Prestige Imports

Not rated Dealerships need five reviews in the past 24 months before we can display a rating.
(75 reviews)
Visit Prestige Imports
Sales hours:
Service hours:
View all hours
Sales Service
Monday 10:00am–7:00pm 10:00am–7:00pm
Tuesday 10:00am–7:00pm 10:00am–7:00pm
Wednesday 10:00am–7:00pm 10:00am–7:00pm
Thursday 10:00am–7:00pm 10:00am–7:00pm
Friday 10:00am–7:00pm 10:00am–7:00pm
Saturday 10:00am–6:00pm 10:00am–6:00pm
Sunday Closed Closed

Contact seller

Contact seller

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Notice. Consent is not required to purchase goods/services.

We value your privacy. Cars.com Privacy Notice

(630) 659-1145 (630) 659-1145

Inventory

See all 40 vehicles from this dealership.

About our dealership

This seller has been on Cars.com since February 2005.
PLEASE CONTACT OUR SALES DEPARTMENT WITH ANY QUESTIONS! NO EXTRA FEE'S IF YOU CHOOSE TO FINANCE WITH YOUR OWN BANK OR IN CASH NO DESTINATION FEE'S. ALL YOU PAY IS THE PRICE YOU SEE PLUS TAX TITLE LIC & DOC!

Prime and Sub-Prime financing available o.a.c. with Chase Bank on all vehicles up to 10 yrs old and up to 100k miles. Go to www.myprestigeimports.com to submit an app.

We're in St. Charles on Randall Rd 1/4 mile north of North Ave (Rt 64). Open M-F 10-7 and S 10-6.

We also offer full-service auto repair dent removal and detailing. We look forward to serving you!
Come visit us if you're tired of the typical car buying experience!

Service center

Phone number (630) 659-1145

Service hours

Monday
10:00am–7:00pm
Tuesday
10:00am–7:00pm
Wednesday
10:00am–7:00pm
Thursday
10:00am–7:00pm
Friday
10:00am–7:00pm
Saturday
10:00am–6:00pm
Sunday
Closed

Reviews

Not rated Dealerships need five reviews in the past 24 months before we can display a rating.
(75 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
1.0

Horrible ethics, we put money down to hold a car, I had

Horrible ethics, we put money down to hold a car, I had to leave town for work, was remotely securing a loan for the purchase, before the week was up and before I returned, I was told my money was being returned so the owners friend could purchase the car. Will never go back or refer to anyone!!!!

1.0

Horrible ethics, we put money down to hold a car, I had

Horrible ethics, we put money down to hold a car, I had to leave town for work, was remotely securing a loan for the purchase, before the week was up and before I returned, I was told my money was being returned so the owners friend could purchase the car. Will never go back or refer to anyone!!!!

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Show full review
5.0

A Nice Experience

I was searching for just the right Mustang, and had visited quite a few dealerships to see/test drive what they had. I experienced some of the worst sales tactics at the large dealerships, and some of the best experiences at smaller places. Prestige Imports had the car I was looking for and handles the sale in a no-nonsense honest way. There were no surprises or hidden fees - just the right car at the right place. It was a pleasure buying a car from them. I recommend them highly!

5.0

A Nice Experience

I was searching for just the right Mustang, and had visited quite a few dealerships to see/test drive what they had. I experienced some of the worst sales tactics at the large dealerships, and some of the best experiences at smaller places. Prestige Imports had the car I was looking for and handles the sale in a no-nonsense honest way. There were no surprises or hidden fees - just the right car at the right place. It was a pleasure buying a car from them. I recommend them highly!

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service 5.0
  • Buying process 5.0
  • Quality of repair 4.0
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Show full review
5.0

Best Auto Purchase Experience!

No hassle purchase. Found a car on their website and called to set up a test drive. Car was waiting for me when I got there. Zach Coombs gave me the key and told me to take my time driving the car. No pressure at all. Gave me a decent price for my trade in. Zach got all the paper work done and had me out in 20 min. Saved me money too on plate transfer...no long lines at a DMV. Clean facility and friendly people. Give them a try.

5.0

Best Auto Purchase Experience!

No hassle purchase. Found a car on their website and called to set up a test drive. Car was waiting for me when I got there. Zach Coombs gave me the key and told me to take my time driving the car. No pressure at all. Gave me a decent price for my trade in. Zach got all the paper work done and had me out in 20 min. Saved me money too on plate transfer...no long lines at a DMV. Clean facility and friendly people. Give them a try.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service 5.0
  • Buying process 5.0
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Show full review
2.0

Great liars

I bought a used 2016 Sienna from them. They advertised on cars.com that they have band new brake pads installed on the vehicle but they lied to me. Within 5 months not only I had to change the all 4 pads on my van, but I also had to replace the front rotors too. If they had told me the truth, I could have saved $500 on rotors at least. I hate liars... Not doing there again and I will advise cars.com that they should keep track o this kind of advertisers. These guys are used dealers not a private person listing his/her car for sale on cars.com Keep away from these guys. they do not trust worthy. Thanks for reading a real review. Manny

2.0

Great liars

I bought a used 2016 Sienna from them. They advertised on cars.com that they have band new brake pads installed on the vehicle but they lied to me. Within 5 months not only I had to change the all 4 pads on my van, but I also had to replace the front rotors too. If they had told me the truth, I could have saved $500 on rotors at least. I hate liars... Not doing there again and I will advise cars.com that they should keep track o this kind of advertisers. These guys are used dealers not a private person listing his/her car for sale on cars.com Keep away from these guys. they do not trust worthy. Thanks for reading a real review. Manny

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service 2.0
  • Buying process 2.0
  • Quality of repair 2.0
  • Overall facilities
  • Overall experience 2.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Dealer response

Hey Manny, I reviewed our listing from when you purchased the vehicle. We advertised the 2016 Sienna you purchased with new tires, which it did have installed at time of purchase. No where were new brakes ever mentioned. For you to expect us to cover a wearable component like brake pads on a used vehicle after 5 months, and an unknown number of miles later is not a reasonable request. Furthermore, to accuse us of being "liars" and slandering our business because of your misunderstanding is ignorant and rude. If you would like to discuss this matter further, please reach us direct at 630.584.9616, thank you.

Show full review
5.0

Excellent Experience

If you are looking to purchase a vehicle in a professional, low pressure environment this is the family-run dealership for you. Good selection of pre-owned vehicles.

5.0

Excellent Experience

If you are looking to purchase a vehicle in a professional, low pressure environment this is the family-run dealership for you. Good selection of pre-owned vehicles.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service 5.0
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did not make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Show full review
4.0

Out of state trade

The staff was very accommodating and work with me prior to making a 200 mile trip on pricing and trade it. We had some unexpected issues with our vehicle we were trading and they were will to work with us to make the deal happen where other dealerships may have done nothing. The process was more more complicated than I expected but that was more due to the unknown issue with my trade. They were patient and straight forward. I left with a new truck and was very pleased at the end of the day.

4.0

Out of state trade

The staff was very accommodating and work with me prior to making a 200 mile trip on pricing and trade it. We had some unexpected issues with our vehicle we were trading and they were will to work with us to make the deal happen where other dealerships may have done nothing. The process was more more complicated than I expected but that was more due to the unknown issue with my trade. They were patient and straight forward. I left with a new truck and was very pleased at the end of the day.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service 5.0
  • Buying process 4.0
  • Quality of repair
  • Overall facilities 4.0
  • Overall experience 4.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Show full review
5.0

Bought a used vehicle

Had a very easy time looking at the car i saw online out for a test drive a check engine light came on what the did the fix and repair immediately and still bought the vehicle and it runs perfect and we paid the price that we wanted to pay I would recommend them to anybody looking for a quality used vehicle

5.0

Bought a used vehicle

Had a very easy time looking at the car i saw online out for a test drive a check engine light came on what the did the fix and repair immediately and still bought the vehicle and it runs perfect and we paid the price that we wanted to pay I would recommend them to anybody looking for a quality used vehicle

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service 5.0
  • Buying process 5.0
  • Quality of repair
  • Overall facilities 5.0
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Show full review
3.0

Misses

Did not visit the dealership. Just looking online for a used 4wd SUV. Website is easy to maneuver. Will definitely continue to search for my perfect used vehicle.

3.0

Misses

Did not visit the dealership. Just looking online for a used 4wd SUV. Website is easy to maneuver. Will definitely continue to search for my perfect used vehicle.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service 3.0
  • Buying process 2.0
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 3.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did not make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Show full review
5.0

Garret Unterberg

Garrett Unterberg was there and and sold me my Truck without any problems. I would recommend Prestige Imports to any body who is looking for a goo quality used car!

5.0

Garret Unterberg

Garrett Unterberg was there and and sold me my Truck without any problems. I would recommend Prestige Imports to any body who is looking for a goo quality used car!

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service 4.0
  • Buying process 5.0
  • Quality of repair 3.0
  • Overall facilities 4.0
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Show full review
5.0

Excellent and painless experience

I found the car on Cars.com and emailed prestige. Within 30 minutes I had a response, made an appointment and took a test drive within 2 hours. I was able to arrange for my mechanic to look over the car and they were very accommodating. This is a business that makes a profit but they were able to negotiate where we both were happy. Zack and the staff were great to work with and I would recommend Prestige Imports to anyone.

5.0

Excellent and painless experience

I found the car on Cars.com and emailed prestige. Within 30 minutes I had a response, made an appointment and took a test drive within 2 hours. I was able to arrange for my mechanic to look over the car and they were very accommodating. This is a business that makes a profit but they were able to negotiate where we both were happy. Zack and the staff were great to work with and I would recommend Prestige Imports to anyone.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service 5.0
  • Buying process 5.0
  • Quality of repair
  • Overall facilities 4.0
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Show full review
See all 75 reviews