Skip to main content

Keyes European

(329 reviews)
Sales hours: 9:00am to 9:00pm
Service hours: 8:00am to 5:00pm
View all hours
Sales Service
Monday 9:00am–9:00pm 8:00am–5:00pm
Tuesday 9:00am–9:00pm 8:00am–5:00pm
Wednesday 9:00am–9:00pm 8:00am–5:00pm
Thursday 9:00am–9:00pm 8:00am–5:00pm
Friday 9:00am–9:00pm 8:00am–5:00pm
Saturday 9:00am–9:00pm 8:00am–4:00pm
Sunday 10:00am–8:00pm Closed

Inventory

See all 119 vehicles from this dealership.

Meet our employees

Reviews

(329 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews. Includes reviews of Keyes European from DealerRater.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review

Shady, Unethical and ridiculously Unprofessional! BUYER BEWARE!!! I worked a deal with Natalie and Tito (Credit app completed, Credit score evaluated, Credit Approved by MBZ) only to be told, when I went to pick up the car early the next am, that it had been sold. ZERO effort was made to find me a comparable car! When I requested my Credit Score and details of the Contract we had agreed up, Finance Dept, Steve Coto, told me he could not give that information. So... no car, lowered credit (by 30 pts!!), and completely GHOSTED by all 3 involved. Shameless! Later, I found out that this particular dealership is WELL KNOWN for their underhanded practices and failure to fulfill their agreements - on Better Business Bureau. I ended up getting the same car from Walnut Creek MBZ - Jerilyn was AMAZING! Get an MBZ - great car! Just NOT from Keyes. This is a Public Service Announcement - you're welcome.

Shady, Unethical and ridiculously Unprofessional! BUYER BEWARE!!! I worked a deal with Natalie and Tito (Credit app completed, Credit score evaluated, Credit Approved by MBZ) only to be told, when I went to pick up the car early the next am, that it had been sold. ZERO effort was made to find me a comparable car! When I requested my Credit Score and details of the Contract we had agreed up, Finance Dept, Steve Coto, told me he could not give that information. So... no car, lowered credit (by 30 pts!!), and completely GHOSTED by all 3 involved. Shameless! Later, I found out that this particular dealership is WELL KNOWN for their underhanded practices and failure to fulfill their agreements - on Better Business Bureau. I ended up getting the same car from Walnut Creek MBZ - Jerilyn was AMAZING! Get an MBZ - great car! Just NOT from Keyes. This is a Public Service Announcement - you're welcome.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a new car
0 people out of 0 found this review helpful.
Show full review

Completely unethical dealership! I had negotiated a deal with Sales, Natalie, and Sales Mgr, Tito on a Thursday pm. I completed a Credit App, Credit score checked (got approved), and asked to make a Deposit but was told that I'd need to do that in person, "tomorrow when you pick up your car". The next morning at 9:00, I requested a time to pick up the car and was told, "It was sold last night". Shameful! To make matters far worse, ZERO attempt was made to find me a comparable car. So, no car, lowered credit score (by 3 pts!) and completely GHOSTED by Natalie and Tito. Even Steve Coto in Finance refused to give me my credit score or details on the deal we had agreed upon. Super shady! Later, I found on Better Business Bureau that this dealership is WELL KNOWN TO BE UNSCRUPULOUS, underhanded, and shady as all can be. Get an MBZ - great car - but NOT from Sherman Oaks MBZ/Keyes European. Consider yourself warned

Completely unethical dealership! I had negotiated a deal with Sales, Natalie, and Sales Mgr, Tito on a Thursday pm. I completed a Credit App, Credit score checked (got approved), and asked to make a Deposit but was told that I'd need to do that in person, "tomorrow when you pick up your car". The next morning at 9:00, I requested a time to pick up the car and was told, "It was sold last night". Shameful! To make matters far worse, ZERO attempt was made to find me a comparable car. So, no car, lowered credit score (by 3 pts!) and completely GHOSTED by Natalie and Tito. Even Steve Coto in Finance refused to give me my credit score or details on the deal we had agreed upon. Super shady! Later, I found on Better Business Bureau that this dealership is WELL KNOWN TO BE UNSCRUPULOUS, underhanded, and shady as all can be. Get an MBZ - great car - but NOT from Sherman Oaks MBZ/Keyes European. Consider yourself warned

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did not make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Show full review

I’m okay with Chris, and I appreciate that he is trying to help me. However, I’m very disappointed with the way Hermida Osvaldo has communicated with me and handled this situation. The dealership damaged my vehicle, including scratches on the hood and on the front and rear bumpers. The car was also not properly prepared for sale—it was not properly polished or detailed. When I asked for the damaged areas to be repainted, Hermida Osvaldo suggested canceling the entire deal. However, my wife had already fallen in love with this car, and we did not want to return it. When I explained that the repainting would cost approximately $2,000–$3,000, he told me that the dealership would reimburse me $2,000 by check. After making that promise, however, he stopped responding to me. Later, someone attempted to touch up the hood, but the work was done very poorly. Now the car looks like it was purchased from an auction such as Copart, rather than from a Mercedes-Benz dealership. This is extremely disappointing, especially considering the price and expectations associated with purchasing a vehicle from an authorized dealership. I am simply asking the dealership to take responsibility for the damage and restore the vehicle to the condition and quality it should have been in when it was sold to me.

I’m okay with Chris, and I appreciate that he is trying to help me. However, I’m very disappointed with the way Hermida Osvaldo has communicated with me and handled this situation. The dealership damaged my vehicle, including scratches on the hood and on the front and rear bumpers. The car was also not properly prepared for sale—it was not properly polished or detailed. When I asked for the damaged areas to be repainted, Hermida Osvaldo suggested canceling the entire deal. However, my wife had already fallen in love with this car, and we did not want to return it. When I explained that the repainting would cost approximately $2,000–$3,000, he told me that the dealership would reimburse me $2,000 by check. After making that promise, however, he stopped responding to me. Later, someone attempted to touch up the hood, but the work was done very poorly. Now the car looks like it was purchased from an auction such as Copart, rather than from a Mercedes-Benz dealership. This is extremely disappointing, especially considering the price and expectations associated with purchasing a vehicle from an authorized dealership. I am simply asking the dealership to take responsibility for the damage and restore the vehicle to the condition and quality it should have been in when it was sold to me.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Hi Valentin, thank you for sharing your feedback. We understand how disappointing it can be when expectations are not met, particularly regarding vehicle condition and communication throughout the process. We would appreciate the opportunity to address your concerns directly and discuss your feedback further. At your earliest convenience, please reach out to Ferni Garcia, Guest Relations Manager, at [email protected].

Show full review

The Sales Department was great and I had a very positive experience with them. Unfortunately, the Finance Department has been extremely disappointing. I have been trying to reach them for several days regarding urgent post-purchase issues. Every time I call, I am transferred to Finance, but no one answers. I have also been promised multiple times that someone would call me back, but I am still waiting. Great Sales team, but the Finance Department’s communication and customer service after the sale have been unacceptable.

The Sales Department was great and I had a very positive experience with them. Unfortunately, the Finance Department has been extremely disappointing. I have been trying to reach them for several days regarding urgent post-purchase issues. Every time I call, I am transferred to Finance, but no one answers. I have also been promised multiple times that someone would call me back, but I am still waiting. Great Sales team, but the Finance Department’s communication and customer service after the sale have been unacceptable.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
3.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for taking the time to share your feedback, Julia. We're pleased to hear you had a positive experience with our Sales Department, though we're disappointed to learn about the communication challenges you've encountered while trying to reach our Finance Department regarding your post-purchase concerns. We understand how frustrating it can be to wait for answers, especially when you've been expecting a return call. Please contact Ferni Garcia, Guest Relations Manager, at [email protected] so we can discuss your experience directly.

Show full review

Very disappointing experience from start to finish. I scheduled a same-day service appointment over the phone and arrived expecting a smooth check-in. Instead, I was first assisted by Scot, who was dismissive and told me he couldn’t help, even after I explained what I believed was wrong with my car. He then sent me to Kevin Malone, and that’s when things got worse. Kevin was rude, said he didn’t have time for me, and claimed he couldn’t find my appointment, despite it being booked over the phone. After speaking with a manager, I was reassigned, but the service itself was just as frustrating. I came in for an A/C inspection advertised as free, yet I was told I had to pay. On top of that, no proper inspection was performed—they only looked at a wire I pointed out and didn’t check the system thoroughly or inspect for leaks. I had brought the car in for a related issue shortly after the warranty expired, and they refused to cover it. In my opinion, this should not fail so soon and points to a defect, not normal wear. Overall, the experience felt rushed, unprofessional, and careless. Very disappointed.

Very disappointing experience from start to finish. I scheduled a same-day service appointment over the phone and arrived expecting a smooth check-in. Instead, I was first assisted by Scot, who was dismissive and told me he couldn’t help, even after I explained what I believed was wrong with my car. He then sent me to Kevin Malone, and that’s when things got worse. Kevin was rude, said he didn’t have time for me, and claimed he couldn’t find my appointment, despite it being booked over the phone. After speaking with a manager, I was reassigned, but the service itself was just as frustrating. I came in for an A/C inspection advertised as free, yet I was told I had to pay. On top of that, no proper inspection was performed—they only looked at a wire I pointed out and didn’t check the system thoroughly or inspect for leaks. I had brought the car in for a related issue shortly after the warranty expired, and they refused to cover it. In my opinion, this should not fail so soon and points to a defect, not normal wear. Overall, the experience felt rushed, unprofessional, and careless. Very disappointed.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Gabriel, we appreciate you taking the time to share your feedback and are sorry to hear about your experience. We understand your frustration after arriving for a scheduled appointment and leaving feeling that your concerns were not handled in the manner you expected. While we never want any guest to walk away with this impression of our dealership, we appreciate you bringing these concerns to our attention. Please contact Bryan Radin, Service Manager, at [email protected] so he can personally look into this matter with you. Ferni would like the opportunity to connect with you directly and discuss possible next steps.

Show full review

I would give this dealership a negative rating. We were buying a G-wagon for 150k… they lied and said it was never damaged or wrecked… but when we asked for a 3rd party inspection… they quit returning our calls. Later we learned it was in the body shop getting repairs on the grill and wheel. Lucky we did our research and didn’t buy a vehicle that they tried to hide important things. Do not trust this dealership!

I would give this dealership a negative rating. We were buying a G-wagon for 150k… they lied and said it was never damaged or wrecked… but when we asked for a 3rd party inspection… they quit returning our calls. Later we learned it was in the body shop getting repairs on the grill and wheel. Lucky we did our research and didn’t buy a vehicle that they tried to hide important things. Do not trust this dealership!

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for sharing your feedback, Debbie. We understand that not every interaction results in a completed purchase, and we’re sorry to hear you were left feeling disappointed. Our team strives to provide a transparent and consistent experience for every customer. We would welcome the opportunity to connect with you directly and discuss your concerns further. Please reach out to our Guest Relations Manager, Ferni Garcia, at [email protected].

Show full review

RIPOFF ALERT! This dealership ripped me off by selling me a Extended Warranty for 3 times the amount that it should have cost and now that I traded in the car they refuse to give me a refund! The sales associate at MB Beverly Hills tried to help me get my money back but they gave him the runaround for 5 months!!!!! Horrible customer service and scam artists! They refuse to even send me a form via email or give me the name of someone to call back. How can they even be in business? BUYER BEWARE!!!!!! DO NOT GO TO KEYES. THEY ARE SCAMMERS AND THEY WILL RIP YOU OFF AND LIE TO YOU.

RIPOFF ALERT! This dealership ripped me off by selling me a Extended Warranty for 3 times the amount that it should have cost and now that I traded in the car they refuse to give me a refund! The sales associate at MB Beverly Hills tried to help me get my money back but they gave him the runaround for 5 months!!!!! Horrible customer service and scam artists! They refuse to even send me a form via email or give me the name of someone to call back. How can they even be in business? BUYER BEWARE!!!!!! DO NOT GO TO KEYES. THEY ARE SCAMMERS AND THEY WILL RIP YOU OFF AND LIE TO YOU.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did make a purchase
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Hello Sean, we appreciate you raising your concerns and are disappointed to hear about the difficulty you’ve experienced regarding the extended warranty and the lack of resolution after your trade-in. Situations involving warranty pricing and refunds should be handled clearly and promptly, and we understand why this would be frustrating. We would like the opportunity to look into this matter and assist with a path forward. Please contact Ferni Garcia in Guest Relations, who can review the details and help address your concerns. She can be reached at [email protected].

Show full review

Avoid: As they don't do anything for defetcs! I purchased a used BMW from them in the second week of February, and it initially had issues with the handbrake and parking cable. They took about a week to address the issue, but only fixed the parking cable clip; the handbrake itself remained loose and not working at all. Despite initially agreeing, they also refused to deliver the car to my location. Jamilah from sales was very supportive at the beginning, but later stopped responding to my texts and calls. I shared a video demonstrating the handbrake malfunction, but received minimal support, and communication eventually stopped altogether. I had to fix the issue at my own expense, and they did not reimburse the cost, even though they had agreed to cover reasonable repairs, and this was only $150.

Avoid: As they don't do anything for defetcs! I purchased a used BMW from them in the second week of February, and it initially had issues with the handbrake and parking cable. They took about a week to address the issue, but only fixed the parking cable clip; the handbrake itself remained loose and not working at all. Despite initially agreeing, they also refused to deliver the car to my location. Jamilah from sales was very supportive at the beginning, but later stopped responding to my texts and calls. I shared a video demonstrating the handbrake malfunction, but received minimal support, and communication eventually stopped altogether. I had to fix the issue at my own expense, and they did not reimburse the cost, even though they had agreed to cover reasonable repairs, and this was only $150.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Hi Satyam, thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that your experience after your purchase didn’t meet expectations, as strong communication and follow through truly matter to us. We’d really value the chance to speak with you, better understand what happened, and see how this can be addressed moving forward. Our Guest Relations Manager, Ferni Garcia, can be reached directly at [email protected] and would be glad to connect.

Show full review

We were referred to John Diggs at Keyes European, and the experience exceeded all expectations. The service was absolutely amazing from start to finish. We originally came in to purchase a vehicle for my sister-in-law, but thanks to John’s professionalism, knowledge, and the way he took care of us, we ended up buying a second car for my mom as well—something we weren’t even planning on doing. John made the entire process smooth, transparent, and stress-free. He truly goes above and beyond for his customers, and it shows. We’re extremely impressed and highly recommend working with him.

We were referred to John Diggs at Keyes European, and the experience exceeded all expectations. The service was absolutely amazing from start to finish. We originally came in to purchase a vehicle for my sister-in-law, but thanks to John’s professionalism, knowledge, and the way he took care of us, we ended up buying a second car for my mom as well—something we weren’t even planning on doing. John made the entire process smooth, transparent, and stress-free. He truly goes above and beyond for his customers, and it shows. We’re extremely impressed and highly recommend working with him.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for the wonderful feedback! We're thrilled to hear about your positive experience with John Diggs. It's great to know that his dedication and professionalism made your visit memorable. We appreciate your recommendation and look forward to serving you and your family again in the future!

Show full review

Avoid going to that dealer their sales staff is horrible and their manager even worse, his sales person gives you their personal number but they never answer when you call, once you purchase your vehicle there is like you never existed to them something that the manager Daniel Robson at sales does as well, he would promise any goodies as long as you give them good rating but after that they avoid you or just ignore your calls, and as far as the promised goodies never got them, I wish I have never had to deal with them, getting a car new or semi new should be a happy pleasant experience, not a traumatic stressful one, as far as the sales lady LV and the Manager never replied to me not even to apologize what a shame for such a luxury dealer, I must say I got better treatment from Carmax, I guess expectations can be deceving, I put this out there for the people who are thinking this is a welcoming place expecting good service, not at all.

Avoid going to that dealer their sales staff is horrible and their manager even worse, his sales person gives you their personal number but they never answer when you call, once you purchase your vehicle there is like you never existed to them something that the manager Daniel Robson at sales does as well, he would promise any goodies as long as you give them good rating but after that they avoid you or just ignore your calls, and as far as the promised goodies never got them, I wish I have never had to deal with them, getting a car new or semi new should be a happy pleasant experience, not a traumatic stressful one, as far as the sales lady LV and the Manager never replied to me not even to apologize what a shame for such a luxury dealer, I must say I got better treatment from Carmax, I guess expectations can be deceving, I put this out there for the people who are thinking this is a welcoming place expecting good service, not at all.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for taking the time to share your review. We’re sorry to hear that your experience with our sales team and follow up after purchase did not meet expectations. We understand how frustrating that can be, especially when communication and commitments feel missed. Our Guest Relations Manager, Ferni Garcia, would welcome the opportunity to connect with you directly and learn more about your experience. She can be reached at [email protected]. We appreciate you sharing this feedback.

Show full review
See all 329 reviews

Related searches near you