Sort

Used Volvo for Sale in Stanhope, NJ

See all 31 photos
Volvo Certified

2018 Volvo S90 T5 Momentum

38,884 mi.
$25,590
GREAT DEAL $1,469 Under
DELIVERY AVAILABLE
VIRTUAL APPOINTMENTS
  • Ext. Color: Gray
  • Int. Color: Gray
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: AWD
Save
  • Free CARFAX 1-Owner Report
Prestige Volvo Cars
() -
(877) 757-2940
4.9 (2102 reviews)
19 mi. from 07874
Authorized Volvo Dealer
Check Availability
Call
Prestige Volvo Cars Review
Only reason I'll come to Jersey
by jerryskid47 from DealerRater.com
December 3, 2018
5 5 5 5 5 4.9 (2102 reviews)
Going through the process of buying a car sucks. If you actually enjoy it, then I can only assume you like other fun things like paying taxes, unclogging toilets, and papercuts. I was perfectly content with my awesome VW TDI until the whole Dieselgate scandal went down. Even then, I would've bought another VW with my buyout money, until I saw this Ford Fusion Sport. Awesome car, but was it enough for me to switch? It was when I saw the listing from Prestige Volvo for a used, 2017. First thing I noticed is that is was the lowest priced 2017 Ford Fusion Sport on a nationwide search using one of the car apps. The other thing was that it had all the options. Ok, it doesn't have the Active Park Assist, where it parks the car for you. That's fine since I've known how to park a car for years now. But all the bells and whistles, and the lowest price? Had to be a catch somewhere. I sent an email asking for more info, and Tina (AKA Lady Fantastic) was in touch with me almost immediately. She took the time to do TWO video walkarounds of the car. She showed every inch of the exterior and interior, twice. Two times. She did this in a walking boot, having sustained a foot injury while saving some nuns from a group of muggers using her kickboxing skills. Oh, it's true. The listing also had the Carfax readily available to inspect. I asked her to send me a breakdown of the total price, all in. Very standard stuff. Taxes, title, tags, and the $399 processing fee was super reasonable (I've seen dealers with a processing fee of $1000+) No catches. Just a great price, on what was looking like a great car. Savvy me decided to negotiate for the next scheduled maintenance to be done before I agreed to buy. Tina called me and said that it had already been done, AND they put new brakes on its front and rear. I'll just shut up now and hand you my money. We agreed to meet up on a Wednesday evening. Delays caused me to get there a little before 9 pm. They close at 8, and although I am certain everyone wanted to go home after a long day, Tina and the staff couldn't have been more welcoming and inviting. I was in and out in less than 20 minutes and driving my Ford Fusion home. I had told Tina the day before that after I picked up the car, I was driving straight to White Castle for celebratory burgers. And guess what? She actually plugged it into the GPS so when I fired up the car for the first time, it was ready to take me right there. Yep. Oh, did I mention that I came up from the Washington D.C. area to buy this car? I did because that was the level of service and care I received from Tina and the rest of Prestige Volvo. Let me also mention that they are reimbursing my taxi fare from the airport, AND when I arrived, Tina told me that she accidentally did the calculations wrong and she overquoted me by $90. Most dealers would keep their mouths shut and pocket the money. Not Tina. Top notch, and high class all the way. If you're in the market for a new car and are within a reasonable distance from East Hanover, NJ, take my advice and contact Prestige Volvo and ask for Tina. If you don't, then you aren't very smart and I can't help you. The car's amazing by the way.
2018 Volvo S90 T5 Momentum Review
Most comfortable car I've owned
by New Volvo Fan from Manhasset NY
April 22, 2019
5
Like driving in my living room. Rear legroom may be more than front seat legroom. Premium sound (Bowers & Wilkens) features multiple options (concert hall surround-sound; stage or customize-able. Similar options for driving: eco (4 cyl); standard or Power (Turbo boost). Sleek, stylish exterior design. Interior features walnut inlays with Inscription model. Really classy. And incredible discounts available through TrueCar or direct from dealers.
See all 27 photos
Volvo Certified

2018 Volvo XC90 T5 Momentum

25,224 mi.
$38,590
GOOD DEAL
DELIVERY AVAILABLE
VIRTUAL APPOINTMENTS
  • Ext. Color: Black
  • Int. Color: Gray
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: AWD
Save
  • Free CARFAX 1-Owner Report
Prestige Volvo Cars
() -
(877) 757-2940
4.9 (2102 reviews)
19 mi. from 07874
Authorized Volvo Dealer
Check Availability
Call
Prestige Volvo Cars Review
Don't Ever Change!
by cc from DealerRater.com
December 3, 2018
5 5 5 5 5 4.9 (2102 reviews)
My wife and I don't enjoy shopping for a new car. In fact, we usually buy a car and keep it so well maintained that we don???t need to visit car showrooms often. However, our experience with Ron Landstrom at Prestige Volvo was very different from beginning to end. Some background; we initiated contact online and the web liaison, Irene, reached out to us the same day. I explained what type of vehicle we were interested in buying and she provided us a daily inventory update via email. I had to reschedule several test drives and Irene accommodated the rescheduling, no problem. FYI, we were trading in our 2013 Infiniti JX 35 and Prestige provided a sight unseen trade-in valuation. Our Infiniti was in excellent condition and the dealership honored the sight unseen valuation. I went in alone for a test drive on a Wednesday because, if my wife doesn???t like the salesperson, it will kill any potential deal. Ron and I talked for about 20 minutes and I prayed that my wife wouldn???t hate him. Before a test drive, I told Ron I would be right back. My wife and I returned an hour later and Ron was very busy and fortunately very good at multitasking. He arranged several test drives, then answered all questions clearly. Ron wasn???t pushy, which is key with us. Afterwards we went home to talk it over. My wife liked Ron Landstrom. She said he was a consummate professional. I agreed. We leased-- which I have never done before--a Volvo XC90. Ron managed all the financing info by phone and we picked up the vehicle two days later. Seamless. Also thank you Pat! We felt like we were treated fairly, respected as people and that our business was appreciated. Don???t ever change!
2018 Volvo XC90 T5 Momentum Review
Super comfortable
by Colleen from Mass
April 3, 2019
4
Have not owned the car long but so far am happy with it overall. I’m not thrilled with the console design - awkward compartments and frustrated with the blue tooth - sometimes it connects sometimes not. Car rides nicely and is comfortable and love all of the safety features.
See all 27 photos
Used

2018 Volvo XC60 T5 Momentum

23,615 mi.
$32,590
GOOD DEAL $984 Under
DELIVERY AVAILABLE
VIRTUAL APPOINTMENTS
  • Ext. Color: Silver
  • Int. Color: Orange
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: AWD
Save
  • Free CARFAX Report
Prestige Volvo Cars
() -
(888) 364-8075
4.9 (2102 reviews)
19 mi. from 07874
Authorized Volvo Dealer
Check Availability
Call
Prestige Volvo Cars Review
Prestige Volvo service
by RickP from DealerRater.com
December 3, 2018
5 5 5 5 5 4.9 (2102 reviews)
I've been a loyal Volvo owner for over twenty years. The office admin & sales personnel that I interacted with (Todd Garno - sales) made my purchasing decision an easy one. They were outstanding & I was extremely pleased with the value of my 2012 Volvo S60. However, an unexpected problem did come up three weeks after my purchase. One of the cells in my car battery went bad making it impossible to start the car by simply turning on the ignition. Instead I needed several jump starts over the course of several days to start the car. When I brought the car in to to Prestige Volvo (the dealership) to have this issue rectified, Todd (my salesman) interceded on my behalf to ensure that I received a new battery at no cost even though the was no extended warranty coverage for the battery. This service was certainly appreciated!
2018 Volvo XC60 T5 Momentum Review
Reliable car
by Lo18 from Philadelphia, Pa
March 21, 2019
5
This SUV has all the safety features I desired . I previously owned a 2018 Audi Q3 and it was lacking a lot of safety features
See all 27 photos
Volvo Certified

2018 Volvo XC60 T6 Momentum

50,532 mi.
$32,590
GOOD DEAL $1,012 Under
DELIVERY AVAILABLE
VIRTUAL APPOINTMENTS
  • Ext. Color: White
  • Int. Color: Brown
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: AWD
Save
  • Free CARFAX 1-Owner Report
Prestige Volvo Cars
() -
(877) 757-2940
4.9 (2102 reviews)
19 mi. from 07874
Authorized Volvo Dealer
Check Availability
Call
Prestige Volvo Cars Review
Excellent experience and great people!
by rumynchik from DealerRater.com
November 5, 2018
5 5 5 5 5 4.9 (2102 reviews)
I leased a 2016 S60 to replace my 2013 S60 (lease was ending). I live about 40 miles away from Prestige, so at first it wasn't my go-to dealership. But after my local dealership, along with the one where I leased my 2013 S60 pretty much refused to deal with me until my lease was up I turned to Prestige. And what a great turn of events it turned out to be! First, I reached out to Jay Rosen (who worked on my car before) and he replied right away saying: wait for a call, we'll take care of you. Then, less than 30 minutes after, Matt Haiken called me and we made a deal on the phone in less than 10 minutes. That was 4 months before my lease was up. The car I wanted needed to be a special order, because I wanted certain packages/options that are just never available together otherwise. Fast forward about 3+ months after the order - and I was picking up my car. The process was smooth with no surprises (no extra charges, no hassle - the payment was exactly what we had agreed upon with Matt 3 months before). Matt did the paperwork himself (about 10-15 minutes overall, because I spent some time deciding which protection plan to buy). Matt introduced me to Ron Landstrom, who took care of everything else: lease return, insurance information confirmation, plates, etc. All in all, this was the most pleasant experience I've ever had buying a car. The most important thing for me during this whole process was that for the first time I dealt with people who knew the product inside out. I respect that a lot. And everyone kept their word every step of the way. There's no question that the next Volvo lease I get, after this one ends, will be from Prestige. P.S. Dealing with Matt was so great, that I'll be considering getting a Kia (his other dealership) to replace my Hyundai Sonata in a couple of years. Just so I could deal with him, because I know it'll be a great deal and a very pleasant experience.
2018 Volvo XC60 T6 Momentum Review
Best of the 12 Volvos l've owned
by Tommy VB from Virginia Beach
March 19, 2019
5
I've owned many Volvo's in the past going back to 242DL in 1976 and always felt very safe. The new XC60 with additional safety features makes this one the best. I tried other cars recently but was not as satisfied so I came back to the Volvo. I love the comfort, the handling and the power of the T6 supercharged 4 cylinder engine.
PRICE DROP
See all 27 photos
Volvo Certified

2018 Volvo XC60 T5 Momentum

36,989 mi.
$28,990 $600 price drop!
GOOD DEAL $1,186 Under
DELIVERY AVAILABLE
VIRTUAL APPOINTMENTS
  • Ext. Color: Blue
  • Int. Color: Gray
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: AWD
Save
  • Free CARFAX 1-Owner Report
Prestige Volvo Cars
() -
(877) 757-2940
4.9 (2102 reviews)
19 mi. from 07874
Authorized Volvo Dealer
Check Availability
Call
Prestige Volvo Cars Review
Above and beyond
by Monroegirl from DealerRater.com
November 5, 2018
5 5 5 5 5 4.9 (2102 reviews)
My XC60 stalled on Rte 80 on way home from work. Jay Rosen got call at 6:03 pm notifying that tow truck would be delivering çår to dealership. He stayed on till 7 pm (tow truck arrived) and secured a 2016 Volvo as a loaner during my repair. This was above and beyond the call of duty and greatly appreciated. Made it to work and ensured repair was done in timely manner and at a great price. Also Amel for going over the job order with me...made a stressful situation much easier. Made me feel like a valued customer..
2018 Volvo XC60 T5 Momentum Review
Most suitable car for me
by Valeria from San Mateo, CA
January 21, 2019
5
Before I test drive my Volvo XC60, I tested BMW, Mercedes, Tesla. Then I set in XC60 and said immediately: "This car is for me and it will be mine". Everything is perfect in this car. Starting from luxury sound system ending with safety of this car. I have a child and for me safeness is the first reason why I choose this car. Volvo is still a leader for safeness of their cars. I have fully loaded car and I enjoy driving it everyday. With no doubt I would recommend this car.
See all 27 photos
Used

2018 Volvo XC60 T5 Inscription

35,860 mi.
$33,590
GOOD DEAL
DELIVERY AVAILABLE
VIRTUAL APPOINTMENTS
  • Ext. Color: Blue
  • Int. Color: Gray
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: AWD
Save
  • Free CARFAX 1-Owner Report
Prestige Volvo Cars
() -
(888) 364-8075
4.9 (2102 reviews)
19 mi. from 07874
Authorized Volvo Dealer
Check Availability
Call
Prestige Volvo Cars Review
Will go out of there way to make the customer happy
by Lee McKinley from DealerRater.com
November 6, 2018
5 5 5 5 5 4.9 (2102 reviews)
I purchased a pre-owned S60 which was in predestine condition. Steve Badian (sales) gave me all the information I needed to know about the car like carfax and such. We took the S60 for a test ride at which point I had a few questions about the specifications of the car like HP, torque and transmission. He said he did not have the exact answers for me but knew who did. When we got back I meant one of the tech's who answered all my questions. Then Steve and I discussed cost........ Wow He made my day. He hit my price mark perfectly. I took the S60 home but a few days later I realized the bottom splash guard was missing. I called Steve and explained that since they are over an hour away it was going to be difficult for me to get up there again and have them install it. To my surprise he made arrangement's with Jay Rosen (service manageer) to bring the splosh guard to my home since I said I could install it. Now what dealer and team does that these days. I rate these guys number 1 on my list. And since my experience was so great with them I going to see them first when I replace ML-320 with a XC90 sometime in the fall. Thanks guys Lee A McKinley
2018 Volvo XC60 T5 Inscription Review
Exceptional vehicle and truly recommend it!
by Linda from Edinburg, TX
December 23, 2018
5
For my children who are only 9 and 4 years old to say they think moms car is amazing, speaks volumes of Volvo! We are extremely happy with our purchase!
See all 13 photos
Used

2010 Volvo XC60 T6

127,525 mi.
$7,995
FAIR PRICE
  • Ext. Color: White
  • Int. Color: Beige
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: AWD
Save
  • Free CARFAX Report
The Car House
() -
(973) 841-6183
2.9 (21 reviews)
19 mi. from 07874
Check Availability
Call
2010 Volvo XC60 T6 Review
Great Car for my Daughter
by Daughter’s Car from Leesburg
February 19, 2019
5
We wanted to make sure our daughter’s first car was dependable and reliable. The Volvo met all our requirements for our 17- old who does quite a bit of highway driving by herself. We’ve not been disappointed in the Volvo. We purchased from Maximum Auto in Manassas, Va and that experience I wish never to live again.
See all 31 photos
Volvo Certified

2018 Volvo XC90 T6 Momentum

35,107 mi.
$35,590
GOOD DEAL $887 Under
DELIVERY AVAILABLE
VIRTUAL APPOINTMENTS
  • Ext. Color: Green
  • Int. Color: Gray
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: AWD
Save
  • Free CARFAX 1-Owner Report
Prestige Volvo Cars
() -
(877) 757-2940
4.9 (2102 reviews)
19 mi. from 07874
Authorized Volvo Dealer
Check Availability
Call
Prestige Volvo Cars Review
Extraordinary customer service in the service department.
by Amy Owens from DealerRater.com
December 3, 2018
5 5 5 5 5 4.9 (2102 reviews)
Last night my brakes on my XC-90 started making a noise when I stopped sharply. I was very concerned as my daughter and I were going on a road trip in 2 days. At 7 AM I called Prestige Volvo. My husband said no one will pick up that early. Not only did the service manager Jay pick up the phone, he said bring it right in! I was at the dealer by 7:45. By 8:00 AM I was in a loaner. I made it to work on time and am picking up my fully serviced car this afternoon. Now my daughter and I can go on our road trip with no worries. We have always had great service at Prestige but today when I REALLY needed them, Jay and team were there. Thanks so much!
2018 Volvo XC90 T6 Momentum Review
Most reliable and safe car I have owned.
by VolvoFan from Pemvbroke Pines, FL
March 2, 2019
5
If you are looking for a real safe, reliable, fuel economic, great autonomy, comfortable and user-friendly car, try one XC90 Volvo. I've been driving cars for more than sixty years in my life and only a few years ago I bought a C70 Volvo (hard top convertible) as a second car and felt in love with it. Then I decided to try one XC60 as our primary car. Then exchanged for another XC60, when we decided to stay with volvo cars. By the end of last year, we switched to one XC90 to test and are very happy with it.
See all 27 photos
Volvo Certified

2018 Volvo XC90 Hybrid T8 R-Design

50,152 mi.
$45,990
GREAT DEAL $4,355 Under
DELIVERY AVAILABLE
VIRTUAL APPOINTMENTS
  • Ext. Color: Blue
  • Int. Color: Gray
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: AWD
Save
  • Free CARFAX 1-Owner Report
Prestige Volvo Cars
() -
(877) 757-2940
4.9 (2102 reviews)
19 mi. from 07874
Authorized Volvo Dealer
Check Availability
Call
Prestige Volvo Cars Review
Great experience.
by Traci L. from DealerRater.com
November 5, 2018
5 5 5 5 5 4.9 (2102 reviews)
I had a great experience buying my CPO 2013 XC60. I had been this dealership prior with my father, years ago, and we were basically snubbed the three times we went. He had wanted to purchase an XC90. However, upon researching for my "new" car, I came across the XC60 this dealership had in stock. It had just about everything I wanted in it, and loaded with safety features. I was a little apprehensive at first, remembering our past experiences, but I took a shot in the dark and emailed the dealership through AutoTrader (where I had found the car). Rebecca DiFede responded back to me within an hour or so to answer my questions and provided great customer service. I was very surprised to get a response so quickly. After corresponding with Rebecca, I made an appointment to discuss the vehicle with a salesman and find out more about it, including pricing. I went to my appointment and was met by Ron Landstrom as my salesman. He was extremely nice, respectful, funny, and knowledgeable. I didn't even really have to ask any questions because he answered them before I was able to ask. He went over every detail and feature of the car, and everything about the CPO warranty and certification process. The test drive was nice, as Ron had planned a nice route where I could really drive the car for a good amount of time. It also turned out at his previous company, Ron was the representative that my father's company bought items from. We had no idea, until talking with Ron and finding out his sales background. Small world. The buying process was quick and painless and PJ Lee and Ron helped me get financing. We were offered a $300 discount on my car, which was lovely, as well as a $300 discount an extra warranty that covered the tires of my car, among other things. This was my first time purchasing my own car and I had such a great experience here. It's very clear that things have changed (for the better) since the last few times my father and I went here. It looks like they cleaned house and got new management, and they did a great job picking their staff. Everyone is kind, smiles, and says hello to you when you walk in. It was a completely different experience this time around. I loved it. Ron made sure to tell me that if I needed anything, or had any questions, to let him know and he'd be there for me. I love my Volvo, and I'm so happy to have gotten it from a Dealership who cares about their clients.
2018 Volvo XC90 Hybrid T8 R-Design Review
Pinnacle of Luxury in its Class
May 21, 2018
5
The XC90 T8 Inscription is one of the most beautifully appointed and comfortable vehicles I've ever owned. The tech is awe inspiring, but works seamlessly and is incredibly intuitive. I hear maybe the Q7 is a close competitor to this vehicle, but I have to say that maybe with regards to tech they may come close (doubtful given Pilot Assist in the Volvo), but in terms of interior quality, the Volvo kills anything that comes near it. And, it's a simply gorgeous looking SUV. We just bought the car a few days ago, so I can't really speak to the reliability even though the review required my input.
See all 27 photos
Volvo Certified

2018 Volvo V90 Cross Country T6

14,765 mi.
$40,590
GOOD DEAL $1,027 Under
DELIVERY AVAILABLE
VIRTUAL APPOINTMENTS
  • Ext. Color: White
  • Int. Color: Gray
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: AWD
Save
  • Free CARFAX 1-Owner Report
Prestige Volvo Cars
() -
(877) 757-2940
4.9 (2102 reviews)
19 mi. from 07874
Authorized Volvo Dealer
Check Availability
Call
Prestige Volvo Cars Review
Tire Problem Resolved with Great Results
by MPRockaway from DealerRater.com
November 5, 2018
5 5 5 5 5 4.9 (2102 reviews)
I suffered a flat tire several months back and had to be towed to Prestige Volvo for tire replacement. I did not realize at the time that the failure was due to wear and the other tires were equally as worn, and I soon suffered another tire failure (on a different wheel). With the second failure I was on the way to a funeral with a full car of family members and had no choice but to hobble to the nearest tire repair facility where I bought 3 new Good Year tires (the only tires the shop had on hand that fit my vehicle, a 2014 S60 R-Design) so I could quickly continue the trip to the funeral. Unfortunately, these did not match the original Pirellis that came with the car or the replacement Pirelli Volvo had already installed. This left me with mismatched tires that affected the ride quality of the vehicle and, perhaps worse, greatly diminished traction because the Good Year tires were not the brand Volvo chose to pair with this car. This car is performance-oriented and the Good Years didn't hold up. As I became more frustrated by the tires, I wrote to Prestige Volvo explaining why I was disappointed. Had I been aware at the time of the first tire failure that all four tires were equally worn and would soon fail I would have replaced all four then and there instead of waiting and ultimately having to replace the other three in an emergency-type situation. I was not sure what type of response I would receive. I was very impressed when Jay Rosen, Prestige's Service Manager, called me very promptly and explained that he had read my letter and understood my frustration. He offered to replace two of the tires with the factory-specified Pirellis if I would cover the cost of the third, leaving me with four proper tires (I already had one from the first flat tire replacement). I accepted his offer and arranged for the service the next day. The car was done in the very early afternoon and Jay called me to tell me everything was complete and that he had decided to cover the cost of all three tires as good will from Volvo. This was obviously great news. I purchased the car from this dealer and have continued to go to Prestige. This was the first disappointing experience I had, and Jay and Prestige Volvo immediately turned the situation around, leaving me completely satisfied. The experience was excellent - I'm very grateful and would absolutely recommend this dealer. Although this was a service experience, my original experience purchasing the vehicle was equally as good.
2018 Volvo V90 Cross Country T6 Review
Super Wagon
by Ivanovic from Juncos, Puerto Rico
February 26, 2019
5
This Volvo wagon is a good looking car, every were I go, people wants to see the car inside. It runs beautiful on the roads of Puerto Rico. I was looking at other Volvo autos at the dealership, but I saw the wagon and make the purchase. The only issue was the price, I paid a premium for buying in PR, $85,000.00 dollars.
See all 28 photos
Volvo Certified

2018 Volvo XC90 T6 Momentum

25,400 mi.
$41,991
GOOD DEAL
  • Ext. Color: Blue
  • Int. Color: Beige
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: AWD
Save
  • Free CARFAX 1-Owner Report
Volvo Cars Bridgewater
() -
(732) 993-9221
4.9 (989 reviews)
23 mi. from 07874
Authorized Volvo Dealer
Check Availability
Call
Volvo Cars Bridgewater Review
They went above and beyond !!!
by Steve from DealerRater.com
December 3, 2018
5 5 5 5 5 4.9 (989 reviews)
Dominick, Steve and Jevon were amazing! I picked up my new XC40 and discovered that a feature I thought I was getting was not in the car. I called up Dominick and he immediately promised me he would take care of this. Within an hour he called me back and had another car located that not only had everything I wanted in it but more. I went back to the dealership the next day and had another new car ready for me that was even better than the first. Dominick is the consummate professional! A sales person couldn't care more about your happiness! I never like paper work but Steve made the whole process painless (twice). Jevon knows the technical side of the car like the back of his hand and was able to explain (twice) everything in a way that was easy to absorb. Absolutely, the ONLY place to go for your new car!
2018 Volvo XC90 T6 Momentum Review
Do not buy R-Design if you have a car seat.
by Calcifer from Golden, CO
April 16, 2019
3
Drove a XC90 R-Design and liked this vehicle a lot. Seemed to have a great amount of rear legroom. Then we tried putting an infant car seat in the back. You have to push the front seat up so far that someone can't sit with their legs straight. Tried with a rear-facing toddler seat and the same issue. I cannot believe a car this big has this issue. So if you're looking for SUVs like this and you have a kid in a car seat, you may want to look elsewhere. We couldn't buy it due to this limitation.
See all 28 photos
Volvo Certified

2018 Volvo XC60 T6 Momentum

19,925 mi.
$36,991
GOOD DEAL
  • Ext. Color: Silver
  • Int. Color: Gray
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: AWD
Save
  • Free CARFAX 1-Owner Report
Volvo Cars Bridgewater
() -
(732) 993-9221
4.9 (989 reviews)
23 mi. from 07874
Authorized Volvo Dealer
Check Availability
Call
Volvo Cars Bridgewater Review
Great experience!!!
by MB172 from DealerRater.com
December 3, 2018
5 5 5 5 5 4.9 (989 reviews)
Had a great experience purchasing my 2019 XC60 from Dominick at Volvo Bridgewater. You can tell Dominick cares about providing great customer service, he's extremely professional, and he goes out of his way to make sure you get the best deal you can on your purchase. And I even got flowers the day I picked up my car! It's sometimes intimidating going into a dealership as a female and he made the process stress free! I highly recommend Bridgewater Volvo and I highly recommend working with Dominick if you purchase a vehicle!
2018 Volvo XC60 T6 Momentum Review
Volvo Delivers on Every Front with the XC60
by Akb1274 from Louisville, KY
May 16, 2019
5
A sporty, fuel-efficient, comfortable, and luxurious crossover SUV. I've been a Volvo owner for life and have yet to drive another of their vehicles which so well meets our family's needs. Cannot recommend it enough.
See all 25 photos
Volvo Certified

2020 Volvo S60 T6 Momentum

21,514 mi.
$31,881
GOOD DEAL $805 Under
  • Ext. Color: White
  • Int. Color: Gray
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: AWD
Save
  • Free CARFAX 1-Owner Report
Volvo Cars Bridgewater
() -
(732) 993-9221
4.9 (989 reviews)
23 mi. from 07874
Authorized Volvo Dealer
Check Availability
Call
Volvo Cars Bridgewater Review
The best car buying experience I have ever had PERIOD.
by Brettr from DealerRater.com
November 5, 2018
5 5 5 5 5 4.9 (989 reviews)
My husband and I were looking for an SUV. We literally looked at every car type and every dealership from NYC to NJ. The team at Bridgewater Volvo, specifically Dominick DiFalco, gave us an experience that felt very authentic, and genuine. Being a female I hate feeling like I am not being taken seriously and I hate feeling pressure. Dominick made my experience truly fun and was very informative but not pushy. He seemed to truly care that I would walk away with a good experience as well as a car that fit my needs. He told me everything I needed to know. He didn't play games during the negotiating process and he was an absolute gentleman. He even brought me flowers when I cam to pick yup the car. The day we went in to look at the car we were not expecting to walk out with one. We did solely based on how right it felt to deal with Dominick as well as being in an AMAZING car!!! (XC90 - killer car!!) Everyone in this dealership went out of their way to make us feel "part of their family." We will be back to this dealership for all future purchases.
See all 29 photos
Volvo Certified

2020 Volvo XC60 T6 Momentum

21,851 mi.
$37,991
GOOD DEAL
  • Ext. Color: Gray
  • Int. Color: Beige
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: AWD
Save
  • Free CARFAX 1-Owner Report
Volvo Cars Bridgewater
() -
(732) 993-9221
4.9 (989 reviews)
23 mi. from 07874
Authorized Volvo Dealer
Check Availability
Call
Volvo Cars Bridgewater Review
Great service, friendly and helpful in taking us out of old
by edegrof from DealerRater.com
November 5, 2018
5 5 5 5 5 4.9 (989 reviews)
We were looking for a used XC90, and we were very pleasantly surprised to find a team at Bridgewater Volvo that was extremely friendly, competent and helpful! Not only did we find our desired car, but Dominick Difalco was very knowledgeable, listened attentively to all our wishes and comments, answered all our questions and took the initiative on several important details we never expected. Together with his colleague Steve Dolly, they form a class act, managed to get us out of the lease on our previous car, arranged new financing and they did all the paperwork right then - which allowed us to leave the same evening with our dream car! They stayed late, well after hours, and both went "beyond the call of duty". Having recoiled from arrogance and aloofness at other Volvo dealers in NY state, we found Dominick and Steve practicing old-fashioned, but all too rare, "service to the client" of the highest caliber. We had our two kids (6 and 8 years old) with us, and the entire experience was stress-free and no pressure. What a class act - they both deserve recognition at Bridgewater Volvo! We will recommend Dominick and Steve to all our friends, and VOLVO USA would be well served to promote these two gentlemen as role models throughout ther dealer network.
See all 28 photos
Volvo Certified

2019 Volvo XC40 T5 R-Design

36,784 mi.
$33,991
GREAT DEAL $6,508 Under
  • Ext. Color: White
  • Int. Color: Gray
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: AWD
Save
  • Free CARFAX 1-Owner Report
Volvo Cars Bridgewater
() -
(732) 993-9221
4.9 (989 reviews)
23 mi. from 07874
Authorized Volvo Dealer
Check Availability
Call
Volvo Cars Bridgewater Review
The Purchase of My First Volvo
by Susan Smith from DealerRater.com
November 6, 2018
5 5 5 5 5 4.9 (989 reviews)
The best car buying experience in my life! Ben Evans assisted me with my initial online research on my 2017 S60 Inscription and was instrumental in arranging my initial visit. Ben and Dominick DiFalco both stayed late at Bridgewater Volvo so that I could look at and purchase my car. This went above and beyond. When I returned two days later to finalize the deal Dominick and Steve had all of the paperwork completed, my Volvo phone app set up and I was driving home much sooner than expected. Dominick provided a thorough explanation of the functions of my new Volvo and I left as a confident owner. Dominick's follow ups have been wonderful and he always has the answer to my questions. What a fine asset to this dealership!
2019 Volvo XC40 T5 R-Design Review
Fun, well designed car
by JSmith from Massachusetts
May 15, 2019
5
The interior is so well thought out. It is a small car in size, but you wouldn't know it in the cabin. Very spacious with tons of storage.
See all 27 photos
Volvo Certified

2016 Volvo XC60 T5 Premier

59,739 mi.
$19,991
GREAT DEAL $806 Under
  • Ext. Color: Gray
  • Int. Color: Black
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: FWD
Save
  • Free CARFAX Report
Volvo Cars Bridgewater
() -
(732) 993-9221
4.9 (989 reviews)
23 mi. from 07874
Authorized Volvo Dealer
Check Availability
Call
Volvo Cars Bridgewater Review
New Car Purchase Was A "Breeze"
by Chris P from DealerRater.com
November 6, 2018
5 5 5 5 5 4.9 (989 reviews)
My wife and I decided to drop in to Bridgewater Volvo 's dealership given we were considering replacing my wife's car. As we were looking over the cars on the lot, Dominick DiFalco approached us, introduced himself, and offered his assistance. We returned and began the process of negotiating the purchase. From the first steps to the last - Dominick proved to be a true professional, considerate, knowledgeable, considerate of our time, and most importantly, willing to go the extra mile. We decided that based on the S90 model we wanted that we would need to look into the process of selecting from available inventory. I returned with a list of the available cars in our order of priority and Dominick and general manager Al Cologna took the baton and began the arduous process of negotiating with the dealer involved. It was this commitment to us that had us cross the line and consider replacing my car at the same time. Once again we began our search with Dominick and once again decided that existing inventory for the XC90 was the way to go. Here again Dominick and Al went to bat for us and achieved an A+++ grade in that they were able to negotiate and secure the exact models we wanted - our prime options!!. We picked up the cars on the same day and at that time met with Steven Dolly - business manager, and dotted the "i's" and crossed the "t's". Steven proved to be extremely knowledgeable as we went over the extended services available for us to purchase. His ability to explain everything in detail and to work with us made it easy and resulted in our acquiring those services we felt were value added. Overall we can't say enough about the great experience we had - something that in current times is more elusive than winning Lotto - although we did win when it comes to selecting Dominick, Al, Steven and the entire team at Bridgewater Volvo. Chris P.
2016 Volvo XC60 T5 Premier Review
My Volvo XC60
by hectorh60 from Clearwater, FL 33764
January 31, 2019
5
I got a great deal on the price of this car from the dealer because it was a demo vehicle. So far after almost 3 years I am very happy with the style, how it drives, gas mileage and it’s comfort. I drove this vehicle from NY to Florida pulling a trailer with ease and confidence.
See all 29 photos
Volvo Certified

2020 Volvo S60 T6 Momentum

19,183 mi.
$32,991
GOOD DEAL
  • Ext. Color: White
  • Int. Color: Beige
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: AWD
Save
  • Free CARFAX 1-Owner Report
Volvo Cars Bridgewater
() -
(732) 993-9221
4.9 (989 reviews)
23 mi. from 07874
Authorized Volvo Dealer
Check Availability
Call
Volvo Cars Bridgewater Review
Great Customer Service by Ben
by Elmikenyc from DealerRater.com
November 6, 2018
5 5 5 5 5 4.9 (989 reviews)
We were researching online to try to figure out which model of Volvo would be best for us and connected with Ben Evans, Ben was very helpful in answering our questions and located the car we decided we wanted (a 2016 S60 Inscription Platinum) at a sister dealership, He was going to have the car transported to his dealership in Somerville, but, at our request, he had the car moved to Edison instead, where it was more convenient for us to go to see it. We dealt with another person when we visited that dealership. We did not realize it at the time, but Ben's accommodating our request to see the car at another dealership may have meant that Ben did not get any credit for the sale, which we made at the sister agency. Ben nevertheless did not hesitate to provide this service to us. Great customer service by Ben!
See all 28 photos
Volvo Certified

2019 Volvo S60 T6 Momentum

35,284 mi.
$28,991
GOOD DEAL $263 Under
  • Ext. Color: Gray
  • Int. Color: Gray
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: AWD
Save
  • Free CARFAX 1-Owner Report
Volvo Cars Bridgewater
() -
(732) 993-9221
4.9 (989 reviews)
23 mi. from 07874
Authorized Volvo Dealer
Check Availability
Call
Volvo Cars Bridgewater Review
Went in looking for a car, went out with an S60!
by stevep8713 from DealerRater.com
November 6, 2018
5 5 5 5 5 4.9 (989 reviews)
After having to sell my Volvo S40 in 2016 to finish paying for school, I have now completed school successfully and immediately wished to return to Volvo, and purchase a car through Bridgewater Volvo. This is my second purchase from Mr. DiFalco, but not my family's from the Long Motor Company. We have bought or leased a total of now 8 Volvos from all dealerships, but I specifically sought out Bridgewater Volvo for Mr. Difalco and his professionalism and ability to not pressure me into a sale. In turn, I am happy to report that I've returned to Volvo and intend to purchase my Ice White S60 T5 once the lease is up!
2019 Volvo S60 T6 Momentum Review
Responsive, excellent driver assist.
by Walter from Danville VA
April 30, 2019
5
Agile and responsive handling, relative quiet ride, 74 Db on Parkway. Excellent driver assist and warnings. Nicely styled with R-Design package, T6 with supercharger and turbocharger, all wheel drive with great sound system. Still in the Honeymoon stage. Can get excellent gas mileage, if you want that kind of thing, hehehehe.
See all 25 photos
Volvo Certified

2018 Volvo S60 T5 Dynamic

17,615 mi.
$23,991
GREAT DEAL $1,060 Under
  • Ext. Color: Gray
  • Int. Color: Black
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: AWD
Save
  • Free CARFAX 1-Owner Report
Volvo Cars Bridgewater
() -
(732) 993-9221
4.9 (989 reviews)
23 mi. from 07874
Authorized Volvo Dealer
Check Availability
Call
Volvo Cars Bridgewater Review
Fabulous car buying experience!
by jacqueline granski from DealerRater.com
November 6, 2018
5 5 5 5 5 4.9 (989 reviews)
I had the pleasure of working with Dominick DiFalco buying my 2018 XC60. Dominick was so incredibly professional and knowledgeable. He was so kind and patient, and had impeccable follow up. He was such a joy to work with!
2018 Volvo S60 T5 Dynamic Review
Love our S60
by Babs from Billerica
March 7, 2019
5
Style, safety and so much fun to drive. Car is fantastic. Plenty of room in back seat too. We have the Inscription version Love this car.
See all 46 photos
Used

2017 Volvo S60 T5 Dynamic

33,427 mi.
$18,699
GOOD DEAL
DELIVERY AVAILABLE
VIRTUAL APPOINTMENTS
  • Ext. Color: Gray
  • Int. Color: Black
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: AWD
Save
  • CARFAX Report
North Plainfield Nissan
() -
(888) 962-7272
24 mi. from 07874
Check Availability
Call
2017 Volvo S60 T5 Dynamic Review
My Volco s60
by Deniseb from NJ
April 1, 2019
5
Love this car. Love the seats- they hug you. Love the drive. Beautiful classic styling. Simple dash controls. Responsive steering. Navigation easy to use. Nice sound system.
* Title, other fees, and incentives are not included in this calculation, which is an estimate only. Monthly payment estimates are for illustrative purposes only and do not represent a financing offer from the seller. Other taxes may apply.
The information on vehicles provided in this service is supplied by the seller or other third parties; Cars.com is not responsible for the accuracy of such information. Cars.com provides this service and materials without representations or warranties of any kind, either expressed or implied. See our terms of service for more details.
203 results
Save Search
  • Location
    • Search within
  • Shop from Home
  • New/Used
  • Year
    Min
     
    to
    Max
  • Make
    Show all Makes in A-Z Show Popular Makes
  • Model
  • Price
    Min
     
    to
    Max
  • Mileage
  • Deal Rating
  • Features
  • Body Style
  • Exterior Color
  • Interior Color
  • Drivetrain
  • Transmission
  • Cylinders
  • Photos
  • Fuel
  • Door Count
  • Dealer Ratings
  • Listing Date
  • Seller Type
  • Keywords
New Search

Save Your Search

Search saved!

You can manage your searches in your profile.

That's too many

You can only compare up to 4 cars at a time.

You've reached your limit

Sorry, you've saved the maximum amount of favorites for your account. Please unsave some if you wish to save others.