McCluskey Chevrolet

Contact seller

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Statement. Consent is not required to purchase goods/services.

We value your privacy. Cars.com Privacy Statement

4.1
(822 reviews)
Visit McCluskey Chevrolet
Sales hours: 9:00am to 6:00pm
Service hours: 9:00am to 4:00pm
View all hours
Service Sales
Monday 7:30am–3:00am 9:00am–9:00pm
Tuesday 7:30am–3:00am 9:00am–9:00pm
Wednesday 7:30am–3:00am 9:00am–9:00pm
Thursday 7:30am–3:00am 9:00am–9:00pm
Friday 7:30am–6:00pm 9:00am–6:00pm
Saturday 9:00am–4:00pm 9:00am–6:00pm
Sunday 10:00am–4:00pm 10:00am–6:00pm
New (513) 898-1958 (513) 898-1958
Used (513) 815-3917 (513) 815-3917
Service (513) 322-5234 (513) 322-5234

Inventory

See all 1584 vehicles from this dealership.

About our dealership

This seller has been on Cars.com since October 2010.
Welcome to McCluskey Chevrolet! McCluskey Chevrolet is Ohio's #1 Total Volume Chevy Dealer and the Tri-State's exclusive dealer offering FREE LIFETIME MECHANICAL on all new and used vehicles (used 2007 & newer with under 90000 miles)! Please feel free to browse our inventory of new & used vehicles because McCluskey Chevrolet has a large selection of used cars trucks & SUV's. If we don't have what you need or want we can get if for you in just 48 hours with our exclusive Nationwide Vehicle Search Program. Remember at McCluskey Chevrolet every single day we are focused on customer satisfaction - and lower prices & lower rates - for you!
Ohio's #1 Volume Chevy Dealer & FREE LIFETIME MECHANICAL PROTECTION on qualifying vehicles!

Service center

Phone number (513) 322-5234

Service hours

Monday
7:30am–3:00am
Tuesday
7:30am–3:00am
Wednesday
7:30am–3:00am
Thursday
7:30am–3:00am
Friday
7:30am–6:00pm
Saturday
9:00am–4:00pm
Sunday
10:00am–4:00pm

Reviews

4.1
(822 reviews)

A dealership’s rating is calculated by averaging its lifetime reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
1.0

DON'T WASTE YOUR TIME NOR MONEY

WORST EXPERIENCE EVER BUYING A VEHICLE (and to put this into proper perspective, I'm 52, so I've purchased a few vehicles) I went to McCluskey because my credit is still reeling from the financial disaster of the Covid lockdown and they guarantee you financing and say they'll work with you after the sale to help improve your credit and get you refinanced at a better rate in 6 - 12 months. I talked with Greg and everything seemed to be going well, long story short, we ended up having to have my wife cosign, which I figured would happen, and he got me into a 2019 Dodge Journey for a decent price. Fast forward a week, Greg calls and says that a second bank has said no and they will be coming to pick up the Journey and return my $800 down payment. So the guys come to pick up the vehicle and have no clue they are supposed to return my down payment, or that's what they claimed. So, I call Greg to find out what's going on and the condescending attitude starts, he's not worried about my pitiful $800, and how he was doing me a favor, blah, blah, blah, ad nauseam... Well fast forward 3 days and dozens of calls and texts where I have been assured I will be getting my $800 back and I still don't have it. The only pitiful thing is the horrible attitude and lack of customer service skills at McCluskey, which if you read the all other bad reviews, is the common theme, along with over-promising and under-delivering. On their website they promise you a $1000 Visa gift card if they can't get you financed. I am having to fight to get my "pitiful" $800 down payment back, so I know I will never see that. DO YOURSELF A FAVOR AND TAKE YOUR BUSINESS TO A DEALERSHIP THAT VALUES THEIR CUSTOMERS AND TREATS THEM RIGHT.

1.0

WORST EXPERIENCE EVER BUYING A VEHICLE (and to put this

WORST EXPERIENCE EVER BUYING A VEHICLE (and to put this into proper perspective, I'm 52, so I've purchased a few vehicles) I went to McCluskey because my credit is still reeling from the financial disaster of the Covid lockdown and they guarantee you financing and say they'll work with you after the sale to help improve your credit and get you refinanced at a better rate in 6 - 12 months. I talked with Greg and everything seemed to be going well, long story short, we ended up having to have my wife cosign, which I figured would happen, and he got me into a 2019 Dodge Journey for a decent price. Fast forward a week, Greg calls and says that a second bank has said no and they will be coming to pick up the Journey and return my $800 down payment. So the guys come to pick up the vehicle and have no clue they are supposed to return my down payment, or that's what they claimed. So, I call Greg to find out what's going on and the condescending attitude starts, he's not worried about my pitiful $800, and how he was doing me a favor, blah, blah, blah, ad nauseam... Well fast forward 3 days and dozens of calls and texts where I have been assured I will be getting my $800 back and I still don't have it. The only pitiful thing is the horrible attitude and lack of customer service skills at McCluskey, which if you read the all other bad reviews, is the common theme, along with over-promising and under-delivering. On their website they promise you a $1000 Visa gift card if they can't get you financed. I am having to fight to get my "pitiful" $800 down payment back, so I know I will never see that. DO YOURSELF A FAVOR AND TAKE YOUR BUSINESS TO A DEALERSHIP THAT VALUES THEIR CUSTOMERS AND TREATS THEM RIGHT.

5.0

Harrell Smith

I'm always satisfied every time I visit. No complaints

Dealer response

Your satisfaction is important to us, so we want to sincerely thank you for choosing McCluskey Chevrolet and we hope to see you again soon Harrell!

3.0

THANK GOODNESS FOR GUEST RELATIONS

DO NOT SET UP AUTO DRAFT FOR YOUR PAYMENTS WITH THIS DEALERSHIP. YOU WILL NOT BE ABLE TO GET IN TOUCH WITH ANYONE IN THEIR FINANCE DEPARTMENT TO MAKE CHANGES. AFTER LEAVING A CHAT MESSAGE ON THE WEBSITE SOMEONE FROM GUEST RELATIONS CALLED ME. OTHERWISE, I WOULD STILL BE WAITING. THIS IS TERRIBLE, UNPROFESSIONAL BUSINESS. I DO NOT RECOMMEND.

Dealer response

Thanks for your honest review Kirstie. We do not collect payments at McCluskey Chevrolet. We provide lenders or vendors that the payment would be made to, not us. We're sorry that you had difficulty in reaching someone in finance, but are glad that you were able to get a resolution to your situation by speaking with other internal staff members.

1.0

Sold me a Jeep which I’m now stuck owing on as well as

Sold me a Jeep which I’m now stuck owing on as well as stuck with because it had prior ROLL BACK ON MILEAGE I have tried to talk to someone about it and all they want to do is have me let them buy me out which means pay the balance off take possession of the vehicle and leave me with no Debt as well as no vehicle after putting 5k down and owing less then 5k on it originally a little over $13k Can’t even trade in because it basically has no value as the mileage is in the air even if a lot would offer to take off my hands I’d be lucky to get 1k I reached out to them but they only offered to buy me out or take the Jeep and More money down to stick me in a vehicle with a $500 plus payment a month I feel like they should make it right apparently I will have to seek some legal advice

Dealer response

As we have recently indicated to you when you reached out to us about the possibility of securing a new vehicle/loan, your vehicle (the Jeep you reference), does have value. It is always up to a lender as to what they would be willing to do from a loan approval standpoint, and what the terms/conditions/possible down payment of their conditional approval might be. Then, it is always up to the customer as to whether or not they will, or can meet the conditions of that approval from the lender(s).

Consumer response

Yes as it is convenient to try to stick me in a vehicle I can not afford point is I was sold a vehicle with a roll back on mileage which should have never been sold to me and also I stated they tried to put me in a different vehicle which I could not afford point is I’m stuck with a Jeep that legally should have never been sold to me at this point I’m just going to seek a attorney advice and go from there because it pointless to pay a vehicle off that I can’t sale or trade without being Sued and clearly you guys just wanted to pay the remaining balance and leave me without a vehicle after I’ve paid all this money into my Jeep as far as payments and maintenance Mccluskey knew there was a ROLLBACK and still sold me the vehicle Look the laws up Good Day

1.0

Don't buy from here

Refinanced my jeep compass with them for a lower interest rate supposedly was issued a warranty or service agreement with the refinance have tried calling 3 times and left messages as i need details on this warranty as my jeep is having some electrical issues to see if its covered or this is on my dime cant even get a call back with a simple answer of yes or no would not recommend anyone doing business with this dealership especially after the current fiasco

Dealer response

Hi Michael, we have asked one of the team members who were involved in the sale of your vehicle to you - to reach out asap to address your questions. We are truly sorry for the delay in getting you the answer(s) you've indicated that you need.

5.0

Fast Service

Fast service! Great prices on repairs! They know your car well!

Dealer response

It is great to hear everything was done quickly and to your satisfaction Joshua, and we hope you have an awesome day!

1.0

Full of lies and deception

I was told that if I had 1500$ down or if I had a co signer that I would need 0$ down to walk away with a vehicle I get to the dealership and I'm told I need 9k to get a vehicle, I will be contacting an attorney to handle the matter

Dealer response

We have spoken with Ms. Gamertsfelder with regards to what the LENDER dictated was her conditional approval. We have no control over what any lender determines it will take in order to grant a potential loan. Everything was submitted over to the lender(s) for an approval and THEY determined what it would take in this regard. It is always up to any customer as to whether or not they wish to move down the path of getting an attorney.

5.0

Service Department

It?s very pleasant to wait and be comfortable. The employees are friendly, the waiting area is nice not to mention the restrooms are very clean.

Dealer response

Thank you again for taking the time to let us know how we did. We hope you have a great day Ronald, and look forward to seeing you at your next visit with us!

3.0

Advisor not happy I did not have appointment said they

Advisor not happy I did not have appointment said they changed the policy to appt only a month ago, I was still able to get in and out in under 1 hour, do not say if completed recall, not cheap at $92.

Dealer response

Even though we now require an appointment for services to be performed, it's good to hear that we worked you in (in under an hour :) Our pricing is based upon current market pricing from the numerous vendors who may provide the parts for any make/model. We appreciate your patronage, and look forward to seeing you at your next visit with us!

Read all 822 reviews