European Masters

4.0 out of 5 4.0
Rectangle 48
Sales
Service Closed

European Masters Hours

Sales

Monday

9:00 AM - 8:00 PM

Tuesday

9:00 AM - 8:00 PM

Wednesday

9:00 AM - 8:00 PM

Thursday

9:00 AM - 8:00 PM

Friday

9:00 AM - 5:00 PM

Saturday

Closed

Sunday

10:00 AM - 5:00 PM

Service

Monday

9:00 AM - 8:00 PM

Tuesday

9:00 AM - 8:00 PM

Wednesday

9:00 AM - 8:00 PM

Thursday

9:00 AM - 8:00 PM

Friday

9:00 AM - 7:00 PM

Saturday

Closed

Sunday

10:00 AM - 5:00 PM

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since February 2010

European Masters is a pre-owned certified car dealership base in New York. We have more than 300 vehicles (Mercedes Benz, BMW, Lexus, Audi, Range Rover, & Jaguar) in our inventory. We work with more than 25 finance companies and also have in-house finance ability. Trade-Ins are welcomed.

...


(888)393-2881 SALES
(516)584-8836 SERVICE

"WE FINANCE LEASE RETURN VEHICLES WITH EXTENDED WARRANTY."

Reviews

4.0 out of 5 4.0
386 lifetime reviews. Includes reviews of European Masters from DealerRater.com A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 5.0 out of 5
    October 31, 2019

    I'm big on customer service before anything else, even the car. If the car's right but the customer service isn't, you're simply not getting my business,... period. Mohammed provided excellent world class customer service that I expect when buying a world class vehicle such as a German car. He went above and beyond from the moment I walked into the door till the moment I stepped into my vehicle to drive off. He's on top of his game and is honest and transparent all the way through. He understands the importance of following up with the customer. Even after the deal's over, we even chit chatted and joked about life and got to learn more about each other. He truly cares for his clients and I'm proud to have Mohammed as my sales manager as well as someone who I think I've made as a new friend. Can't wait to send all my friends over and come back in a few years. Keep it up bro!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Friendliness
    5.0 out of 5
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    October 30, 2019

    I would like to commend the salesman Mo. He is extremely knowledgeable and very personable! He has made my entire transaction super easy. I will definitely... be recommending friends and family to European Masters and more importantly to Mo!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Friendliness
    5.0 out of 5
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • February 8, 2017

    I really love my car which I purchased here. It runs very good. And dealer Raymond was very kind and funny.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    October 16, 2019

    By bar the worst experience i have had at a dealer, they sold me a car with engine oil leak and tranny codes, even after a few days of driving the car... from the dealer, i had sensors and headlights that went out, dont waste your time because you spend thousands in car and the next week its gonna be sitting at their shop, im so disappointed

    3.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    3.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    October 1, 2019

    I'll never forget the mannerisms, attentiveness and knowledge that sMohammad provided prior to my purchase of a Benz E350. I strongly recommend this place!!

    Not Applicable
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Friendliness
    Not Applicable
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    September 25, 2019

    Mo was very helpful in choosing the perfect car. He had the patience to deal with me going back and forth between different cars and he was an expert in... knowing all aspects about the cars details. He is an example of what a great salesman should be. Highly recommend him to anyone looking to get their dream cars.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Friendliness
    4.0 out of 5
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    September 23, 2019

    I read the reviews ahead of time and hoped for a positive experience but unfortunately my visit fell below customer service standards. When my party and... I arrived, we were not welcomed by staff at the door. We approached the desk which is a directly across from the entrance and still not greeted in a welcoming way. I shared that I wanted to see the Lexus RX350 that was advertised on their website and was asked if I made an appointment in advance. I did not, and my party was asked to have a seat and someone would be with us in 10 minutes. The quoted time turned into 40 minutes although Norman came by and introduced himself and made small talk. He said the vehicle was in storage and had to be brought over. My party and I appreciated him sharing that information. When we saw the vehicle, it was dirty on the outside with cob webs all over and the inside hadn't been wiped down or vacuumed. Needless to say, the car was in no condition to be presented. Norman allowed us to test drive the car around by oddly, did not ask for my name or identification before handing over the keys. Also, we were not given temporary tags for the test drive. The car was left double parked on a busy street in front of the showroom and no one was there to point out it's features or to give us the Carfax. Once we returned from the test drive, we were introduced to Mohammad. He was brief and also did not go into detail about the car. My party and I observed several cosmetic issues that was not made known on the description. We had to wipe away thick dirt from the vehicle in order to see the scratches and dings on the hood and body. We asked if the car could be cleaned and our request was declined because they were now setting up to close. Mohammed met with us to discuss expectations, provided the Carfax upon request and talked numbers. He was pleasant but the conditions were not ideal, as they also started to turn off the air condition in the showroom and the office we originally sat in. The selling price was well above the KBB value for a car that was in an accident and sustained damage to the front and rear not to mention the scratches, dents, gapes in the tires, and flawed rims. It was priced at nearly 29k with 52k miles. I don't think the counter offer for 25k was unreasonable considering how much needed to be repaired and replaced but this offer was declined. Not sure why they would not want to sell a car that had been in storage for 4 months, perhaps there were other interested parties. Nevertheless, there were no other recommendations for other vehicles, they seemed content with letting go of a possible relationship.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Friendliness
    1.0 out of 5
    Pricing
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    1 people out of 2 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    September 20, 2019

    My brother was looking for a replacement car for me when mine was totaled when he saw a listing for a 2016 Mercedes Benz from this dealership. He told... me that he had an amazing time with Mohammad and I can confirm that I did too once I got there. Mohammad was extremely helpful and gave us great tips for do a little DIY upgrades on the car. I would highly recommend this dealership for anyone looking for a car to purchase!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Friendliness
    4.0 out of 5
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    September 17, 2019

    After an hour drive, I went to this dealership for a test drive in a car that was sold 2 days ago. No one called and told me anything. But kept confirming... my appointment. The salesman lied and told me car was at mercedes getting fixed.then the new owner and same car pulls up . Dishonest dealership.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Jose we are thankful for visiting our showroom for your next car, I apologize if there was any miscommunication throughout the process. We take custom...er service very seriously and would never intentionally waste your time, so I'm very sorry if that's the impression you received. With the large inventory we have, we don't hold vehicles and there can sometimes be competition for specific ones. We apologize for any miscommunication and inconvenience and would be happy to clear things up if you have any other questions. Thanks, Norman, General Manager

  • 1.0 out of 5
    September 16, 2019

    Worked with Luis and al both promised the sun and the moon and would say anything to sell a vehicle. After you pat they quickly forget who you are an their... promises. Stay away , lying thieves and tried to sneak in bs fees to up my payments

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    2 people out of 2 found this review helpful. Did you?
View More Reviews