Auto Trader Wholesale

3.6 out of 5 3.6
Rectangle 48
Sales
Service Closed

Auto Trader Wholesale Hours

Sales

Monday

10:00 AM - 8:00 PM

Tuesday

10:00 AM - 8:00 PM

Wednesday

10:00 AM - 8:00 PM

Thursday

10:00 AM - 8:00 PM

Friday

10:00 AM - 8:00 PM

Saturday

9:00 AM - 7:00 PM

Sunday

Closed

Service

Monday

10:00 AM - 8:00 PM

Tuesday

10:00 AM - 8:00 PM

Wednesday

10:00 AM - 8:00 PM

Thursday

10:00 AM - 8:00 PM

Friday

10:00 AM - 8:00 PM

Saturday

9:00 AM - 7:00 PM

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since October 2016

All advertised offers do not include government fees and taxes, any finance charges, any dealer document preparation cha

...

rge, and any emission testing charge. The price for listed vehicles as equipped does not include charges such as: License, Title, Registration fees, State or local taxes, Dealer prep, Smog fees, Credit Investigation, Optional credit insurance, Physical Damage of Liability Insurance, or delivery fees. Please reach out for more information!!

"Customer Service is our number 1 Priority!!!!!"

Reviews

3.6 out of 5 3.6
17 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.
  • January 2, 2016

    I am very pleased with the car I purchased from this dealership, Harry was very friendly and knew what he was talking about, I recommend to go to this... dealership to purchase used cars at wholesale prices, and at very good condition. Trust is the most important part of buying used cars, this dealership shows me total trust.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    4 people out of 5 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    June 27, 2020

    Sent them multiple emails and even called them asking about dealer fees. They didn't provide the details. Spent 2 hours time to go there and they had... a outrageous $2500 dealer fees which totally destroys their price competetiveness. Total waste of time.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • December 29, 2017

    What can I say, guys know their craft very well, and have a very good taste in cars, and are very helpful. I would definitely recommend this place to anyone... who's looking for a great deals! 100% satisfaction! Thanks a lot!!!!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Mac. Thank you so much and am glad that you are happy with your new vehicle feel free to contact us if you need anything thanks Again Auto Trader Whol...esale inc.

  • 1.0 out of 5
    April 29, 2020

    Very disappointing. After several phone calls and texts, the rep offered a firm out the door price on our selected car. The deal was very clear. He knew... we needed a car. He knew our bottom line. He knew we were traveling a distance to pick it up. And the concerns with safety given the COVID-19 pandemic are obvious and serious. Literally about to sign and he requests another $1300 beyond his promised price. He explains he made "a mistake" in his "firm" offer. Sometimes it's not about the $. I find it unnerving to deal with shady operations. Bottom line, spend your hard-earned dollars elsewhere. Honest people deserve your business. NOT HERE.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    5 people out of 5 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    March 26, 2020

    This dealership ain't nothing but a rip off they will run your credit without your permission they would try to get you to put down $2000 or $3000 on 2010... Cars. they would also switch cars on you I REPEAT DO NOT GO TO THIS DEALERSHIP they is full of it Never seen people so dirty in my life .

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Natasha im sorry about yesterday we have 3 of the same car same year some model 2010 mercedes e350 i made a honest mistake and picked the wrong one wh...ile im working from home and for that one you needed 2000 down the one you wanted you needed 3000 down the banks ask for this not us we opened up just to sell you the car i could say some nasty things to you as well but im not how do you call us names like this we made a mistake you couldve gotten the other one u just needed more money down the car was more money then the other one thats why good luck and be safe god bless

  • 5.0 out of 5
    October 30, 2019

    Eu realmente apreciei os serviços que me foram prestados, foram todos educados e eficientes A negociação foi rápida com preço justo Super indico quem queira... serviços de excelente qualidade Estou muito feliz com meu carro!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    October 30, 2019

    Muy contenta con mi coche nuevo, los vendedores son muy atentos y amables para conseguir mi coche perfecto, el precio muy accesible y condiciones muy buenas

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    October 2, 2019

    Place is crap they sell junk dont not buy. They're google rating is 3.7 and that's high in my honest opinion the owner us a scam artist sold me a car wih... glued radiator and a bad transmission. Crap crap crap you've been warned.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    3 people out of 3 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    September 4, 2019

    We drove 3 hours to go pick up a car after having spoken with the manager. We thought we were getting a great price. Upon receiving the bill of sale we... noticed MANY extra fee's were include adding up to 2,500 over the asking price. When we spoke to the manager he gave us some xxxxxxxx reasons for adding in the "fees" to the initial price. Moral of the story is they lied and wasted our time. Do yourself a favor and don't waste yours.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    4 people out of 4 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We believe this is a scam, You did not put a email address, Or a name. Also you did not specify which vehicle you purchased.This is not true.

  • 1.0 out of 5
    May 4, 2019

    This place sucks.Horrible customer service. The person I called said the car was there when I showed up it wasn’t. Then they tried selling me a similar... car but they want you to finance so they can get more money out of you. This place is bs. I wouldn’t recommend to my worst enemy.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    4 people out of 4 found this review helpful. Did you?
View More Reviews