Blade Chevrolet

Contact seller

Select a Salesperson (optional)

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be pre-recorded. You also agree to our Privacy Statement. Consent is not required to purchase goods/services.

We value your privacy. Cars.com Privacy Statement

4.7
(692 reviews)
Visit Blade Chevrolet
Sales hours: 8:00am to 7:00pm
Service hours: 7:00am to 6:00pm
View all hours
Service Sales
Monday 7:00am–6:00pm 8:00am–7:00pm
Tuesday 7:00am–6:00pm 8:00am–7:00pm
Wednesday 7:00am–6:00pm 8:00am–7:00pm
Thursday 7:00am–6:00pm 8:00am–7:00pm
Friday 7:00am–6:00pm 8:00am–7:00pm
Saturday Closed 8:00am–7:00pm
Sunday Closed Closed
New (888) 735-6702 (888) 735-6702
Used (855) 249-4047 (855) 249-4047
Service (360) 488-4287 (360) 488-4287

Inventory

See all 180 vehicles from this dealership.

About our dealership

This seller has been on Cars.com since May 2006.
We know exactly how important your next car buying decision will be! Blade Chevrolet takes great pride in assuring every effort is made to make available to our customers our 102 Years of Experience in the Skagit County Market Place. Why? Because the same decisions that affect your family affects ours. We have a full line of Award Winning Chevrolet Products to choose from including Fleet & Commercial Vehicles. Financing for all types of credit situations! Our Pre-Owned includes "ALL MAKES ALL MODELS ALL BUDGETS" with pre-owned warranties (see dealer for details). Come in for a test drive today!
Family owned and operated since 1913. Specializing in all makes all models all budgets.

Service center

Phone number (360) 488-4287

Service hours

Monday
7:00am–6:00pm
Tuesday
7:00am–6:00pm
Wednesday
7:00am–6:00pm
Thursday
7:00am–6:00pm
Friday
7:00am–6:00pm
Saturday
Closed
Sunday
Closed

Meet our employees

View all 10 employees View less employees

Reviews

4.7
(692 reviews)

A dealership’s rating is calculated by averaging its lifetime reviews. Includes reviews of Blade Chevrolet from DealerRater.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
1.0

Regretful

In March of this year, I took my 2021 Chevy Silverado; which I bought brand new from Blade Chevrolet in July of 2021, in for warranty repair; as the paint was chipping on the driver's side rocker panel. This was after they fixed the dent in the roof and repainted the roof b/c it was reportedly damaged during transport at the time of delivery of the vehicle, for which they offered me nothing to make up for the depreciation in vehicle value that this would do to the truck the minute they painted it. Wish I would have taken more time and told them to keep it. Upon picking up my vehicle from the blade repair shop for the rocker panel paint fix, I noticed there were blotches on my passenger side door handles, passenger side rear quarter panel, and the upper part of my tailgate. I pointed it out to the shop personnel and advised that it appeared to me that during their work they got something on my truck. They initially claimed it must have been there when I dropped it off for service and they'd be willing to split the cost of what it took to remove it. I assured them it was not and that I'd be making a complaint. They advised me that they would take it in and attempt to remove it that day. I waited for 1-2hrs and was told it came off, I returned to my truck, and drove off. I recently washed my truck and noticed in the NW sunlight the blotches are still there. It must have been the lighting that made it appear initially that the blotches were removed by the dealer. Very unhappy with the fact I paid a large amount of cash for this vehicle only to receive poor service and someone questioning my integrity.

5.0

Very pleasant experience and excellent service

The service we received was exceptional, courteous, simply a pleasant experience. I was concerned about buying a used truck but I eventually felt comfortable after our questions were answered with patience and validation of our concerns.

Dealer response

Hello, we're happy to hear you had such a positive experience with our team! If you have any further questions, please give us a call. We're always happy to help! Emma Lootens emml@bladechevy.com

5.0

Very professional, not sure ordinary car dealership, they

Very professional, not sure ordinary car dealership, they listen to the customer try to meet their needs one unit is found a walk you through it completely follow up on a regular basis parts service salesman was impeccable I recommend Serjio in the sales department and Jason Visten - Blade service department

5.0

Excellent Service

We have purchased many cars from Blade Chevrolet over several years. We have always found them to be knowledgeable, helpful and friendly. We keep going back for a reason.

Dealer response

Hi, your satisfaction is important to us, so we want to sincerely thank you for choosing Blade Chevrolet, INC. and we hope to see you again soon!

5.0

A positive experience buying a used car!

An a amazing no stress, no pressure car buying experience! Aurelio& Quentin were amazing at helping both me and my daughter get what we wanted with prices we could live with. Again thank you gentlemen for helping both me and my daughter Ryann with her the cars we wanted and the positive experience in achieving that goal. Yours truly Randy Heber

Dealer response

Hi, Our entire team works hard to work with your budget and get you the best deal. We're always here with the same great service whenever you need service or another vehicle! We sincerely value your business and look forward to your next visit! Emma Lootens emml@bladechevy.com

5.0

I have never had such an amazing experience while buying

I have never had such an amazing experience while buying a vehicle, I was shown the utmost respect, I wasn’t pressured into anything and they took the time to walk me through all the details of the purchase. I will recommend this dealership to anyone looking to purchase a vehicle without a second thought.

5.0

Kevin and Quentin were awesome to deal with.

Kevin and Quentin were awesome to deal with. I immediately since their honesty and personal touch! I got a great vehicle and I’m very happy with my purchase which is the second or third vehicle I have purchased a Blade.

4.0

Helpful upfront no gimmicks the lifetime power train

Helpful upfront no gimmicks the lifetime power train warrenty is gold a reason to buy there they know the product and features of vehicles

5.0

Buy from JR

JR was quick & easy to work with! He was very knowledgeable about the vehicle we were looking at. He made the car buying experience better than expected. Hope to buy future cars from him.

Dealer response

Hi, we're happy you found our staff to be so supportive during your experience here at Blade Chevrolet, INC.. Thank you, and have a fantastic day! Cooper Blade 3607077945 cooperblade@bladechevy.com

1.0

ZERO Stars! BUYER BEWARE!Cannot trust the folks at...

ZERO Stars! BUYER BEWARE! Cannot trust the folks at Blade Chevrolet! It’s about the sale not about doing what’s right for the customer. DO NOT TRUST THIS DEALERSHIP GO ELSEWHERE!

Read all 692 reviews