Skip to main content

Import Masters

(557 reviews)
Visit Import Masters
Sales hours: 9:00am to 8:00pm
Service hours: 9:00am to 8:00pm
View all hours
Sales Service
Monday 9:00am–8:00pm 9:00am–8:00pm
Tuesday 9:00am–8:00pm 9:00am–8:00pm
Wednesday 9:00am–8:00pm 9:00am–8:00pm
Thursday 9:00am–8:00pm 9:00am–8:00pm
Friday 9:00am–5:00pm 9:00am–7:00pm
Saturday Closed Closed
Sunday 10:00am–5:00pm 10:00am–5:00pm
2022 consumer dealer award
View 6 awards
2022 consumer dealer award 2021 consumer dealer award 2019 consumer dealer award 2018 consumer dealer award 2017 consumer dealer award 2016 consumer dealer award
(888) 917-8877 (888) 917-8877

Inventory

See all 141 vehicles from this dealership.

About our dealership

This seller has been on Cars.com since March 2025.
Import Masters is a pre-owned certified car dealership base in New York. We have more than 300 vehicles (Mercedes Benz BMW Lexus Audi Range Rover & Maserati) in our inventory. We work with more than 25 finance companies and also have in-house finance ability. Trade-Ins are welcomed.
(516)487-1000 SALES
(516)472-0445 SERVICE
WE FINANCE LEASE RETURN VEHICLES WITH EXTENDED WARRANTY.

Service center

Phone number (888) 917-8877

Service hours

Monday
9:00am–8:00pm
Tuesday
9:00am–8:00pm
Wednesday
9:00am–8:00pm
Thursday
9:00am–8:00pm
Friday
9:00am–7:00pm
Saturday
Closed
Sunday
10:00am–5:00pm

Reviews

(557 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews. Includes reviews of Import Masters from DealerRater.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review

scam Artists, stay away fake prices , car adervertised for 34k is actually 42k.. NEVER seen anything like this, unfortunately there are people with bad credit that dont have a choice, they put $1-2 k down and drive a car for few months .

scam Artists, stay away fake prices , car adervertised for 34k is actually 42k.. NEVER seen anything like this, unfortunately there are people with bad credit that dont have a choice, they put $1-2 k down and drive a car for few months .

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did not make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Show full review

Warning !!! Do not buy from this dealership they are time wasters they’ll make you drive hours then when you get there they act like they didnt know you were coming then tell you the vehicle just got sold ! Stay away !! SCAMMERS

Warning !!! Do not buy from this dealership they are time wasters they’ll make you drive hours then when you get there they act like they didnt know you were coming then tell you the vehicle just got sold ! Stay away !! SCAMMERS

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for providing this feedback, and we apologize for not providing you with an exceptional experience. We never like seeing that we didn't meet the standards customers have come to expect, but reviews like this help us improve. If you don't mind reaching out to us so that we can speak directly, we'd love to address your concerns in detail.

Show full review

I do not recommend buying anything from this dealership. They sell cars that look good on the outside but are mechanically unsound or have major issues. In my case, I bought a 2022 GLE 350 in April 2026, and as of today, September 4, 2026, the engine is damaged. I took it to the Mercedes-Benz dealership, and they told me the car had already been repaired previously and now requires an engine replacement costing $22,000. This dealership refuses to take responsibility for the repairs. Don't waste your money on this business

I do not recommend buying anything from this dealership. They sell cars that look good on the outside but are mechanically unsound or have major issues. In my case, I bought a 2022 GLE 350 in April 2026, and as of today, September 4, 2026, the engine is damaged. I took it to the Mercedes-Benz dealership, and they told me the car had already been repaired previously and now requires an engine replacement costing $22,000. This dealership refuses to take responsibility for the repairs. Don't waste your money on this business

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
2 people out of 2 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

We're sorry that you didn't have a completely satisfying visit. We'd love the opportunity to address any issues with our team here. Thank you for your time, and hopefully, we can get to the bottom of this.

Show full review

Dishonest. Scammers. Do not deal with these people..Price will be way over what you see due to dishonest fees.

Dishonest. Scammers. Do not deal with these people..Price will be way over what you see due to dishonest fees.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did not make a purchase
2 people out of 2 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Thank you for this feedback. We're very sorry to see that you didn't have the best experience at our dealership. While we're disappointed to learn that we didn't meet your expectations, we'd love to try to turn things around and make sure the same thing doesn't continue to happen.

Show full review

I am seriously considering writing to the Governors office to look into this dealership with the intention of shutting it down to save unsuspecting customers I bought a car from them close to 3 months ago. The car was stolen in less than a week ( Have my own suspicions) but all efforts to get them to file for the title and registration so insurance can pay it off has failed. This matter has been reported to DMV and an investigation is ongoing. Don’t waste your time, you will be scammed

I am seriously considering writing to the Governors office to look into this dealership with the intention of shutting it down to save unsuspecting customers I bought a car from them close to 3 months ago. The car was stolen in less than a week ( Have my own suspicions) but all efforts to get them to file for the title and registration so insurance can pay it off has failed. This matter has been reported to DMV and an investigation is ongoing. Don’t waste your time, you will be scammed

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
2 people out of 2 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Thank you for providing this feedback, and we apologize for not providing you with an exceptional experience. We never like seeing that we didn't meet the standards customers have come to expect, but reviews like this help us improve. If you don't mind reaching out to us so that we can speak directly, we'd love to address your concerns in detail.

Show full review

Very disappointing and misleading experience. I drove all the way from Richmond to Virginia to see a car advertised by Import Master on Cars.com. I made the trip based on the price they publicly advertised online. When I arrived at the dealership, I was told that the advertised price did not actually represent the full price of the vehicle and that it excluded a 20% down payment. This was extremely frustrating because that information was not clear to me from the Cars.com listing. If you’re considering buying a car from this dealership, make sure you ask for the actual out-the-door price and clarify exactly what the advertised price includes before making the trip. In my experience, the way the price was presented online was misleading and resulted in a complete waste of my time and travel. I would strongly recommend being very careful and getting everything in writing before visiting. I would not make another trip to this dealership based solely on the prices advertised on Cars.com.

Very disappointing and misleading experience. I drove all the way from Richmond to Virginia to see a car advertised by Import Master on Cars.com. I made the trip based on the price they publicly advertised online. When I arrived at the dealership, I was told that the advertised price did not actually represent the full price of the vehicle and that it excluded a 20% down payment. This was extremely frustrating because that information was not clear to me from the Cars.com listing. If you’re considering buying a car from this dealership, make sure you ask for the actual out-the-door price and clarify exactly what the advertised price includes before making the trip. In my experience, the way the price was presented online was misleading and resulted in a complete waste of my time and travel. I would strongly recommend being very careful and getting everything in writing before visiting. I would not make another trip to this dealership based solely on the prices advertised on Cars.com.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did not make a purchase
2 people out of 2 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

We're sorry to hear that your experience didn't meet the high standards that guests have come to expect from our dealership. If it's possible to discuss this matter in more detail, please feel free to contact us directly. We'd love to get to the bottom of this and turn things around for you.

Show full review

False advertising, don’t waste your time here. 22,900k listed Tesla shoots to 30k?

False advertising, don’t waste your time here. 22,900k listed Tesla shoots to 30k?

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did not make a purchase
2 people out of 2 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Thank you for providing this feedback, Fred, and we apologize for not providing you with an exceptional experience. We never like seeing that we didn't meet the standards customers have come to expect, but reviews like this help us improve. If you don't mind reaching out to us so that we can speak directly, we'd love to address your concerns in detail.

Show full review

The dealership staff provided extraordinary service, incredible attention to detail, and top-tier support throughout!

The dealership staff provided extraordinary service, incredible attention to detail, and top-tier support throughout!

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did not make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Knowing our dedication to detail and comprehensive support made your experience exceptional is rewarding. Your praise and five-star rating mean a great deal to our team.

Show full review

False advertising. Add at a minimum of $5,000 to the price you see advertised. They don’t want your cash either. They want you to use their financing to get the sticker price advertised.

False advertising. Add at a minimum of $5,000 to the price you see advertised. They don’t want your cash either. They want you to use their financing to get the sticker price advertised.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did not make a purchase
2 people out of 2 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

We're sorry to hear that your experience didn't meet the high standards that guests have come to expect from our dealership. If it's possible to discuss your visit in more detail, please feel free to contact us directly. We'd love to get to the bottom of this and turn things around for you, Sheri.

Show full review

This dealership is a scam. Went to view a car they had on the lot and started chatting about price, which was listed at about $118k. The guy sits down and waves some piece of paper at me and says "you know when you buy a car at a merc dealership, that's the cash price, but there's another 30% on top of that. I only charge another 20%". I said "sorry what are you talking about? What is the drive off the lot price of this car". He goes "$151k" (I have no idea how he got to that number either. Market on the car was probably $115k. I just look at him and said "jesus f***ing christ" and walked out of the place. These guys belong in prison.

This dealership is a scam. Went to view a car they had on the lot and started chatting about price, which was listed at about $118k. The guy sits down and waves some piece of paper at me and says "you know when you buy a car at a merc dealership, that's the cash price, but there's another 30% on top of that. I only charge another 20%". I said "sorry what are you talking about? What is the drive off the lot price of this car". He goes "$151k" (I have no idea how he got to that number either. Market on the car was probably $115k. I just look at him and said "jesus f***ing christ" and walked out of the place. These guys belong in prison.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did not make a purchase
4 people out of 4 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Tom, we're sorry to hear about your experience and would love to get to the bottom of it with you and see if there is something we can come up with to turn it around for you as quickly as possible. If you would be willing to continue the conversation, we would appreciate the opportunity to address your concerns.

Show full review
See all 557 reviews

Related searches near you