Five Star Hyundai Warner Robins

4.6 out of 5 4.6
Rectangle 48
Sales 8:00 AM - 8:00 PM
Service 7:30 AM - 6:00 PM

Five Star Hyundai Warner Robins Hours

Sales

Monday

9:00 AM - 8:00 PM

Tuesday

9:00 AM - 8:00 PM

Wednesday

8:00 AM - 8:00 PM

Thursday

8:00 AM - 8:00 PM

Friday

9:00 AM - 8:00 PM

Saturday

9:00 AM - 8:00 PM

Sunday

Closed

Service

Monday

7:30 AM - 6:00 PM

Tuesday

7:30 AM - 6:00 PM

Wednesday

7:30 AM - 6:00 PM

Thursday

7:30 AM - 6:00 PM

Friday

7:30 AM - 6:00 PM

Saturday

7:30 AM - 3:00 PM

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since July 2018

Five Star is proud to offer an impressive selection of new, used and certified pre-owned vehicles. Whether you are looking for a new Hyundai or a pre-owned vehicle, we strive to deliver THE positive customer experience, in both sales and service after the sale!

...


Five Star is committed to meeting and exceeding your expectations. We look forward to demonstrating our commitment to excellence! We encourage you to view our impressive inventory of new and used cars. If you have any questions, please contact our experienced associates at any time for assistance.

"Providing Excellent Customer Service for Over 35 Years!"

Service

RepairPal Certification

  • Warranty - At least a 12,000-mile / 12-month warranty on parts and labor.
  • Price - Fair prices, measured by comparing them to the RepairPal Price Estimator.
  • Technician Quality - Technicians and advisors are properly trained, retained, and certified for quality.
  • Customer Satisfaction - A verified collection of valid online dealer reviews to demonstrate exceptional service quality.

Reviews

4.6 out of 5 4.6
93 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 1.0 out of 5
    November 23, 2019

    Scam artist! Watch the numbers closely when they come back from finance manager you will notice the agreed upon out the door price and interest rate dont... add up to the ridiculous payments youre presented with. Thats because the finance guy is pulling bait and switch, jacking up the price behind the scene hoping you dont notice or do the math. And when the obvious clerical error is pointed out, youre told sorry he wont fix it. Take your business elsewhere to an honest dealer!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Doug, I am sorry to see you felt disappointed in regards to your shopping experience. Rest assured, it is never our intention to mislead our guests a...nd I would appreciate the chance to connect with you about any concerns related to our pricing. Please reach out to me when it is convenient for you. Your time is truly appreciated. Best, Mason Benoit General Manager mbenoit@fivestaronline.net

  • 5.0 out of 5
    November 2, 2019

    Went in on a late Saturday afternoon to get headlight fixed. In charge staff assisted even at closing time with greatly appreciated assistance! Would... recommend to anyone....

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for the great review, Phillip! It was our pleasure to work with you, and We are looking forward to assisting you in the future when you need... it.

  • 1.0 out of 5
    September 18, 2019

    Bought a car over 2 months ago and still don’t have my paperwork. I have called several times a week and now can’t drive my car because the temp tag has... expired. These people are a joke. I would NEVER recommend them.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Valerie, I regret to learn of your disappointment with any customer service that has left you with a negative impression. Your feedback is important t...o us and I would like to speak with you to best resolve your concerns. Please contact me when you have a moment. Thank you. Best, John Mccaughan, General Manager, Jmccaughan@fivestaronline.net

  • 5.0 out of 5
    August 30, 2018

    Sales person, Cory Gregg, and General manager, Kerde Evans, we're great to work with. Bought a used Kia Sedona from them. They made transaction go smoothly.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    That's great to hear! Congratulations on your new vehicle! We wish you many many happy miles in it!

  • 5.0 out of 5
    June 20, 2018

    Steve Henderson was very friendly and helpful from the test drive, to the negotiations of price on the Veloster. I will refer him to friends.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We're glad that you had an excellent experience with us! Steve was happy to help you during your visit with us. Thank you for the five-star review, an...d we look forward to serving you again for your future vehicle needs.

  • 5.0 out of 5
    June 15, 2018

    They are so awesome. They go above and beyond their duty . We've already recommended them to our neighbors . We went in with no hope of getting a new... car cuz everybody else lied to us. Guess what they helped us with pleasure we went with the 2013 Hyundai Accent and left with the 2018 Hyundai Elantra. We love it. Thank you so much to everyone for helping us. This means April , Kerde ,Mason ,Stephen , Herman and everyone else I hugged for an awesome job well done . THANK �� YOU FROM THE BOTTOM OF OUR HEARTS !!!! So if you need a car go see them FIVE STAR HYUNDAI IN WARNER ROBINS ASK FOR APRIL BRASWELL . YOU WONT GO WRONG THEY ARE AMAZING !!!!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi David, we're so glad that you were impressed by our team's service. They were happy to help you, and it's great that you had a five-star experience... with us. We look forward to serving you again in the future.

  • 5.0 out of 5
    May 30, 2018

    I started online browsing... Steven Henderson had left me many messages for me to come in for a visit of course I hesitated for a couple of days... Tuesday... afternoon 05/29/18 myself and my mom went in just to look around to get an idea of what type of car I want.. Long story short, I came in riding with an uber only to leave out with my New 2017 Volkswagen Jetta S. It was if Mr Steven Henderson new what car had fit me.... I love my new ride Thanks Steven ur the best, u even made my mom smile a laugh she's as tough as nails.. If anyone is able to that with no hesitation ur alright with me.. He even gave me a courtesy call to check on me.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Congrats on your new 2017 Volkswagen Jetta S, LaToya! We are pleased to hear Steven went above and beyond to provide you with a highly satisfying and ...comfortable car-buying experience. He will be very happy to hear your kind words. Should you need any further assistance, please do not hesitate to reach out to us. We appreciate your business and hope you continue to enjoy your new car out on the open roads.

  • 5.0 out of 5
    May 23, 2018

    The experience I had at hyundai was excellent. It was my first time ever doing that an Steven Henderson made it feel welcoming an comfortable to doing... business with hyundai. I bought a 2018 sonata, it has the smooth ride when I took it for a test drive. I would recommend this company and the vehicles to my friends, family, and anyone else looking for a car.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Congratulations on your new 2018 Sonata, Rebecca. We greatly appreciate the recommendations and are very glad to learn of your pleasant experience wit...h Steven. Please come again if we can assist you with anything else.

  • 5.0 out of 5
    May 17, 2018

    After owning a Elantra for 12 years & over 209,000 miles , it finally died & was going to cost more to fix it than it was worth. I stopped by at Five Star... Hyundai of Warner Robins & was greeted by Steve Henderson. I told him the cars that I was interested in & we went on some test drives to see which I liked. The Elantra SEL had the smoothest ride. Came back the next day with my son & Steve made the buying experience less hectic & stress free. He was very patient & worked hard to get the payments to what I could afford. I would highly recommend Steve Henderson if you're looking for a new car!!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi Sheila, We are happy you chose us for your next Hyundai Elantra. Steve did a great job showing our care for our customers and we will be sure to t...hank him. If you have any questions, we are just a phone call away.

  • 5.0 out of 5
    April 5, 2018

    Marcus Nottingham was a great sales rep appreciate everything you did to me very knowledgeable on the vehicles you have out there great all-around sales... rep

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Anthony, Thank you for sharing your comments. We are so thrilled to hear that Marcus was able to help you out and make sure you were well informed. Ou...r team always want to make sure that our customers have a very enjoyable and hassle-free experience. We appreciate your business with us and invite you to come back!

View More Reviews