Reviews
Do not do business with Dutton Cadillac and the Sales Manager Steve Neville. I viewed a car online, and purchased a one year old Cadillac ESCALDE IQ with 400 miles that was being offered as a Certified Pre-Owned Cadillac. I am 2500 miles away from this dealership and relied on the representations and documentation made by the dealership. For this age and mileage Cadillac's CPO standard states the car should cosmetically meet the brands luxury standards, it did not. The entire rear of the car had swirl marks that required my local detail shop to correct and polish the finish for 8 hours at my expense, $500. The CPO standard states the body should be free of dents, I had a Paintless Dent Removal tech fix dents and ripples in a door sill, an A-pillar and a rear quarter panel at my expense of $300. The worst damage to the car is the running boards, the bottom of one has the covering torn from it and the other side has deep scratches running through half the length. The car was mishandled while in others procession, there are round abrasion marks from a floor jack or jack stand on the bottom of the steps indicating the vehicle was improperly lifted or supported. This damage was documented by me via email 3 days after receipt of car (when I looked under car) and 120 miles after delivery. This damage did not occur while the car was in my possession. When I discussed the damage with Steve Neville he asked what would it take to satisfy me? I said Dutton Cadillac should pay me the cost of parts and installation. Steve said he would just pay for parts, so I went to my local Cadillac dealer to get the cost. I made a request for Dutton Cadillac to pay me $646.77 and Steve Nevilles reply was after consideration he decided to decline my request for payment. A man is only as good as their word, so you draw your own conclusion. I am contacting Cadillac to complain the vehicle was represented and sold as a CPO car but in fact did not meet the standard. Luckily, after I have spent nearly $2000 to correct these defects, the car looks nearly new. Buyer's beware, there are much better places to do business.
Do not do business with Dutton Cadillac and the Sales Manager Steve Neville. I viewed a car online, and purchased a one year old Cadillac ESCALDE IQ with 400 miles that was being offered as a Certified Pre-Owned Cadillac. I am 2500 miles away from this dealership and relied on the representations and documentation made by the dealership. For this age and mileage Cadillac's CPO standard states the car should cosmetically meet the brands luxury standards, it did not. The entire rear of the car had swirl marks that required my local detail shop to correct and polish the finish for 8 hours at my expense, $500. The CPO standard states the body should be free of dents, I had a Paintless Dent Removal tech fix dents and ripples in a door sill, an A-pillar and a rear quarter panel at my expense of $300. The worst damage to the car is the running boards, the bottom of one has the covering torn from it and the other side has deep scratches running through half the length. The car was mishandled while in others procession, there are round abrasion marks from a floor jack or jack stand on the bottom of the steps indicating the vehicle was improperly lifted or supported. This damage was documented by me via email 3 days after receipt of car (when I looked under car) and 120 miles after delivery. This damage did not occur while the car was in my possession. When I discussed the damage with Steve Neville he asked what would it take to satisfy me? I said Dutton Cadillac should pay me the cost of parts and installation. Steve said he would just pay for parts, so I went to my local Cadillac dealer to get the cost. I made a request for Dutton Cadillac to pay me $646.77 and Steve Nevilles reply was after consideration he decided to decline my request for payment. A man is only as good as their word, so you draw your own conclusion. I am contacting Cadillac to complain the vehicle was represented and sold as a CPO car but in fact did not meet the standard. Luckily, after I have spent nearly $2000 to correct these defects, the car looks nearly new. Buyer's beware, there are much better places to do business.
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 1.0
- Does not recommend this dealer
- Shopped for a used car
Hi Jeff, we understand you are disappointed with your experience at Dutton Motor Company, and while we understand your desire to share your perspective, we do want to clarify some things. Prior to purchasing this vehicle, you sent a 3rd party detail company to the dealership to thoroughly inspect the vehicle. At that time you made the decision to move forward with the purchase. When the vehicle was delivered to you, you were elated and told our team as well as the transport driver how happy you were with the condition of the vehicle. It wasn’t until 30 days after your purchase that you reached out regarding reimbursement for some imperfections you found, and your request was not approved due to the amount of time that had passed. We respect your decision to share your experience, but we also feel it is important for anyone reading this review to understand the circumstances surrounding the request. If you would like to discuss the matter further, please contact Christy Melton at [email protected] so we can address it directly.
Untruth, the first time I saw the car in person was when it was delivered to me August 25th 9:00 at night. In the Cadillac survey I rated your dealership a "9" but stated I was not satisfied with the condition of the car. It was 3.5 days (August 29th) and 127 miles after I received the car that I (a 64 year old man) got of my back on the floor and looked under my car to see the side steps torn, long gouge marks and round abrasion caused by incorrectly lifting the car from the bottom of the side steps. I would have paid for all the reconditioning costs that Dutton should have performed to a one year old Certified Pre-Owned Cadillac with 400 miles and been satisfied. But when your dealership checked box 137 of the CPO inspection "Side Steps Inspected No Damage or Service Required" that was too much, it's fraud! Your sales manager, Steve Neville said he would pay for the step parts, then the next day recanted his offer, obviously not a man of his word. Basically, Dutton wanted to sell a car as a CPO but didn’t want to bring it up to CPO standards. Please enjoy the many reviews I am posting, your interaction with the business organization I have contacted, the government agency I am about to contact and your conversation with Cadillac about this matter.
Always takes care of us professionally, with courtesy and kindness . Answers our questions and needs
Always takes care of us professionally, with courtesy and kindness . Answers our questions and needs
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 5.0
- Does recommend this dealer
- Came in for service or repair
Hi, it’s great to hear your visits to Dutton Buick GMC continue to go well. Clear communication and respectful service go a long way, especially when you have questions that need answers. We appreciate you taking the time to share your experience and look forward to seeing you again.
"I had a fantastic experience buying my GMC sierra at Dutton buick GMC! I cannot thank Tim Carney enough for his professionalism and help. He was incredibly knowledgeable and made the entire process smooth, easy, and, completely stress-free without any pressure. I felt welcomed and heard, and I absolutely love my new car. Highly recommend asking for Tim carney !"
"I had a fantastic experience buying my GMC sierra at Dutton buick GMC! I cannot thank Tim Carney enough for his professionalism and help. He was incredibly knowledgeable and made the entire process smooth, easy, and, completely stress-free without any pressure. I felt welcomed and heard, and I absolutely love my new car. Highly recommend asking for Tim carney !"
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 5.0
- Does recommend this dealer
- Shopped for a new car
Hi, we’re thrilled to hear you had such a fantastic experience at Dutton Buick GMC. Tim will be happy to know his knowledge and approach made the process smooth and stress-free for you. It’s wonderful that you feel welcomed and confident in your new GMC Sierra, and we appreciate you recommending Tim to others.
Excellent service Vee was very professional and made everything so easy for me I don’t like going to dealers and spending hours going back and forth waiting for banks to respond and Vee definitely help me with this and gave me a good deal he even brought my apr a little lower than I was pre approved for I literally just went in to the dealer to sign paperwork with finance manager Candace (which was also very professional and explained everything throughly), and pick up the car I was in and out in less than an hour I will definitely be going back to Dutton and will 100% recommend Vee and Dutton to everyone I know thank you so much.
Excellent service Vee was very professional and made everything so easy for me I don’t like going to dealers and spending hours going back and forth waiting for banks to respond and Vee definitely help me with this and gave me a good deal he even brought my apr a little lower than I was pre approved for I literally just went in to the dealer to sign paperwork with finance manager Candace (which was also very professional and explained everything throughly), and pick up the car I was in and out in less than an hour I will definitely be going back to Dutton and will 100% recommend Vee and Dutton to everyone I know thank you so much.
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 5.0
- Does recommend this dealer
- Shopped for a new car
Hi, we’re thrilled to hear about your experience at Dutton Motor Company. It’s wonderful that Vee made the process smooth and even helped lower your APR, and that Candace provided thorough and professional guidance. We’re glad everything was quick and easy, and we appreciate your recommendation!
Bought a 2026 GMC Sierra AT4, was help by Cesar, he was very helpful with all the questions I had, patient as it took me a while before I made the decision to purchase, made the process very easy as I was able to be the application online and pick up the vehicle the next day, didn’t spend no more than a hour to finalize details and was able to drive off in the new pickup, would definitely buy another vehicle from this dealership in the future
Bought a 2026 GMC Sierra AT4, was help by Cesar, he was very helpful with all the questions I had, patient as it took me a while before I made the decision to purchase, made the process very easy as I was able to be the application online and pick up the vehicle the next day, didn’t spend no more than a hour to finalize details and was able to drive off in the new pickup, would definitely buy another vehicle from this dealership in the future
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 5.0
- Does recommend this dealer
- Shopped for a new car
Hi, thank you for sharing your experience. We are thrilled to hear that Cesar made the process smooth and took the time to answer all your questions. It’s great that everything came together quickly and that you were able to drive off in your new Sierra. We look forward to helping you with your next vehicle purchase at Dutton Buick GMC.
Garrett was an exceptional sales representative. He was able to provide us information and photos of our car before it was even off the truck. When looking at the car Garrett was very knowledgeable about every aspect of its technology and performance. The transaction process was seamless and we were able to work a good deal that made us feel comfortable with our purchase. Everyone in the finance office was also very nice with no pressure and trying to upscale products. I would definitely recommend my friends and family to this dealership. We were very happy with our experience.
Garrett was an exceptional sales representative. He was able to provide us information and photos of our car before it was even off the truck. When looking at the car Garrett was very knowledgeable about every aspect of its technology and performance. The transaction process was seamless and we were able to work a good deal that made us feel comfortable with our purchase. Everyone in the finance office was also very nice with no pressure and trying to upscale products. I would definitely recommend my friends and family to this dealership. We were very happy with our experience.
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 5.0
- Does recommend this dealer
- Shopped for a new car
Hello, we are so happy to hear that Garrett made your experience at Dutton Buick GMC such a positive one. It’s great knowing he could provide all the information and photos you needed and that his knowledge made checking out your car easy and enjoyable. We’re glad the finance team made everything smooth and comfortable as well. Thank you for sharing your experience and for recommending us to your friends and family.
One of the best experiences was so fast out in 45 minutes will be back
One of the best experiences was so fast out in 45 minutes will be back
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 5.0
- Does recommend this dealer
- Shopped for a new car
Hi, Thank you for sharing your experience! We’re thrilled to hear your visit to Dutton Motor Company was so quick and smooth. It’s great knowing we could get everything taken care of in just 45 minutes. We look forward to seeing you again soon!
Jerry Flores & team. Your professionalism and attention to detail truly made a difference, and I am thankful for your dedication in ensuring that everything was handled efficiently. Once again, thank you so much for your invaluable assistance. Sincerely, Gloria Walter & Benny Walter Phone: 951-655-0959 Email: [email protected]
Jerry Flores & team. Your professionalism and attention to detail truly made a difference, and I am thankful for your dedication in ensuring that everything was handled efficiently. Once again, thank you so much for your invaluable assistance. Sincerely, Gloria Walter & Benny Walter Phone: 951-655-0959 Email: [email protected]
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 5.0
- Does recommend this dealer
- Came in for service or repair
Hi Gloria and Benny, Thank you for your thoughtful feedback! We're so glad to hear that Jerry Flores and our team provided you with the level of service you deserve. Your appreciation means a lot to us, and we’re grateful for the opportunity to assist you. We look forward to working with you again in the future!
I have bought many vehicles from Dutton because they have good pricing and customer service.
I have bought many vehicles from Dutton because they have good pricing and customer service.
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 5.0
- Does recommend this dealer
- Shopped for a new car
Hi Bill! Thank you for your continued trust in Dutton. We’re glad to hear that our pricing and customer service keep you coming back. We truly appreciate your loyalty and look forward to helping you with your future vehicle needs!
Excellent Customer services. Process was fast and easy. Got the exact vehicle I wanted with all the features I expected.
Excellent Customer services. Process was fast and easy. Got the exact vehicle I wanted with all the features I expected.
- Customer service
- —
- Buying process
- —
- Quality of repair
- —
- Overall facilities
- —
- Overall experience
- 5.0
- Does recommend this dealer
- Shopped for a new car
Thank you, Alex! We're so glad to hear everything went smoothly and that you drove off in the exact vehicle you had in mind—with all the features you wanted! That’s exactly the experience we strive to deliver. Enjoy every mile in your new ride, and thanks again for choosing us!