Skip to main content

Walker Chevrolet

(375 reviews)
Visit Walker Chevrolet
Sales hours: 8:30am to 8:00pm
Service hours: 7:00am to 6:00pm
View all hours
Sales Service
Monday 8:30am–8:00pm 7:00am–6:00pm
Tuesday 8:30am–8:00pm 7:00am–6:00pm
Wednesday 8:30am–8:00pm 7:00am–6:00pm
Thursday 8:30am–8:00pm 7:00am–6:00pm
Friday 8:30am–8:00pm 7:00am–6:00pm
Saturday 8:30am–7:00pm 7:30am–4:00pm
Sunday Closed Closed
New (615) 283-4246 (615) 283-4246
Used (615) 283-4260 (615) 283-4260
Service (615) 283-4248 (615) 283-4248

Inventory

See all 194 vehicles from this dealership.

Incentives

See all incentives

About our dealership

This seller has been on Cars.com since February 2004.
Welcome to Walker Chevrolet! We have proudly served the Middle Tennessee Chevrolet community since 1926. We are a local family owned business going back three generations. As a committed and historically respected dealership we serve our customers with the highest possible integrity and honesty. At Walker our goal is to meet your needs by offering the most modern and convenient access to our online services. Read on to learn more about the Walker Chevrolet dealership and what we offer online - or stop by our Chevrolet Franklin showroom to see for yourself!
"We Do DEALS The Other Guys Just Won't!"

Service center

Phone number (615) 283-4248

Service hours

Monday
7:00am–6:00pm
Tuesday
7:00am–6:00pm
Wednesday
7:00am–6:00pm
Thursday
7:00am–6:00pm
Friday
7:00am–6:00pm
Saturday
7:30am–4:00pm
Sunday
Closed

Reviews

(375 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews. Includes reviews of Walker Chevrolet from DealerRater.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review

I was happy with the repair. They were finally able to locate the noise I was hearing, but I did have to check in multiple times to get an update on when my vehicle would be ready. The woman who was my service contact was knowledgable, but was on the curt side with her explanations.

I was happy with the repair. They were finally able to locate the noise I was hearing, but I did have to check in multiple times to get an update on when my vehicle would be ready. The woman who was my service contact was knowledgable, but was on the curt side with her explanations.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
4.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for your feedback. We’re glad to hear that the repair was successful and that our team was able to identify the noise in your vehicle. However, we understand your concerns regarding communication and the need for updates. We appreciate your insights and will use them to improve our service experience. Please feel free to reach out to us at Walker Chevrolet if you have any further questions or need assistance. Thank you again for choosing us! Sincerely, The Walker Chevrolet Team

Show full review

Worst experience I have ever had! I have never seen the rate of disrespect and like of information from people in charge right down to the service techs! I had to take my car elsewhere to be fixed. The diagnostics differed that I was given by them which leaves me in doubt they ever did one. It makes me want to never own a Chevy again!

Worst experience I have ever had! I have never seen the rate of disrespect and like of information from people in charge right down to the service techs! I had to take my car elsewhere to be fixed. The diagnostics differed that I was given by them which leaves me in doubt they ever did one. It makes me want to never own a Chevy again!

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for your feedback, Diannie. We understand your frustration regarding your experience at Walker Chevrolet. It’s disappointing to hear that you felt disrespected and received conflicting information about your vehicle's diagnostics. Our team strives to provide accurate and helpful service to all our customers. We encourage you to reach out to us directly to address your concerns further and assist you. Your satisfaction is important to us, and we appreciate the opportunity to improve. Sincerely, The Walker Chevrolet Team

Show full review

Be aware do not buy a car from here unless it is a chevrolet that is still under warranty.I purchased a vehicle and bought the best after market warranty they offer.and now I have a car with a motor about to blow up that im stuck with and no assistance from the dealership or manufacturer. So im paying for a car and a warranty that seems funny that it covers everything but the issue im having.be very aware what you buy. Your gonna get stuck paying for a vehicle you cant drive.

Be aware do not buy a car from here unless it is a chevrolet that is still under warranty.I purchased a vehicle and bought the best after market warranty they offer.and now I have a car with a motor about to blow up that im stuck with and no assistance from the dealership or manufacturer. So im paying for a car and a warranty that seems funny that it covers everything but the issue im having.be very aware what you buy. Your gonna get stuck paying for a vehicle you cant drive.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
2.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Thank you for sharing your feedback, Heath. We understand your concerns regarding your vehicle and the warranty coverage. At Walker Chevrolet, we strive to provide our customers with the best service and support. We encourage you to reach out to us directly so we can discuss your situation further and explore potential solutions. Your satisfaction is important to us. The Walker Chevrolet Team

Show full review

Pleased with able to get me in, condition of dealership, personal was great. However I did not like the fact that someone texted me no longer than 10mins there with local recommendations for added service. But that always happens. But will go back and recommend dealership.

Pleased with able to get me in, condition of dealership, personal was great. However I did not like the fact that someone texted me no longer than 10mins there with local recommendations for added service. But that always happens. But will go back and recommend dealership.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for your feedback, Estover! We're delighted to hear that you were pleased with our dealership's condition and the service from our team at Walker Chevrolet. We appreciate your understanding regarding the follow-up and are glad to know you'll consider returning and recommending us. Looking forward to serving you again! The Walker Chevrolet Team

Show full review

Have used Walker a number of times, and have been very happy with the quality and timeliness of their service.

Have used Walker a number of times, and have been very happy with the quality and timeliness of their service.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for your kind words, Allan! We’re thrilled to hear that you have been happy with the quality and timeliness of our service at Walker Chevrolet. We appreciate your continued trust in us and look forward to serving you again in the future! Sincerely, The Walker Chevrolet Team

Show full review

Very friendly to deal with well work with them again for sure some day soon

Very friendly to deal with well work with them again for sure some day soon

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
3.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for your feedback, Richard! We're glad to hear that you found our team at Walker Chevrolet friendly and that you would consider working with us again. We look forward to assisting you in the future! The Walker Chevrolet Team

Show full review

Walker Chevrolet did an excellent job at maintaining my vehicle and making me aware of unused GM points that I was able to apply to my visit. Thanks for being incredible, always!

Walker Chevrolet did an excellent job at maintaining my vehicle and making me aware of unused GM points that I was able to apply to my visit. Thanks for being incredible, always!

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for your review! We’re happy to hear you had an excellent experience with Walker Chevrolet and that our team was able to help you utilize your GM points. We appreciate your kind words and look forward to serving you again! Sincerely, The Walker Chevrolet Team

Show full review

I ordered this car from Walker, and took delivery on 06/06/2014. From day one there was a problem with alignment that was never adequately addressed throughout the years by any service center. UNTIL NOW!! It now doesn’t pull one way or the other, the steering wheel is straight and I’m happy. Also a huge thank you to the lovely lady who told me about the veteran’s discount. You saved me a substantial amount of money.

I ordered this car from Walker, and took delivery on 06/06/2014. From day one there was a problem with alignment that was never adequately addressed throughout the years by any service center. UNTIL NOW!! It now doesn’t pull one way or the other, the steering wheel is straight and I’m happy. Also a huge thank you to the lovely lady who told me about the veteran’s discount. You saved me a substantial amount of money.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for your feedback! We’re glad to hear that your alignment issue has finally been resolved and that you're happy with your vehicle from Walker Chevrolet. It's also wonderful to know that our team was able to assist you with the veteran's discount. We appreciate your support and look forward to serving you again in the future! Sincerely, The Walker Chevrolet Team

Show full review

We had a great experience. Tommy was awesome. Would highly recommend. Thank you to everyone at walker

We had a great experience. Tommy was awesome. Would highly recommend. Thank you to everyone at walker

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for taking the time to tell us about your visit! We’re glad to hear that you had a great experience with Tommy and that he provided you with awesome service. We truly appreciate your recommendation and look forward to serving you again at Walker Chevrolet! Sincerely, The Walker Chevrolet Team

Show full review

Customer satisfaction seems to be their main focus. The dealership is clean & the staff is nice.

Customer satisfaction seems to be their main focus. The dealership is clean & the staff is nice.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for your wonderful review, August! We are happy to hear that you found customer satisfaction to be our main focus and that you had a positive experience at Walker Chevrolet. Our team takes pride in maintaining a clean environment and having a friendly team. We hope to welcome you back soon! The Walker Chevrolet Team

Show full review
See all 375 reviews

Related searches near you