Moss Bros. Toyota

4.8
(714 reviews)
Visit Moss Bros. Toyota
Sales hours: 8:30am to 9:00pm
Service hours: 7:00am to 5:30pm
View all hours
Sales Service
Monday 8:30am–9:00pm 7:00am–5:30pm
Tuesday 8:30am–9:00pm 7:00am–5:30pm
Wednesday 8:30am–9:00pm 7:00am–5:30pm
Thursday 8:30am–9:00pm 7:00am–5:30pm
Friday 8:30am–9:30pm 7:00am–5:30pm
Saturday 9:00am–9:30pm 7:00am–5:00pm
Sunday 9:30am–9:00pm Closed

Inventory

  • Toyota Certified
    2018 Toyota RAV4
    25,194 mi.
    $26,487 $500 price drop
    Great Deal | $4,641 under
    CPO Warrantied
    Home Delivery
    Virtual Appointments
  • Toyota Certified
    2020 Toyota Highlander Limited
    26,796 mi.
    $43,487
    Good Deal | $568 under
    CPO Warrantied
    Home Delivery
    Virtual Appointments
  • Used
    2017 Honda CR-V EX-L
    17,417 mi.
    $39,550
    Fair Deal
    Home Delivery
    Virtual Appointments
  • Used
    2019 Kia Forte
    25,163 mi.
    $27,550
    Fair Deal
    Home Delivery
    Virtual Appointments
  • Used
    2021 Toyota Tundra
    11,452 mi.
    $45,585 $7,765 price drop
    Great Deal | $2,825 under
    Home Delivery
    Virtual Appointments
  • Used
    2017 Toyota Sienna
    46,935 mi.
    $31,892
    Fair Deal
    Home Delivery
    Virtual Appointments
  • Used
    2016 Dodge Durango SXT
    73,866 mi.
    $28,678
    Fair Deal
    Home Delivery
    Virtual Appointments
  • Used
    2019 Toyota Camry Hybrid
    26,898 mi.
    $37,500
    Fair Deal
    Home Delivery
    Virtual Appointments
  • Toyota Certified
    2018 Toyota Tundra
    15,446 mi.
    $41,487 $1,000 price drop
    Good Deal | $845 under
    CPO Warrantied
    Home Delivery
    Virtual Appointments
  • Toyota Certified
    2019 Toyota RAV4 XLE
    15,990 mi.
    $32,487 $500 price drop
    Fair Deal
    Hot Car
    CPO Warrantied
    Home Delivery
  • Toyota Certified
    2019 Toyota RAV4 XLE
    33,130 mi.
    $31,987 $400 price drop
    Good Deal
    CPO Warrantied
    Home Delivery
    Virtual Appointments
  • Used
    2020 Toyota RAV4 LE
    16,272 mi.
    $29,987 $500 price drop
    Good Deal | $429 under
    Home Delivery
    Virtual Appointments
  • No photo available
    Toyota Certified
    2020 Toyota Highlander XLE
    14,263 mi.
    $37,987
    Great Deal | $1,731 under
    CPO Warrantied
    Home Delivery
    Virtual Appointments
  • Used
    2017 Toyota Sienna
    58,239 mi.
    $35,678
    Fair Deal
    Home Delivery
    Virtual Appointments
  • Toyota Certified
    2019 Toyota Tundra
    12,200 mi.
    $46,450
    Great Deal | $1,915 under
    CPO Warrantied
    Home Delivery
    Virtual Appointments
  • Used
    2018 Toyota 4Runner
    57,649 mi.
    $37,487
    Good Deal
    Home Delivery
    Virtual Appointments
  • Toyota Certified
    2020 Toyota Highlander
    32,675 mi.
    $35,487 $500 price drop
    Good Deal
    CPO Warrantied
    Home Delivery
    Virtual Appointments
  • Toyota Certified
    2020 Toyota Tacoma
    15,202 mi.
    $37,487 $400 price drop
    Great Deal | $1,815 under
    CPO Warrantied
    Home Delivery
    Virtual Appointments
  • Toyota Certified
    2018 Toyota Highlander
    21,690 mi.
    $37,987
    Good Deal
    CPO Warrantied
    Home Delivery
    Virtual Appointments
See all 323 vehicles from this dealership.

About our dealership

This seller has been on Cars.com since December 2014.
Here at Moss Bros. Toyota, it is our mission to be the automotive home of drivers in the Moreno Valley, CA area. We are fully committed to providing the best customer service around, and that's the reason that we've coined the phrase, "At Moss... You're the Boss!"TM
"At Moss...You're the Boss!" TM

Service center

Phone number

Service hours

Monday
7:00am–5:30pm
Tuesday
7:00am–5:30pm
Wednesday
7:00am–5:30pm
Thursday
7:00am–5:30pm
Friday
7:00am–5:30pm
Saturday
7:00am–5:00pm
Sunday
Closed

Reviews

4.8
(714 reviews)

A dealership’s rating is calculated by averaging its lifetime reviews. Includes reviews from DealerRater

1.0

Bait and Switch

Corrupt Dealership practices bait and switch from cars.com. BE CAREFUL. Internet sales are dishonest as well just trying to get you to the dealership and change pricing.

Dealer response

Thank you for bringing your concerns to our attention. I would like to get involved and try to help. Please give me a call if you would like to discuss. We remain open and ready to serve our customers. Sincerely, Jayson Moss - 951-247-8000 x7122

5.0

Toyota

The people were very friendly. They worked with us to get a good deal.

Dealer response

We wanted to thank you for not only allowing Moss Bros. the opportunity to earn your business but also for taking the time to leave us a 5-star rating. It means a lot to us as a company and motivated us to work even harder for you next time. Please reach out to us if there is ever anything I could assist you with in the future. Thank you.

1.0

False advertising

Worse experience ever from a dealership. I wasted my 3 hrs of the day coming to this dealership just find out that they do not honor what they advertise on the internet pricing with their third party companies that brings them costumers. A lot of dealership uses truecar pricing and they honor what they have on the internet ( I found alot of them and very professional dealer as well). Unlike Moss Bros Toyota dealership in Moreno Valley. Totally scam!!!!

Dealer response

My name is Jayson Moss and I am the General Manager. First I would like to thank you for taking the time to allow Moss Bros to earn your business. I see here your experience wasn't everything you hoped for, and I am responding because I would like to get involved and show you that Moss Bros. cares deeply for their customers, and is willing to go above and beyond. We have been in business for almost 100 years and that only comes from constantly taking care of customers, and I would like an opportunity to do that for you today. Please call me at 951-247-8000x7122 so that I can begin getting to work for you. Thank you and have a great rest of the day.

5.0

Recall repairs

Had recall work done on my 2018 Camray and the service rep said that it would take 3 hours. Didn't take that long and the car is running great. The only thing I would like to mention is that the car has a strong odor or gas after the job was done. I know that a part of the fuel line needed replacement so naturally there was some fuel spill. Just felt a little concerned about the odor. It is now gone.

Dealer response

We wanted to thank you for not only allowing Moss Bros. the opportunity to earn your business but also for taking the time to leave us a 5-star rating. It means a lot to us as a company and motivated us to work even harder for you next time. Please reach out to us if there is ever anything I could assist you with in the future. Thank you.

5.0

Moreno Valley

Vehicle was finished being serviced earlier then expected. Friendly and informative customer service rep. Will be a repeat customer at this location.

Dealer response

I am glad to hear that our team was able to assist you in your car purchasing needs. We strive to make sure every one of our customers is provided the most admirable customer service possible. Our team would like to thank you for letting us provide you with that. If you have any questions please let us know. Thank you again and I hope you have an amazing day.

4.3

2020 Camry

Just purchased a used 2020 Toyota Camry for my daughter. The salesman Jesus Cabral was great to work with and knowledgeable about the car and was a great help though the whole process. Thank you for the great experience it was easy and a great memory for my daughter.

Dealer response

My team at Moss Bros greatly appreciates your positive review. We take our reviews very serious as it helps us grow. Thank you for such a detailed insight on your experience, we hope to see you soon and wish you a great day.

5.0

Customer

Wonderful staff very knowledgeable and professional quick and easy buying experience will send friends and family.

Dealer response

We are excited to have the opportunity to be serving you. Thank you for the great review and trusting Moss Bros. with your business.

1.0

Thieves and Snakes, Do Not Go Here!

Go here if you want to be lied to and buttered up until they skrew you out of thousands, and I mean thousands of dollars. I purchased a vehicle here with the sales manager Xavier and associate Moe, and they both said and wrote down and agreed with me that the price would not go over $10,800. I was very happy with this until I realized a few weeks later that they never applied my down payment, they stole and pocketed my $2,500 down payment and then proceeded to setup a nearly $12,000 loan in my name, so not only did they rob me of $2,500, they also charged me an extra amount on the loan. So overall I'm paying nearly $15,000 for a car worth no more than $10,000, and it was ALL done behind my back. These are some of the slimiest, most horrible people I have ever had to deal with. They also tried kept me distracted as much as possible during the paperwork signing so I wouldn't notice the near $5,000 they stole right out of my pocket.I hope this reaches as many people as possible, because this is wrong and this company needs to be sued for their illegal activity. Ive already spoken to a lawyer about this and he is looking into the case. I have tried contacting the manger numerous times since this happened and he just puts me on hold until I get out back through the call cycle and keeps me on this until I give up. If I try talking to anyone about it they act clueless and push me to somebody else, they are just trying to put me off until I give up on this, but I won't, they are thieves. Moe Muhammad is the salesman that actually put in the application for the loan, he wrote down $10,800 and asked me if it's okay if the entire price of the car reaches that price and nothing over and I agreed that that was okay. Little did I know he went in there and wrote down way more and pocketed my down payment.

Dealer response

My name is Jayson Moss and I am the General Manager. First I would like to thank you for taking the time to allow Moss Bros to earn your business. I see here your experience wasn't everything you hoped for, and I am responding because I would like to get involved and show you that Moss Bros. cares deeply for their customers, and is willing to go above and beyond. We have been in business for almost 100 years and that only comes from constantly taking care of customers, and I would like an opportunity to do that for you today. Please call me at 951-247-8000x7122 so that I can begin getting to work for you. Thank you and have a great rest of the day.

5.0

Good service and great staff!

Make sure you stop in and ask for Jesus Cabral or William Gutierrez. They made the buying process really easy. I will be coming back in the future. Thank you Moss Bros Toyota.

Dealer response

As the General Manager, I wanted to thank you for not only allowing Moss Bros. Toyota the opportunity to earn your business but also for taking the time to leave us a 5-star rating. It means a lot to us as a company and motivated us to work even harder for you next time. Please reach out to me if there is ever anything I could assist you with in the future. Thank you. Sincerely, Jayson Moss

1.0

xxxx this place

If you like buying xxxx cars and being ripped off go ahead and buy from moss bros. If you have half a brain stop buying toyotas they are nothing but junk and plastic.

Dealer response

My name is Jayson Moss and I am the General Manager. First I would like to thank you for taking the time to allow Moss Bros to earn your business. I see here your experience wasn't everything you hoped for, and I am responding because I would like to get involved and show you that Moss Bros. cares deeply for their customers, and is willing to go above and beyond. We have been in business for almost 100 years and that only comes from constantly taking care of customers, and I would like an opportunity to do that for you today. Please call me at 951-247-8000x7122 so that I can begin getting to work for you. Thank you and have a great rest of the day.

Read all 714 reviews