Skip to main content

Indy Auto Man

(1,889 reviews)
Visit Indy Auto Man
Sales hours:
Service hours:
View all hours
Sales Service
Monday 9:00am–7:00pm 9:00am–6:00pm
Tuesday 9:00am–7:00pm 9:00am–6:00pm
Wednesday 9:00am–7:00pm 9:00am–6:00pm
Thursday 9:00am–7:00pm 9:00am–6:00pm
Friday 9:00am–6:00pm 9:00am–6:00pm
Saturday 9:00am–6:00pm 9:00am–6:00pm
Sunday Closed Closed
2015 state dealer award
View 9 awards
2015 state dealer award
2026 consumer dealer award 2025 consumer dealer award 2021 consumer dealer award 2019 consumer dealer award 2018 consumer dealer award 2017 consumer dealer award 2016 consumer dealer award 2015 consumer dealer award

Contact seller

Select a Salesperson (optional)

Contact seller

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Notice and Terms and Conditions . Consent is not required to purchase goods and services.

(317) 567-8483 (317) 567-8483

Inventory

See all 424 vehicles from this dealership.

About our dealership

This seller has been on Cars.com since April 2009.
Indy Auto Man - home of the best used cars in Indianapolis Indiana. We've build a reputation for selling high quality used cars backed by extraordinary service.

We offer a variety of car financing programs and provide our customers with a variety of extended service contract plans to protect their used car after a purchase has been made.

Call us today at (317) 814-7520 to schedule a test drive. Visit us at our new location: 4031 S. East St. Indianapolis IN 46227
Great Cars Great Prices!

Service center

Phone number (317) 567-8483

Service hours

Monday
9:00am–6:00pm
Tuesday
9:00am–6:00pm
Wednesday
9:00am–6:00pm
Thursday
9:00am–6:00pm
Friday
9:00am–6:00pm
Saturday
9:00am–6:00pm
Sunday
Closed

Meet our employees

Reviews

(1,889 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews. Includes reviews of Indy Auto Man from DealerRater.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review

Poor, poor, poor follow-up communication! Didn’t provide proper details on extended warranty and offered zero help with resolving an issue that came about because of that missing info. I won’t buy from again, or recommend.

Poor, poor, poor follow-up communication! Didn’t provide proper details on extended warranty and offered zero help with resolving an issue that came about because of that missing info. I won’t buy from again, or recommend.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful.
Show full review

I had an awesome experience with Auto MAN, they were determined to put me in a car and the process was fast. They were the first car lot that didn’t give me any problems. I love my car and forever grateful

I had an awesome experience with Auto MAN, they were determined to put me in a car and the process was fast. They were the first car lot that didn’t give me any problems. I love my car and forever grateful

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

We love hearing that you're so happy with your new car! It's wonderful to know our team made the process quick and easy while helping you get into a vehicle you love. Thank you for giving Indy Auto Man the opportunity to earn your business and for sharing your experience!

Show full review

The sales team in general was very welcoming and helpful in all standards, however the service team and detail team is all over the place and has made constant errors. They could definitely use some improvement but overall pretty happy with the dealer.

The sales team in general was very welcoming and helpful in all standards, however the service team and detail team is all over the place and has made constant errors. They could definitely use some improvement but overall pretty happy with the dealer.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
3.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for taking the time to share your honest feedback! We're glad our sales team made you feel welcome and provided a positive experience. We also appreciate you bringing your concerns with our service and detail departments to our attention. We understand how frustrating repeated mistakes can be, and we'll share your feedback with our leadership team to help improve these areas. Thank you for choosing Indy Auto Man!

Show full review

$53,000 CORVETTE NO OIL ‼️ THEN WENT TO BATHROOM THEN ITS OVERLY FULL. LIARS/SNEAKY

$53,000 CORVETTE NO OIL ‼️ THEN WENT TO BATHROOM THEN ITS OVERLY FULL. LIARS/SNEAKY

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did not make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Cameron, I am sorry that you had an unsatisfactory experience at a dealership, but I believe you left a review for the wrong company, We have not sold a Corvette priced between $50-$60k in almost one year. The purchaser was an out of state customer who was extremely happy with his purchase. If I am mistaken and you were indeed at Indy Auto Man, please give me a call at 317-643-8749 so that I can gather some more information from you. Thank you. Brandy

Show full review

Failed to mention issues with vehicle in listing. Downplayed severity of issues. Added service contract without consent. Taken care to service multiple times and issues continue to persist.

Failed to mention issues with vehicle in listing. Downplayed severity of issues. Added service contract without consent. Taken care to service multiple times and issues continue to persist.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Kaden, We are sorry to hear that you are dissatisfied with your experience. However, we would like to clarify a few important details regarding your purchase and the assistance we provided. Prior to purchasing the vehicle, you inspected and test drove it and were made aware of the whining noise from the A/C and the EVAP leak. You agreed to purchase the vehicle in its current condition, taking into consideration the significantly reduced price and our commitment to completing the recommended repairs for both issues. Indy Auto Man honored that commitment and covered the full cost of the repairs. Regarding the Vehicle Service Contract (VSC), this coverage was presented and accepted during your purchase. Both your signed product selection document and Purchase Agreement reflect the VSC and its associated cost. We understand your frustration, but we stand behind our team's efforts. We fulfilled our commitment, completed the agreed-upon repairs at no additional cost to you, and provided the vehicle at a reduced price with full disclosure of the known concerns. If you would like to discuss anything further, please contact me directly at 317-643-8749. My name is Brandy, and I would be happy to speak with you. Brandy

Show full review

The dealership was very nice. The sales guy tried to sell me more expensive cars than I was willing to buy. I will likely never return.

The dealership was very nice. The sales guy tried to sell me more expensive cars than I was willing to buy. I will likely never return.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did not make a purchase
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Show full review

Buying from Indy Auto Man was a pleasant experience. Andrew Barton was a very knowledgeable salesman and made the buying experience pretty easy.

Buying from Indy Auto Man was a pleasant experience. Andrew Barton was a very knowledgeable salesman and made the buying experience pretty easy.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Show full review

It’s was nice place Kevin was amazing sell man and treat me wonderful and everything was great service

It’s was nice place Kevin was amazing sell man and treat me wonderful and everything was great service

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful.
Show full review

Chandler is the BEST employee the dealership has. His customer service efforts are NEXT LEVEL!!!

Chandler is the BEST employee the dealership has. His customer service efforts are NEXT LEVEL!!!

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
5.0
  • Does recommend this dealer
  • Came in for service or repair
0 people out of 0 found this review helpful.
Show full review

Unfortunately, my experience with Indy Auto Man has been very frustrating. When I purchased my vehicle, I was told that the A/C issue would take approximately 3 days to fix. Instead, it took two weeks. Unfortunately, that was only the beginning of the problems. I am now dealing with a serious issue with the title and registration. I purchased the vehicle on July 18, and I still cannot register it because the required paperwork has not been properly completed or submitted. I have already gone to the DMV twice and have been told that additional information is still missing. My temporary plate expires tomorrow, and despite contacting the dealership by email multiple times, I have not received a satisfactory response or resolution. I understand that the dealership cannot simply issue a second temporary plate, but the frustrating part is that I am now left dealing with a problem that should have been resolved by the dealership in the first place. I understand that paperwork issues can happen, but what has been most disappointing is the lack of communication and follow-up. I expected a much smoother process after purchasing a vehicle from a professional dealership. At this point, I am still waiting for Indy Auto Man to properly resolve the title and registration issue. I hope they take responsibility and resolve this matter quickly.

Unfortunately, my experience with Indy Auto Man has been very frustrating. When I purchased my vehicle, I was told that the A/C issue would take approximately 3 days to fix. Instead, it took two weeks. Unfortunately, that was only the beginning of the problems. I am now dealing with a serious issue with the title and registration. I purchased the vehicle on July 18, and I still cannot register it because the required paperwork has not been properly completed or submitted. I have already gone to the DMV twice and have been told that additional information is still missing. My temporary plate expires tomorrow, and despite contacting the dealership by email multiple times, I have not received a satisfactory response or resolution. I understand that the dealership cannot simply issue a second temporary plate, but the frustrating part is that I am now left dealing with a problem that should have been resolved by the dealership in the first place. I understand that paperwork issues can happen, but what has been most disappointing is the lack of communication and follow-up. I expected a much smoother process after purchasing a vehicle from a professional dealership. At this point, I am still waiting for Indy Auto Man to properly resolve the title and registration issue. I hope they take responsibility and resolve this matter quickly.

Rating breakdown (out of 5):
Customer service
—
Buying process
—
Quality of repair
—
Overall facilities
—
Overall experience
1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
Worked with:
0 people out of 0 found this review helpful.
Show full review
See all 1889 reviews

Related searches near you