon. Make story short, service was done with superb quality. The failed side assistant parts parts had been replaced by extended warranty which I bought when purchased the vehicle, They also found small leak in the steering pump and replaced it as well. Warranty paid for all the parts and some labour cost. Russell was a great help and make everything went flawlessly. I worked with Russell a few times on both of my cars and every time he is taking care of my cars and me in very friendly and professional manners, Also want to thank the Mechanics (unfortunately can't find his name in the receipt) who work on my car to service and repair it. He did a great job of taking care of my car. I am very satisfied with the services done here and recommend Knoxville AUDI dealership to everyone. Outstanding dealership! Good friendly people and great service A+++! Thank you.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Hi Alex, thank you for choosing Audi Knoxville and sharing your experience! We’re delighted Russell and our team ensured your Audi Q7 was in top shape. Safe travels!

Show full review

Dear Management, I am writing to formally express my extreme disappointment with the experience I recently had at Harper Audi Knoxville while attempting to purchase a used 2025 Tesla Model 3 Performance and trade in my 2023 Lexus IS500. As a former two-time Audi A7 owner, I expected a high standard of customer service, transparency, and professional communication. Instead, my experience was characterized by lowball offers, unsolicited add-ons, poor communication, and ultimately a complete lack of faith in your sales process. Below is a brief outline of the events: Initial Lowball Trade-In Offer: I was initially offered a trade-in value for my Lexus that was $7,000 below Lexus of Knoxville's valuation and $6,000 below Tesla's. It was only after I left the dealership that sales representative Kay called to match the fair trade-in value of $58,000. Unwanted Add-ons: When the work-up sheet was provided, an unrequested $1,499 charge for "ECP Plus" (paint and interior protection) had been tacked on. I requested its removal before moving forward. Supercharging Issue & Contradictory Claims: The Tesla displayed a "Paid charging unavailable" error. I informed Kay I would proceed with the purchase provided this issue was resolved, as restricted Supercharging severely limits the vehicle's utility. Shortly after, Kay claimed the vehicle was taken to Tesla, but that neither your dealership nor Tesla could find a solution. Lack of Follow-Up: Knowing this error often occurs simply because the previous owner hasn't removed the vehicle from their Tesla account, I sent instructions detailing how to resolve it. I followed up via text and left a voicemail for Sales Manager Tyler expressing my clear intent to buy the vehicle once addressed. I received no response. Abrupt Notification of Sale: After ignoring my outreach, Kay texted me days later stating the vehicle had been sold "as-is" late Wednesday evening—the exact day she had claimed the dealership was actively working with Tesla on a fix for me. To feel as though I had to "chase" a sales team to purchase a vehicle, only to be fed contradictory information and ultimately brushed off, is completely unacceptable. Attempting to slip in forced add-ons and mishandling basic customer communication does a disservice to the Audi brand. Because of this experience, I will never consider purchasing a vehicle from Harper Audi Knoxville again, nor will I recommend your dealership to others. I am sharing this feedback so upper management is aware of how prospective buyers—and loyal Audi customers—are being treated by your team.

Dear Management, I am writing to formally express my extreme disappointment with the experience I recently had at Harper Audi Knoxville while attempting to purchase a used 2025 Tesla Model 3 Performance and trade in my 2023 Lexus IS500. As a former two-time Audi A7 owner, I expected a high standard of customer service, transparency, and professional communication. Instead, my experience was characterized by lowball offers, unsolicited add-ons, poor communication, and ultimately a complete lack of faith in your sales process. Below is a brief outline of the events: Initial Lowball Trade-In Offer: I was initially offered a trade-in value for my Lexus that was $7,000 below Lexus of Knoxville's valuation and $6,000 below Tesla's. It was only after I left the dealership that sales representative Kay called to match the fair trade-in value of $58,000. Unwanted Add-ons: When the work-up sheet was provided, an unrequested $1,499 charge for "ECP Plus" (paint and interior protection) had been tacked on. I requested its removal before moving forward. Supercharging Issue & Contradictory Claims: The Tesla displayed a "Paid charging unavailable" error. I informed Kay I would proceed with the purchase provided this issue was resolved, as restricted Supercharging severely limits the vehicle's utility. Shortly after, Kay claimed the vehicle was taken to Tesla, but that neither your dealership nor Tesla could find a solution. Lack of Follow-Up: Knowing this error often occurs simply because the previous owner hasn't removed the vehicle from their Tesla account, I sent instructions detailing how to resolve it. I followed up via text and left a voicemail for Sales Manager Tyler expressing my clear intent to buy the vehicle once addressed. I received no response. Abrupt Notification of Sale: After ignoring my outreach, Kay texted me days later stating the vehicle had been sold "as-is" late Wednesday evening—the exact day she had claimed the dealership was actively working with Tesla on a fix for me. To feel as though I had to "chase" a sales team to purchase a vehicle, only to be fed contradictory information and ultimately brushed off, is completely unacceptable. Attempting to slip in forced add-ons and mishandling basic customer communication does a disservice to the Audi brand. Because of this experience, I will never consider purchasing a vehicle from Harper Audi Knoxville again, nor will I recommend your dealership to others. I am sharing this feedback so upper management is aware of how prospective buyers—and loyal Audi customers—are being treated by your team.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for taking the time to share your concerns. I have reviewed the circumstances surrounding your experience and wanted to respond personally. I’m sorry our communication did not meet your expectations. We certainly could have been clearer regarding the status and availability of the Tesla while our team was investigating the charging concern. I do want to clarify a few points. Our initial trade appraisal was based on our evaluation of your Lexus and was not an attempt to “lowball” your vehicle. We ultimately increased our offer to $58,000 in an effort to earn your business. Additionally, ECP Plus was never a required purchase and was always able to be removed from the deal at your request. Regarding the Tesla, our team understood that you were interested in purchasing it but did not want to place a deposit until the charging issue was resolved. While we continued working through that concern, the vehicle remained available for sale. Unfortunately, we cannot hold vehicles without a deposit, and another customer subsequently placed a deposit and secured the vehicle. I understand your disappointment with the outcome, and I’m sorry the experience did not meet your expectations. We sincerely appreciate your loyalty to the Audi brand and thank you for sharing your feedback.

Show full review

Dear Management, I am writing to formally express my extreme disappointment with the experience I recently had at Harper Audi Knoxville while attempting to purchase a used 2025 Tesla Model 3 Performance and trade in my 2023 Lexus IS500. As a former two-time Audi A7 owner, I expected a high standard of customer service, transparency, and professional communication. Instead, my experience was characterized by lowball offers, unsolicited add-ons, poor communication, and ultimately a complete lack of faith in your sales process. Below is a brief outline of the events: Initial Lowball Trade-In Offer: I was initially offered a trade-in value for my Lexus that was $7,000 below Lexus of Knoxville's valuation and $6,000 below Tesla's. It was only after I left the dealership that sales representative Kay called to match the fair trade-in value of $58,000. Unwanted Add-ons: When the work-up sheet was provided, an unrequested $1,499 charge for "ECP Plus" (paint and interior protection) had been tacked on. I requested its removal before moving forward. Supercharging Issue & Contradictory Claims: The Tesla displayed a "Paid charging unavailable" error. I informed Kay I would proceed with the purchase provided this issue was resolved, as restricted Supercharging severely limits the vehicle's utility. Shortly after, Kay claimed the vehicle was taken to Tesla, but that neither your dealership nor Tesla could find a solution. Lack of Follow-Up: Knowing this error often occurs simply because the previous owner hasn't removed the vehicle from their Tesla account, I sent instructions detailing how to resolve it. I followed up via text and left a voicemail for Sales Manager Tyler expressing my clear intent to buy the vehicle once addressed. I received no response. Abrupt Notification of Sale: After ignoring my outreach, Kay texted me days later stating the vehicle had been sold "as-is" late Wednesday evening—the exact day she had claimed the dealership was actively working with Tesla on a fix for me. To feel as though I had to "chase" a sales team to purchase a vehicle, only to be fed contradictory information and ultimately brushed off, is completely unacceptable. Attempting to slip in forced add-ons and mishandling basic customer communication does a disservice to the Audi brand. Because of this experience, I will never consider purchasing a vehicle from Harper Audi Knoxville again, nor will I recommend your dealership to others. I am sharing this feedback so upper management is aware of how prospective buyers—and loyal Audi customers—are being treated by your team.

Dear Management, I am writing to formally express my extreme disappointment with the experience I recently had at Harper Audi Knoxville while attempting to purchase a used 2025 Tesla Model 3 Performance and trade in my 2023 Lexus IS500. As a former two-time Audi A7 owner, I expected a high standard of customer service, transparency, and professional communication. Instead, my experience was characterized by lowball offers, unsolicited add-ons, poor communication, and ultimately a complete lack of faith in your sales process. Below is a brief outline of the events: Initial Lowball Trade-In Offer: I was initially offered a trade-in value for my Lexus that was $7,000 below Lexus of Knoxville's valuation and $6,000 below Tesla's. It was only after I left the dealership that sales representative Kay called to match the fair trade-in value of $58,000. Unwanted Add-ons: When the work-up sheet was provided, an unrequested $1,499 charge for "ECP Plus" (paint and interior protection) had been tacked on. I requested its removal before moving forward. Supercharging Issue & Contradictory Claims: The Tesla displayed a "Paid charging unavailable" error. I informed Kay I would proceed with the purchase provided this issue was resolved, as restricted Supercharging severely limits the vehicle's utility. Shortly after, Kay claimed the vehicle was taken to Tesla, but that neither your dealership nor Tesla could find a solution. Lack of Follow-Up: Knowing this error often occurs simply because the previous owner hasn't removed the vehicle from their Tesla account, I sent instructions detailing how to resolve it. I followed up via text and left a voicemail for Sales Manager Tyler expressing my clear intent to buy the vehicle once addressed. I received no response. Abrupt Notification of Sale: After ignoring my outreach, Kay texted me days later stating the vehicle had been sold "as-is" late Wednesday evening—the exact day she had claimed the dealership was actively working with Tesla on a fix for me. To feel as though I had to "chase" a sales team to purchase a vehicle, only to be fed contradictory information and ultimately brushed off, is completely unacceptable. Attempting to slip in forced add-ons and mishandling basic customer communication does a disservice to the Audi brand. Because of this experience, I will never consider purchasing a vehicle from Harper Audi Knoxville again, nor will I recommend your dealership to others. I am sharing this feedback so upper management is aware of how prospective buyers—and loyal Audi customers—are being treated by your team.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did not make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Thank you for taking the time to share your concerns. I have reviewed the circumstances surrounding your experience and wanted to respond personally. I’m sorry our communication did not meet your expectations. We certainly could have been clearer regarding the status and availability of the Tesla while our team was investigating the charging concern. I do want to clarify a few points. Our initial trade appraisal was based on our evaluation of your Lexus and was not an attempt to “lowball” your vehicle. We ultimately increased our offer to $58,000 in an effort to earn your business. Additionally, ECP Plus was never a required purchase and was always able to be removed from the deal at your request. Regarding the Tesla, our team understood that you were interested in purchasing it but did not want to place a deposit until the charging issue was resolved. While we continued working through that concern, the vehicle remained available for sale. Unfortunately, we cannot hold vehicles without a deposit, and another customer subsequently placed a deposit and secured the vehicle. I understand your disappointment with the outcome, and I’m sorry the experience did not meet your expectations. We sincerely appreciate your loyalty to the Audi brand and thank you for sharing your feedback.

Show full review

Cliff did a great job addressing the concerns we had,always receive great service from Audi of Knoxville.

Cliff did a great job addressing the concerns we had,always receive great service from Audi of Knoxville.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
  • Did not make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Ron, we really appreciate your feedback! It's wonderful to know Cliff and our team have consistently provided you with excellent service. We're grateful to have you as a customer at Audi Knoxville!

Show full review

Audi dealership in Knoxville is excellent, they always take very good care of our vehicle, and if there’s a concern they make the time to take our vehicle in to address our concerns

Audi dealership in Knoxville is excellent, they always take very good care of our vehicle, and if there’s a concern they make the time to take our vehicle in to address our concerns

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

We're thrilled to hear you're consistently satisfied with our service! Thank you for choosing Audi Knoxville. We look forward to serving you again. Safe travels!

Show full review

Unbelievable service. Issues were taken care of and everyone was courteous. A loaner vehicle provided.

Unbelievable service. Issues were taken care of and everyone was courteous. A loaner vehicle provided.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for sharing your fantastic feedback! We are glad to hear that our team was thorough and courteous. We hope to see you again at Audi Knoxville!

Show full review

Very good customer service, and I had a great experience. They even cleaned my vehicle. Tod was great!

Very good customer service, and I had a great experience. They even cleaned my vehicle. Tod was great!

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
  • Did not make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Thank you for sharing your feedback about Tod! We appreciate your support and hope to see you again at Audi Knoxville. Safe travels!

Show full review
See all 513 reviews

Related searches near you