Skip to main content

Hyundai Montgomery

(1,040 reviews)
Visit Hyundai Montgomery
Sales hours: 9:00am to 7:00pm
Service hours: 7:30am to 6:00pm
View all hours
Sales Service
Monday 9:00am–7:00pm 7:30am–6:00pm
Tuesday 9:00am–7:00pm 7:30am–6:00pm
Wednesday 9:00am–7:00pm 7:30am–6:00pm
Thursday 9:00am–7:00pm 7:30am–6:00pm
Friday 9:00am–7:00pm 7:30am–6:00pm
Saturday 9:00am–6:00pm 8:00am–4:00pm
Sunday Closed Closed
2026 consumer dealer award
View 3 awards
2026 consumer dealer award 2018 consumer dealer award 2017 consumer dealer award

Contact seller

Select a Salesperson (optional)

Contact seller

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Notice and Terms and Conditions . Consent is not required to purchase goods and services.

New (334) 851-4818 (334) 851-4818
Used (334) 851-4821 (334) 851-4821
Service (334) 679-6760 (334) 679-6760

Inventory

See all 1152 vehicles from this dealership.

About our dealership

This seller has been on Cars.com since June 2023.
Thank you for making your way to Hyundai Montgomery, your certified Hyundai dealer serving drivers throughout Montgomery and the surrounding areas. At our dealership, you’ll find a solid selection of new Hyundai for sale, as well as a carefully inspected lineup of pre-owned vehicles. We also have a well-connected finance center run by a qualified team of finance experts, who can help you get the right loan or lease in a quick, easy, and transparent manner.

Service center

Phone number (334) 679-6760

Service hours

Monday
7:30am–6:00pm
Tuesday
7:30am–6:00pm
Wednesday
7:30am–6:00pm
Thursday
7:30am–6:00pm
Friday
7:30am–6:00pm
Saturday
8:00am–4:00pm
Sunday
Closed

Meet our employees

Reviews

(1,040 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews. Includes reviews of Hyundai Montgomery from DealerRater.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review

It was excellent experience all the way through the process. I enjoyed the process from start to finish.

It was excellent experience all the way through the process. I enjoyed the process from start to finish.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for your excellent review! We're thrilled to hear that you enjoyed your experience from start to finish and that the entire process went smoothly. Our team truly appreciates your support and looks forward to serving you again!

Show full review

My rating of 1 star is based on the service department’s method of communication, which is by text via some sort of AI system. My 2024 Santa Fe broke down and required being towed to this dealer. I live over 300 miles away in SC. It was frustrating trying to speak with anyone for an update. Instead, they insisted on text communication. I’m not being critical of the service advisor, however, I am very annoyed with the “automated” system they use, which is not customer friendly. My vehicle required a new radiator, which was not covered under the warranty as I have 92k miles on the car. It took one week to get my car back. I paid out of pocket for a rental vehicle, which I added additional days to cover the lengthy repair. The people were friendly enough, but I cannot recommend this dealer to anyone. It’s the worst experience I can recall for a service repair. I can recommend Enterprise Rent A Car on Eastern Bypass, they were excellent.

My rating of 1 star is based on the service department’s method of communication, which is by text via some sort of AI system. My 2024 Santa Fe broke down and required being towed to this dealer. I live over 300 miles away in SC. It was frustrating trying to speak with anyone for an update. Instead, they insisted on text communication. I’m not being critical of the service advisor, however, I am very annoyed with the “automated” system they use, which is not customer friendly. My vehicle required a new radiator, which was not covered under the warranty as I have 92k miles on the car. It took one week to get my car back. I paid out of pocket for a rental vehicle, which I added additional days to cover the lengthy repair. The people were friendly enough, but I cannot recommend this dealer to anyone. It’s the worst experience I can recall for a service repair. I can recommend Enterprise Rent A Car on Eastern Bypass, they were excellent.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair
0 people out of 0 found this review helpful.
Show full review

My experience with Hyundai of Montgomery has been one of the most frustrating and disappointing vehicle purchases I have ever made. I purchased a 2025 Hyundai Palisade from Hyundai of Montgomery based on representations made during the sales process regarding ownership status, manufacturer benefits, and included vehicle equipment. After the purchase, I discovered that Hyundai's records did not reflect my ownership status as represented at the time of sale. As a result, when I visited another Hyundai dealership for scheduled maintenance, I was informed that I was not eligible for the complimentary maintenance benefits that I had been told would be available to me. The problems did not end there. After carefully reviewing the vehicle against the purchase documents, I discovered that I had been charged for accessories that were either missing entirely or substituted with lower-cost alternatives: • First Aid Kit – Charged but never provided • Cargo Net – Charged but never provided • Illuminated Door Sill Plates – Charged for premium illuminated plates, but standard plastic plates were installed instead What has been most disappointing is the complete lack of accountability. For months, I made repeated attempts to resolve these issues through phone calls, emails, and even escalation through Hyundai corporate. Rather than honoring the representations made during the sale, the dealership stopped responding altogether. Trust is the foundation of any dealership-customer relationship. Based on my experience, Hyundai of Montgomery failed to uphold that trust, the sale process and post-sale support did not meet my expectations for transparency, accuracy, or customer service. I will never recommend any one "Hyundai of Montgomery"

My experience with Hyundai of Montgomery has been one of the most frustrating and disappointing vehicle purchases I have ever made. I purchased a 2025 Hyundai Palisade from Hyundai of Montgomery based on representations made during the sales process regarding ownership status, manufacturer benefits, and included vehicle equipment. After the purchase, I discovered that Hyundai's records did not reflect my ownership status as represented at the time of sale. As a result, when I visited another Hyundai dealership for scheduled maintenance, I was informed that I was not eligible for the complimentary maintenance benefits that I had been told would be available to me. The problems did not end there. After carefully reviewing the vehicle against the purchase documents, I discovered that I had been charged for accessories that were either missing entirely or substituted with lower-cost alternatives: • First Aid Kit – Charged but never provided • Cargo Net – Charged but never provided • Illuminated Door Sill Plates – Charged for premium illuminated plates, but standard plastic plates were installed instead What has been most disappointing is the complete lack of accountability. For months, I made repeated attempts to resolve these issues through phone calls, emails, and even escalation through Hyundai corporate. Rather than honoring the representations made during the sale, the dealership stopped responding altogether. Trust is the foundation of any dealership-customer relationship. Based on my experience, Hyundai of Montgomery failed to uphold that trust, the sale process and post-sale support did not meet my expectations for transparency, accuracy, or customer service. I will never recommend any one "Hyundai of Montgomery"

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a new car
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful.
Show full review

It was good It was very good and he tried to get it done asap

It was good It was very good and he tried to get it done asap

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for the great review! We look forward to working with you again!

Show full review

Excellent experience everyone was very welcoming and professional Jarvis made sure that every vehicle that I looked at was in my price range

Excellent experience everyone was very welcoming and professional Jarvis made sure that every vehicle that I looked at was in my price range

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for your kind review! We’re delighted to hear that our team made you feel welcome and comfortable. We’ll be sure to share your appreciation with Jarvis for helping you find vehicles within your price range!

Show full review

Hyundai Montgomery has great salesmen that go above and beyond to make sure you have a great experience. Especially my salesman Michael Grissom !!

Hyundai Montgomery has great salesmen that go above and beyond to make sure you have a great experience. Especially my salesman Michael Grissom !!

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for the wonderful review! We’re thrilled to hear that our sales team went above and beyond to provide a great experience. We’ll be sure to share your kind words with Michael Grissom!

Show full review

Great customer service . Nick Harris was my sales advisor he notified me of the service progress on my vehicle along with letting me know what other maintenance maybe needed soon or later on down the line.

Great customer service . Nick Harris was my sales advisor he notified me of the service progress on my vehicle along with letting me know what other maintenance maybe needed soon or later on down the line.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for your great review, Latoya! We’re glad Nick kept you informed throughout your service and helped you understand upcoming maintenance needs. We appreciate your trust in our team and look forward to assisting you again.

Show full review

Jarvis was very knowledgeable about the vehicles he was showing me and the features in the car. All the staff at Hyundai Montgomery were very welcoming.

Jarvis was very knowledgeable about the vehicles he was showing me and the features in the car. All the staff at Hyundai Montgomery were very welcoming.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for your great review, Michele! We’re glad Jarvis shared his knowledge and helped you explore the vehicles and their features. It’s wonderful to hear that our entire team made you feel welcome.

Show full review

I went into the dealership to get a quote on my Mustang and walked out with a 2025 Tucson. So far I have been extremely pleased with my new car. I was very happy with how I was treated by the dealership and would recommend that anyone try them out if they are interested in a Hyundai. They were very pleasant and excellent people to work with.

I went into the dealership to get a quote on my Mustang and walked out with a 2025 Tucson. So far I have been extremely pleased with my new car. I was very happy with how I was treated by the dealership and would recommend that anyone try them out if they are interested in a Hyundai. They were very pleasant and excellent people to work with.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for your wonderful review! We’re thrilled you’re enjoying your 2025 Tucson and felt well cared for throughout your experience. Our team truly appreciates your recommendation and kind words.

Show full review

David was helpful and informative. Everyone we encountered was pleasant and professional Experience was great!

David was helpful and informative. Everyone we encountered was pleasant and professional Experience was great!

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for your great review, absteineker! We’re glad David was helpful and informative, and that everyone you encountered was pleasant and professional. Our team appreciates your kind feedback and is happy you had such a great experience.

Show full review
See all 1040 reviews

Related searches near you