Sort

Used Jeep Wrangler Unlimited for Sale in Hemet, CA

PRICE DROP
See all 26 photos
Used

2018 Jeep Wrangler Unlimited Rubicon

17,874 mi.
$51,000 $1,000 price drop!
FAIR PRICE
DELIVERY AVAILABLE
VIRTUAL APPOINTMENTS
  • Ext. Color: Black
  • Int. Color: Black
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: 4x4/4-wheel drive
Save
  • Free AutoCheck Report
Diamond Valley Honda
() -
(888) 419-4797
4.3 (469 reviews)
3 mi. from 92543
Check Availability
Call
Diamond Valley Honda Review
Excellent experience
by Ray from DealerRater.com
December 3, 2018
5 5 5 5 5 4.3 (469 reviews)
The sale person who help me buying my new and first Honda car . He is very good and he help me to all my questions about the car I want. One thing he call me the day after I purchased my car asking me how is it and telling me if anything I have question about the car just give him a call anytime . 👍👍👍 thank you Erik Berrios, your very good and nice sale Consultant.
2018 Jeep Wrangler Unlimited Rubicon Review
JL Unlimited is a True Wrangler
by Jeepian from Los Angeles, CA
April 29, 2019
5
The JL Unlimited is exactly what Jeep set out to make. Add in unexpected comfort and ergonomics and you have a great daily driver and killer off-roading machine.
See all 22 photos
Jeep Certified

2019 Jeep Wrangler Unlimited Sport

43,071 mi.
$41,631
FAIR PRICE
  • Ext. Color: White
  • Int. Color: Black
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: 4x4/4-wheel drive
Save
  • Free CARFAX 1-Owner Report
Hemet Chrysler Dodge Jeep Ram
() -
(951) 767-8980
4.2 (1885 reviews)
3 mi. from 92543
Authorized Jeep Dealer
Check Availability
Call
Hemet Chrysler Dodge Jeep Ram Review
Great customer care
by alyssawest from DealerRater.com
December 7, 2018
5 5 5 5 5 4.2 (1885 reviews)
I showed up to my appointment early, and was treated right away, I was helped immediately and went into the customer lounge where the news was on and it smelled of fresh coffee. It was quiet and every employee that passed me smiled and said good morning. After sitting around for 20 or so minutes, I was politely asked if I needed a ride home by the Chrysler shuttle driver, shortly after I was offered a fresh donut by another employee. Over all, it was a great experience for a Saturday service.
2019 Jeep Wrangler Unlimited Sport Review
Excellent deal and the most for your money
by Carlos Roca from Jacksonville FL
April 23, 2019
5
Purchased 2019 Jeep Wrangler Rubicon its an Amazing vehicle and all worth every penny spent on it. No words to describe the satisfaction of this product. Mr Sabino at New Smyrna Beach Jeep it’s the best sales rep I dealt with, excellent buying experience. Great vehicle
PRICE DROP
See all 23 photos
Used

2019 Jeep Wrangler Unlimited Sport

25,475 mi.
$40,000 $1,000 price drop!
GREAT DEAL $1,450 Under
DELIVERY AVAILABLE
VIRTUAL APPOINTMENTS
  • Ext. Color: Silver
  • Int. Color: Black
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: 4x4/4-wheel drive
Save
  • Free AutoCheck Report
Diamond Valley Honda
() -
(888) 419-4797
4.3 (469 reviews)
3 mi. from 92543
Check Availability
Call
Diamond Valley Honda Review
BEST EXPERIENCE EVER
by TONY C from DealerRater.com
November 6, 2018
5 5 5 5 5 4.3 (469 reviews)
Diamond Valley Honda is absolutely the best!! Their customer service is impeccable. My wife and I both bought the top of the line 2017 accord touring models " his and hers ". prior to buying we shoped for about 3 weeks getting qoutes from at least 15 different honda dealerships in riverside, orange and san diego counties. diamond valley was the only one to go the extra mile and then some go get our business with no high pressure sales. Their slogan states " when you can come to diamond valley honda, you can have your honda wishes granted. and let's face it: you deserve nothing less. located in the hemet auto mall on 300 carriage circle, we know our job isn't finished until you're completely satisfied ". Omar Medina the general manager means it. he's truly a man of his word and his whole team there at diamond valley supports him 100%. I hate buying cars, its one of the most stressful buys for me, because you really need to know the car business to buy a car. so you don't feel like they got the best of you. long story short, omar and his team gave us the cars and the price we were looking for. the finance dept. was very informative and got us out of there in no time. truly made my experince one to remember. we are complete satisfied. we will recommend all our friends to visit diamond valley honda and buy a car. THANK YOU OMAR. .
2019 Jeep Wrangler Unlimited Sport Review
The Vehicle I always wanted
by zbranum from Newalla, OK
April 20, 2019
5
2019 Jeep JL Sahara is an amazing car. its ready to go off road, and driving it around on the normal road still feels great.
PRICE DROP
See all 24 photos
Used

2019 Jeep Wrangler Unlimited Sport

22,289 mi.
$41,000 $800 price drop!
GOOD DEAL $608 Under
DELIVERY AVAILABLE
VIRTUAL APPOINTMENTS
  • Ext. Color: Red
  • Int. Color: Black
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: 4x4/4-wheel drive
Save
  • Free AutoCheck Report
Diamond Valley Honda
() -
(888) 419-4797
4.3 (469 reviews)
3 mi. from 92543
Check Availability
Call
Diamond Valley Honda Review
purchased a civic
by ledesma from DealerRater.com
November 6, 2018
5 5 5 5 5 4.3 (469 reviews)
had a great experience with diamond valley honda. Alex was very helpful and knowledgeable about the car, would highly recommend him. also he was very friendly. Austin was knowledgeable and friendly had a great experience with honda. thanks the ledesma family 🚗
2019 Jeep Wrangler Unlimited Sport Review
Always wanted one and not disappointed
by Skis Sahara from Spokane, WA
April 6, 2019
5
Great look and drive. Much quieter than what I anticipated it to be and the seats are very comfortable and the ride is very good. Overall it looks terrific
PRICE DROP
See all 14 photos
Used

2017 Jeep Wrangler Unlimited Sport

32,164 mi.
$33,937 $856 price drop!
GOOD DEAL
DELIVERY AVAILABLE
VIRTUAL APPOINTMENTS
  • Ext. Color: Black
  • Int. Color: Black
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: 4x4/4-wheel drive
Save
  • Free CARFAX Report
Moss Bros. Chrysler Jeep Dodge of Moreno Valley
() -
(888) 910-2490
4.9 (256 reviews)
18 mi. from 92543
Authorized Jeep Dealer
Check Availability
Call
Moss Bros. Chrysler Jeep Dodge of Moreno Valley Review
Moss Bros. Jeep Service Department Review
by Frank Acedo from Moreno Valley
December 3, 2018
5 5 5 5 5 4.9 (256 reviews)
I made an appointment a couple on Thursday for Saturday. I tried to make it Friday but the advisor I was talking with said he didn't have anything until Saturday afternoon at 3 pm. I had a scheduled dinner with my family which I rearranged for a later time. However, when I got to the Moss Bros. Service Department there was no record of my appointment. Needless to say I was a little upset because something similar to this has happened to me on the Honda side at Moss Bros. Service Advisor Oscar saw that I was upset and immediately began calming me down and told me not to worry that he would help me anyway. He did and every thing came out okay. My suggestion to Moss Bros. Jeep is to have intensive customer support training for Service Advisors and might not be a bad idea to have Oscar do the training.
2017 Jeep Wrangler Unlimited Sport Review
It’s a Jeep thing
by Bigdog from West lafayette ohio
May 3, 2019
5
Well kept collectors edition 75th anniversary one of a kind. Garaged . Maintenance up to date. Sharp vented hood. Alpine stereo great speakers. All original equipment, made to enjoy the weekends and summer months
See all 28 photos
Jeep Certified

2020 Jeep Wrangler Unlimited Sport S

15,359 mi.
$44,990
GOOD DEAL
DELIVERY AVAILABLE
VIRTUAL APPOINTMENTS
  • Ext. Color: Gray
  • Int. Color: Red
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: 4x4/4-wheel drive
Save
  • Free CARFAX 1-Owner Report
DCH Chrysler Jeep Dodge RAM Fiat of Temecula
() -
(951) 225-1915
3.7 (289 reviews)
18 mi. from 92543
Authorized Jeep Dealer
Check Availability
Call
DCH Chrysler Jeep Dodge RAM Fiat of Temecula Review
Purchase of new dodge ram truck
by Bryan_suzette from DealerRater.com
December 3, 2018
5 5 5 5 5 3.7 (289 reviews)
Went into dealership looking for new car or truck. Was greeted by Chris and helped us out. Was friendly and very knowledgeable about all the vehicles and trucks. Ended up buying a new 2018 dodge ram truck. Would recommend this dealer and would recommend Chris as well. Drove one hour to this dealership on the 4th of July and was well worth the drive with the experience we had at the dealership.
See all 15 photos
Jeep Certified

2019 Jeep Wrangler Unlimited Rubicon

19,649 mi.
$50,325
GOOD DEAL
DELIVERY AVAILABLE
VIRTUAL APPOINTMENTS
  • Ext. Color: Blue
  • Int. Color: Other
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: 4x4/4-wheel drive
Save
  • Free CARFAX Report
Moss Bros. Chrysler Jeep Dodge of Moreno Valley
() -
(888) 960-9612
4.9 (256 reviews)
18 mi. from 92543
Authorized Jeep Dealer
Check Availability
Call
Moss Bros. Chrysler Jeep Dodge of Moreno Valley Review
Good Service!
by Robert Rutherford from Banning, CA
November 5, 2018
5 5 5 5 5 4.9 (256 reviews)
Alan Megard, service manager, did a great job! He was able to quickly diagnose the problem, set me up with a rental car, and called me the next afternoon to report that the truck was repaired. It was not cheap, but that wasn't his fault.
2019 Jeep Wrangler Unlimited Rubicon Review
Excellent value and great fun!
by Jeepguy from Avon Lake, ohio
May 2, 2019
5
The 2019 is a great improvement over the 2013 Jeep Wrangler. The electronics, body, and ride are huge improvements from Jeep models in the past!
See all 14 photos
Used

2015 Jeep Wrangler Unlimited Rubicon

64,131 mi.
$32,987
GOOD DEAL
DELIVERY AVAILABLE
VIRTUAL APPOINTMENTS
  • Ext. Color: Black
  • Int. Color: Other
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: 4x4/4-wheel drive
Save
  • CARFAX Report
Moss Bros. Honda of Moreno Valley
() -
(888) 901-0439
4.9 (638 reviews)
18 mi. from 92543
Check Availability
Call
Moss Bros. Honda of Moreno Valley Review
Great experience
by Larry paige from Moreno Valley ca
December 3, 2018
5 5 5 5 5 4.9 (638 reviews)
I came to Honda at 8 am and was promised at 9:15 am. I came back at 9:1( am and the car was completely done. This is not normal for car dealers as they are always running behind. The job was done as asked. The service writer was very nice and listened to what I was saying. I will return to this dealer for service on my Honda and will look into buying a new Honda as the models change.
2015 Jeep Wrangler Unlimited Rubicon Review
Jeep Wrangler Maintenance
by Cynthia Lara from Houston, Texas
February 3, 2019
5
Wrangler drives extremely well. Will buy another in the future. Only complaint is hopefully for future Unlimited Wrangler models, the steps come stock and will not need to be purchased as an accessory.
See all 23 photos
Used

2018 Jeep Wrangler Unlimited Sport S

19,298 mi.
$40,990
GOOD DEAL $708 Under
DELIVERY AVAILABLE
VIRTUAL APPOINTMENTS
  • Ext. Color: Other
  • Int. Color: Black
  • Transmission: Manual
  • Drivetrain: 4x4/4-wheel drive
Save
  • Free CARFAX 1-Owner Report
DCH Chrysler Jeep Dodge RAM Fiat of Temecula
() -
(951) 225-1915
3.7 (289 reviews)
18 mi. from 92543
Authorized Jeep Dealer
Check Availability
Call
DCH Chrysler Jeep Dodge RAM Fiat of Temecula Review
Great sales service
by Joe Oropeza from DealerRater.com
November 5, 2018
5 5 5 5 5 3.7 (289 reviews)
Went in looking for a car expecting to be there all day, but instead was out of there within two hours with the car of my choice 100% no pressure to buy any other vehicle that I was not interested in, sales person Francisco Chavez was very helpful in every way possible, if I ever need a new or used car again I will definitely be back.
2018 Jeep Wrangler Unlimited Sport S Review
Extremely happy with my new Jeep!
by Jeep Girl from Mccordsville IN
April 26, 2019
5
This car meets all my needs. Very comfortable and a fun ride! I really enjoy the three piece hard top convertible. Very is easy to use.
See all 18 photos
Used

2018 Jeep Wrangler Unlimited Rubicon

29,201 mi.
$51,991
FAIR PRICE
  • Ext. Color: Black
  • Int. Color: Black
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: 4x4/4-wheel drive
Save
  • CARFAX Report
Paradise Chevrolet Cadillac
() -
(951) 225-4547
4.9 (6783 reviews)
18 mi. from 92543
Check Availability
Call
Paradise Chevrolet Cadillac Review
Cruze2016
by Piggy from DealerRater.com
November 5, 2018
5 5 5 5 5 4.9 (6783 reviews)
Dear Joel, please forward this to everyone concerned: You were great! I kind of bragged (which is not my style) about buying the car at work the next day. I've tried to answer all these emails, so again, please feel free to forward this reply to anyone that really should need a reply. Joel, I appreciate that you did not pressure me about buying a car. I explained my situation with my lease being up in November but you did not push. I asked to get quotes about the car I was leasing and about three different models in regards to purchasing: you did just that. Because you may have forgotten, I had brought my 2013 Cruze in for an oil change with Paul Powell. I've dealt with Paul for at least 10 years; I trust him and consider him a friend. THIS IS THE 5TH CAR I HAVE PURCHASED OR LEASED THROUGH PARADISE. I think my repeat business should say enough. Joel, you made me laugh when you told me to "drive the car like I had stolen it". I will never forget that, ever! You made me laugh! I had to ask you to repeat what the heck you said - as a surveillance agent for Pechanga; I catch bad people all the time. So, for someone to say that to me; must admit, my first reaction was "HUH"? I have recommended and will always recommend Paradise Chevrolet as a place to go buy/lease a car. I stand behind you all 100%. Please don't let me down with my referrals. Again, Joel, it was a pleasure. Sincerely, Susan Henson
2018 Jeep Wrangler Unlimited Rubicon Review
Best Jeep ever!
by Bbg from Argo, Al
April 24, 2019
5
The new JLU’s are completely different from JKU’s. They drive amazing with reduced wind noise and the most comfortable seats ever. I will drive this until the wheels fall off!
See all 17 photos
Used

2015 Jeep Wrangler Unlimited Sport

72,157 mi.
$29,499
GOOD DEAL
DELIVERED TO YOU
VIRTUAL APPOINTMENTS
  • Ext. Color: White
  • Int. Color: Black
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: 4x4/4-wheel drive
Save
  • Free CARFAX Report
Vroom - Get It Delivered Nationwide, Contact-Free
() -
(760) 878-5217
3.6 (5200 reviews)
Online seller
Check Availability
Call
Home Delivery

Vehicle available to be shipped to your home. Contact the dealership for details.

2015 Jeep Wrangler Unlimited Sport Review
Liked the power and strength
by Mattburg from Marion, Ohio
January 25, 2019
5
Car is what I need and had all options. Ride was about what I expected. Noise level was my only concern and it was fine on the freeway.
PRICE DROP
See all 25 photos
Used

2015 Jeep Wrangler Unlimited Sport

86,100 mi.
$31,785 $1,210 price drop!
FAIR PRICE
  • Ext. Color: White
  • Int. Color: Black
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: 4x4/4-wheel drive
Save
  • Free CARFAX Report
Tom Bell Chevrolet
() -
(909) 748-1973
4.8 (427 reviews)
26 mi. from 92543
Check Availability
Call
Tom Bell Chevrolet Review
Donn pike , Chevy Team Customer Service
by Mr.Hernandez from San Bernardino
December 3, 2018
5 5 5 5 5 4.8 (427 reviews)
Called for an appointment to figure out what was going on with my chevy camaro 2014 key locking itself with out my authorization. Donn and his team diagnosed , knocked it out of the ball park , donn pike what an impeccable customer service performance! Thank you !
2015 Jeep Wrangler Unlimited Sport Review
Very nice to drive. Had one that I traded. Very re
by Robert F from Mesquite tx
April 9, 2019
5
I will be a lot happier as soon as my leather arrives at the dealership for install. Already got many compliments on the jeep. It's gonna look really nice with leather
PRICE DROP
See all 17 photos
Used

2015 Jeep Wrangler Unlimited Sahara

88,317 mi.
$31,499 $1,000 price drop!
GOOD DEAL $382 Under
DELIVERED TO YOU
VIRTUAL APPOINTMENTS
  • Ext. Color: White
  • Int. Color: Black
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: 4x4/4-wheel drive
Save
  • Free CARFAX Report
Vroom - Get It Delivered Nationwide, Contact-Free
() -
(951) 345-4119
3.6 (5201 reviews)
Online seller
Check Availability
Call
Home Delivery

Vehicle available to be shipped to your home. Contact the dealership for details.

2015 Jeep Wrangler Unlimited Sahara Review
Dream Car
by Charlene from Union, NJ
January 18, 2019
5
Love...Love...Love,...my Jeep Wrangler Saharah! A perfect mix of Beauty and the Beast. Well worth the money. Would buy this car over and over again. Big Fun!
See all 17 photos
Used

2019 Jeep Wrangler Unlimited Rubicon

18,834 mi.
$59,989
FAIR PRICE
DELIVERY AVAILABLE
VIRTUAL APPOINTMENTS
  • Ext. Color: Gray
  • Int. Color: Black
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: 4x4/4-wheel drive
Save
  • Free CARFAX Report
Shottenkirk Desert Lexus
() -
(760) 558-4239
2.9 (7 reviews)
28 mi. from 92543
Check Availability
Call
2019 Jeep Wrangler Unlimited Rubicon Review
STRONG and SEXY in one package
by 4Kona from Euless, TX
May 6, 2019
5
I have been a luxury car driver for more than 2 decades, and finally decided to get something FUN. Purchased 2019 JLUR. This is a beast!. Will climb over darn near anything right off the dealers lot w/out having to do lift kits and all of the extras that people spend money on. The freedom panels come off and store in the back easily and can be done by 1 person. This gives you the feel of the classic 80's Targa top, or a convertible. Going to enjoy this vehicle for YEARS to come!
See all 2 photos
Used

2016 Jeep Wrangler Unlimited Sport

65,693 mi.
$35,140
FAIR PRICE
DELIVERY AVAILABLE
VIRTUAL APPOINTMENTS
  • Ext. Color: Silver
  • Int. Color: Black
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: 4x4/4-wheel drive
Save
  • Free CARFAX Report
Moss Bros Chrysler Jeep Dodge RAM of Riverside
() -
(888) 910-4765
4.8 (266 reviews)
28 mi. from 92543
Authorized Jeep Dealer
Check Availability
Call
Moss Bros Chrysler Jeep Dodge RAM of Riverside Review
Recall fixes
by A. Perez from Moreno Valley, CA
December 3, 2018
5 5 5 5 5 4.8 (266 reviews)
My experience was very good. Very helpful and repair was done right, just one thing. when I left I mention that I need my truck done by 3:00pm. I didn't receive a call that my truck was ready? I was given a ride to dealership by coworker at 4:00pm not knowing that my truck was ready at 3:00pm?
2016 Jeep Wrangler Unlimited Sport Review
Happy with my choice
by Bigdman from Columbia Heights, Minnesota
May 9, 2019
5
This vehicle is comfortable, I was looking to downsize and the wrangler met my needs. I'm happy that I chose this type of vehicle. I've always wanted one.
See all 3 photos
Used

2015 Jeep Wrangler Unlimited Sport

27,860 mi.
$47,550
FAIR PRICE
DELIVERY AVAILABLE
VIRTUAL APPOINTMENTS
  • Ext. Color: Brown
  • Int. Color: Black
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: 4x4/4-wheel drive
Save
  • Free CARFAX Report
Moss Bros Chrysler Jeep Dodge RAM of Riverside
() -
(888) 910-4765
4.8 (266 reviews)
28 mi. from 92543
Authorized Jeep Dealer
Check Availability
Call
Moss Bros Chrysler Jeep Dodge RAM of Riverside Review
Moss Survey
by Stanley Gobozy from Corona, CA
December 3, 2018
5 5 5 5 5 4.8 (266 reviews)
Form the time I placed my call, I had nothing but excellent service. Gary checked me in told me exactly what work was going to be performed and what the cost would be, and if there was something that came up in the repairs, which it did, he would call me to let me know what was found and the added cost; which he did. Parts had to be ordered, which extended the completion of the repairs, but Gary kept me informed all the while. Upon completion, I explained that I would need a ride. Within 15 minutes, Phil arrived and brought me in. He was very punctual. When I picked up the car, Gary was on his lunch hour; however, Austin, the Service Manager took care of me. Before driving off the lot, I inspected the car and pointed out one item that had not been addressed, and he got right on it. I applaud Moss Bros. For their commitment to excellent customer service.
2015 Jeep Wrangler Unlimited Sport Review
Great vehicle just like all Jeeps
by pitty1981 from Sheboygan wisconsin
April 3, 2019
4
Big upgrade from my jeep wrangler sport. Nice to have all the added room. Cant wait to pull my boat and go camping. Would highly recommend the wrangler unlimited
See all 22 photos
Used

2019 Jeep Wrangler Unlimited Sport

30,499 mi.
$39,891
GOOD DEAL $1,480 Under
  • Ext. Color: Blue
  • Int. Color: Black
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: 4x4/4-wheel drive
Save
  • Free CARFAX Report
Walter's Audi
() -
(866) 565-3210
4.9 (664 reviews)
28 mi. from 92543
Check Availability
Call
Walter's Audi Review
Best buying experience start to finish! How it should be!
by Jill&Tom from DealerRater.com
December 3, 2018
5 5 5 5 5 4.9 (664 reviews)
We had been looking for a used 2018 Audi Q5 for some time and had run into too many poorly run dealerships that simply did not listen to what we wanted in our area. Once we expanded our search, we found Marcos Morales at Walter's Audi in Riverside who went SO FAR BEYOND what any salesperson has done in the past. He was AMAZING start to finish and truly understands that this is a SERVICE oriented business and you have to LISTEN to what the customer wants, not TELL them. He did a personalized video of the vehicle we were interested in. He answered EVERY question we had in a quick and courteous fashion. He was professional and LISTENED (note to other dealerships we did NOT buy from: YOU listen to US, not the other way around!) to our needs, and we drove over 350 miles to get this car, bypassing a lot of dealerships along the way! Just a great experience buying a car from Walter's Audi and Marcos Morales.
2019 Jeep Wrangler Unlimited Sport Review
My first jeep
by kryptonite from louisiana
April 1, 2019
5
I love this vehicle I am use to sports cars and this makes me feel I am still driving my speed demons, but with more room and 4 by 4 ability I love it wish I would have bought one sooner
See all 3 photos
Used

2018 Jeep Wrangler Unlimited Sport

27,653 mi.
$42,827
GOOD DEAL
DELIVERY AVAILABLE
VIRTUAL APPOINTMENTS
  • Ext. Color: Blue
  • Int. Color: Gray
  • Transmission: Manual
  • Drivetrain: 4x4/4-wheel drive
Save
  • Free CARFAX 1-Owner Report
Moss Bros Chrysler Jeep Dodge RAM of Riverside
() -
(888) 910-4765
4.8 (266 reviews)
28 mi. from 92543
Authorized Jeep Dealer
Check Availability
Call
Moss Bros Chrysler Jeep Dodge RAM of Riverside Review
Awesome Customer Service!
by Pam Villanueva - Geary Pacific Supply from Riverside, CA
November 6, 2018
5 5 5 5 5 4.8 (266 reviews)
Great customer service and communication experience provided by Chad Brookins! Chad greeted me in a timely manner, explained service in detail, sent me an email with full description of auto service and called me to come pick up my vehicle when service was complete. Next time I am looking to purchase a vehicle I will look him up in the service department. I will definitely refer him and your service department to my family and friends.
2018 Jeep Wrangler Unlimited Sport Review
Absolutely amazing Wrangler JL
by Nicole’s Wranglers from Southampton Pa
April 25, 2019
5
I decided to trade in my 2013 JKU for a 2018 Unlimited sport JL Iam blown away how much power it has I love all the upgrades Heated seats and heated steering wheel in a sport! I absolutely love mine 🧡❤️ Wouldn’t change it for the world
See all 30 photos
Jeep Certified

2019 Jeep Wrangler Unlimited Rubicon

11,120 mi.
$54,888
FAIR PRICE
  • Ext. Color: Green
  • Int. Color: Black
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: 4x4/4-wheel drive
Save
  • Free CARFAX 1-Owner Report
Crystal Chrysler Jeep Dodge Fiat RAM
() -
(888) 287-5490
4.5 (38 reviews)
29 mi. from 92543
Authorized Jeep Dealer
Check Availability
Call
Crystal Chrysler Jeep Dodge Fiat RAM Review
Greatest Dealership
by David from Los Angeles, Ca
December 3, 2018
5 5 5 5 5 4.5 (38 reviews)
Drove down from l.A. to look at used vehicle after being treated like “they thought I was an idiot” at other dealerships. I had purchased a vehicle and made a trade at Crystal eight years ago when we had a home in the desert. Great experience and great deal. Salesman was great and they went out of their way to be courteous and fair.
2019 Jeep Wrangler Unlimited Rubicon Review
Not what I expected, but I'm not a "Wrangler Guy"
by PhantomRoo from Somerset, NJ
May 6, 2019
3
I rented one for a week. The Bad: The steering is vague at best. The vehicle wanders on the highway and you are constantly correcting with the so-so steering. The ride is stiff/jarring on the road as well (no off-road experience, but it's probably good). God forbid there is anything over a 5 mph wind on the highway. It's a square box and square boxes get blown around the road. The interior controls are oddly placed (feel like after-thoughts), but you can get used to that with time. The side mirrors are oddly shaped and I am still not used to them. Expensive for the level of refinement you get. The Good: I think it looks great, exactly like it's supposed to. I also like the drivers view/vehicle height. The acceleration is pretty good if you wind it up, but it's stumbled a few times on me. It handles high-speed turns better than I expected (maybe a trade-off for the stiff/jarring suspension) but it sticks in the turns. Conclusion: I'm sure Wrangler people love it. It's probably the best Wrangler ever. But if you are not a Wrangler guy, I don't think this vehicle will make you one. I prefer the Cherokees to the Wranglers, but I can see how this vehicle could be fun, for a limited time. For everyday driving...it's not my cup of tea. To be fair, I didn't have it more than a week.
See all 25 photos
Jeep Certified

2017 Jeep Wrangler Unlimited Sport

41,000 mi.
$44,888
FAIR PRICE
  • Ext. Color: Black
  • Int. Color: Black
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: 4x4/4-wheel drive
Save
  • Free CARFAX 1-Owner Report
Crystal Chrysler Jeep Dodge Fiat RAM
() -
(888) 287-5490
4.5 (38 reviews)
29 mi. from 92543
Authorized Jeep Dealer
Check Availability
Call
Crystal Chrysler Jeep Dodge Fiat RAM Review
Ralph is the best
by Dante from Corona, Ca
November 6, 2018
5 5 5 5 5 4.5 (38 reviews)
I previously went to a Chrysler dealership by my home and was treated like crap. I found the truck on Cars.com contacted Ralph and he treated me great. Everything we discussed over the phone was exactly what happened. Thank you for being a great person and a man of your word.
2017 Jeep Wrangler Unlimited Sport Review
Beautiful jeep.
by Kc_boy from Kansas City
May 3, 2019
5
This car is beautiful but I have to get rid of it. It's a nice jeep tho. Good at off roading & crusied with the hard top off.
* Title, other fees, and incentives are not included in this calculation, which is an estimate only. Monthly payment estimates are for illustrative purposes only and do not represent a financing offer from the seller. Other taxes may apply.
The information on vehicles provided in this service is supplied by the seller or other third parties; Cars.com is not responsible for the accuracy of such information. Cars.com provides this service and materials without representations or warranties of any kind, either expressed or implied. See our terms of service for more details.
180 results
Save Search
  • Location
    • Search within
  • Shop from Home
  • New/Used
  • Year
    Min
     
    to
    Max
  • Model
  • Trim
  • Price
    Min
     
    to
    Max
  • Mileage
  • Deal Rating
  • Features
  • Body Style
  • Exterior Color
  • Interior Color
  • Drivetrain
  • Transmission
  • Cylinders
  • Photos
  • Fuel
  • Door Count
  • Dealer Ratings
  • Listing Date
  • Seller Type
  • Keywords
New Search

Save Your Search

Search saved!

You can manage your searches in your profile.

That's too many

You can only compare up to 4 cars at a time.

You've reached your limit

Sorry, you've saved the maximum amount of favorites for your account. Please unsave some if you wish to save others.