Urse Honda

5.0 out of 5 5.0
Rectangle 48
Sales 8:00 AM - 8:00 PM
Service 8:00 AM - 5:00 PM

Urse Honda Hours

Sales

Monday

8:00 AM - 8:00 PM

Tuesday

8:00 AM - 8:00 PM

Wednesday

8:00 AM - 8:00 PM

Thursday

8:00 AM - 8:00 PM

Friday

8:00 AM - 8:00 PM

Saturday

8:00 AM - 8:00 PM

Sunday

Closed

Service

Monday

8:00 AM - 5:00 PM

Tuesday

8:00 AM - 5:00 PM

Wednesday

8:00 AM - 5:00 PM

Thursday

8:00 AM - 5:00 PM

Friday

8:00 AM - 5:00 PM

Saturday

8:00 AM - 4:00 PM

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since June 2015

At the Urse Honda dealership in Bridgeport, we are committed to providing various teams that are expertly trained in order to help and support you through the entire car-buying process. Whether you're in the market for your next new or used vehicle, or it's time for a service or repair for your current one, we are here to help you!

...



If you are looking for a large inventory of new Honda models, our Bridgeport vehicle showroom is your connection for the latest and popular new cars including the Honda Civic, Accord, Pilot, CR-V or Odyssey.

"A name you can trust for over 90 years"

Service

RepairPal Certification

  • Warranty - At least a 12,000-mile / 12-month warranty on parts and labor.
  • Price - Fair prices, measured by comparing them to the RepairPal Price Estimator.
  • Technician Quality - Technicians and advisors are properly trained, retained, and certified for quality.
  • Customer Satisfaction - A verified collection of valid online dealer reviews to demonstrate exceptional service quality.

Reviews

5.0 out of 5 5.0
8 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.
  • 5.0 out of 5
    May 6, 2019

    The best Honda dealership around! Had a great time buying from Urse! Service is excellent as well! Kudos to Seth the sales manager and Rebecca our sales... professionals.. Chloe was our service advisor and she did an excellent job as well!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    March 24, 2018

    i have always been satisfied with my Urse experiences. Chloe is a most helpful representative. Really enjoy dealing with her. keep up the good work.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • February 21, 2013

    Urse matched the best price I found on cars.com. Great Honda financing. Friendly staff.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    June 5, 2017

    Rebecca, the sales lady, was super. She based her recommendations on what information I gave her. She remained involved all the way through the process... and after I drove off, with 2 follow-up calls to insure my satisfaction. Customer service at its best !

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 2.0 out of 5
    January 28, 2016

    Purchased a used car from them May 2015. The day I got it I noticed a clunk coming from underneath. Took it to them numerous times and was told it was... nothing. Muffler rusted off car in June 2015. Clunking sound continued until car became undriveable in November. Took it to them again and they said it was ball joints. Clunking continued. Took it to a mechanic of my choice. He found that one of my struts was cracked in two. $1200 in repair on a car I had 6 months. They will not make this right, nor do they return phone calls. They have treated me very rudely. Horrible experience! Never buy there! The star rating system on this site is messed up, giving them more stars than I intended. If it were up to me, there would be ZERO stars all around.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    October 6, 2015

    I walked into the dealership and it was clean and for the kids they offered popcorn and even purchased cold drinks for my kids while we waited for them... to change the oil in my vehicle. I really like this dealership due to the fact that they make it a family style environment. Keep up the good work guys !!!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    October 23, 2013

    My boyfriend and I went to Urse Honda in Bridgeport after a horrible experience at another dealership, where we were treated badly. When we arrived at... Urse, we were met by a salesman named Tim Smith, who immediately became attentive to what we were looking for. Although in the market for a Dodge truck, Tim directed us to a 2006 Ford which we ended up becoming very interested in. Once my boyfriend and Tim started talking, Tim told my boyfriend he would give an automatic $500 discount because my boyfriend is a Marine Combat Vet and Tim, himself, was an Army Vet. Things seemed to go very well, we were met with attention and priority, and the Sales Manager, Mike Collins, introduced himself to us (also an Army Vet), reassuring us that he would do everything he could to get us this truck. Mike came back with paperwork, giving us a very acceptable trade in on my boyfriend's car and a total $1,000.00 discount on the truck. This all occurred on a Saturday, we spent at least 4 hours at this dealership thinking these were honest people. After about one hour of waiting with no explanation, Mike came out and told us we would not have an answer until Monday and we would be contacted by noon the following Monday. This should have been a sign, but as trusting as we were, we believed him. Monday came, my boyfriend had to call the dealership, and after hours of trying to reach someone, finally physically drove to Urse. When he arrived, he was told that Tim and Mike had been trying all morning to get things in order for this truck. A comment was made to my boyfriend that the staff had spent the morning on the phone with disgruntled customers. That should have been our second sign. My boyfriend was directed to stop in on Tuesday, although Tim would be off, Mike would be in to help and would have an answer for him. Tuesday came, my boyfriend, once again, could not reach anyone on the phone, so physically drove to Urse again, only to be told by ANOTHER SALES ASSOCIATE, completely unrelated to our transaction, that URSE SOLD THE TRUCK. Now, I understand this may be a dog-eat-dog world, however, the audacity of these two older men, who themselves are VETS in our Armed Services, to LIE to the face of a young man who sacrificed his freedom and risked his life to protect our country is completely and utterly unacceptable in my opinion. The fact that we wasted hours of our time on a sham, the fact that we were strung around, lied to, and these two are completely SPINELESS and could not, as "men" come out and be honest is disgusting, revolting, and infuriating. In conclusion, if you are visiting Urse for any reason, do not allow this to happen to you. I do not ask for a lot, neither does my boyfriend, but I do believe honesty is a trait that should not be asked for. If we did not meet the criteria, we could've accepted that and moved on, there was no reason for the lies and the additional wasted time, false hope and complete disregard. I hope these two sleep well at night knowing the impact they have on people, one of which fought for this country to protect soul-less individuals like this.

    2.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We certainly apologize for the experience that you had visiting our dealership. As a rule and policy, we do not ever lie to customers. When deals are ...processed for financing, there are times when we do not know whether or not a bank will approve or disapprove of a deal, and we are completely at their mercy. Our finance managers are extensively trained to do everything within their power to obtain the best possible deal for a customer. The delay that you experienced in receiving an answer is common within the industry, especially when a customer may be borderline approved on a particular vehicle. We will strive to do better in the future in terms of communication and addressing expectations with consumers. Thank you for posting your review and bringing this issue to our attention. We understand it has been awhile since this incident occurred, but now that we are aware, we will certainly address the problem with our team to ensure that it never happens again. Sincerely, The Urse Honda Family

  • 5.0 out of 5
    April 8, 2013

    I received several quotes and Year Honda have me an equivalent great deal. Have been with them for 8 years and have always received courteous and professional... service. A 5 star dealership.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?